Jaruga Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Wszystko kwestia ceny, jak dużo i jak długo chcesz tym jeździć... Sprzedać za kilka lat może być bardzo trudno, wiec pewnie na dożywocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego 19 minut temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Nie. Miałem raz kombi w dieslu i wystarczy. Chyba, że jakiegoś oldtimera .. Kilka lata temu kolega z D brał X6 w dieslu, bał się że tego potem nie sprzeda, więc poszedł w leasing konsumencki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego 28 minut temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Bierz i ciesz się jazdą Ot pilnować wypalania filtra cząstek stałych - co w dieslu nie jest trudne, bo nawet w mieście działa, byle jeździć na dłuższych odcinkach, tak min, 20 km. No i dolewać adblue. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego 33 minuty temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Od tygodnia jeżdżę nowym dieslem więc tak. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego 46 minut temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Nie, bo diesel smrodzi Niestety, jak lubię ich wydajność, to niestety nawet 2-3 latki zaczynają już tak smrodzić, że nie da się tego zaakceptować. Nie kupować, im szybciej to zutylizujemy tym lepiej 2 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Mi jednak przyjemniej jeździ się słabszą turbo-benzyną niż mocniejszym dieslem. Następne auto to już na pewno będzie benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego Z dieslem wziąłbym Mazdę CX-60, ten V6 3.3 254 KM daje radę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 8 godzin temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Tak, a nawet nowego. Warunek - automat. Obecnie wiekowe 1.4 D4D i MMT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 8 godzin temu, grogi napisał(a): Sprzedać za kilka lat może być bardzo trudno, wiec pewnie na dożywocie... Nie w Polsce, a przynajmniej nie przez najblizsze 10-15 lat Biorac pod uwage sredni wiek samochodow na drogach, to wszyscy nie przesiada na hybrydy, EV czy nawet noPB bo ich podaz bedzie mocno ograniczona. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego (edytowane) 9 godzin temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Zależy w jakim aucie i do czego chcesz go używać. Ktoś tu ostatnio chyba kupił mocne A6 w dieslu, IMO optymalny napęd do takiego auta. Podobnie z SUVami, np. nowa Mazda z tym dużym dieslem. Edytowane 23 Lutego przez Ryb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego Do miasta nie, w trasy tak. Sprzedażą bym się nie martwił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 2 minuty temu, Ryb napisał(a): Zależy w jakim aucie i do czego chcesz go używać. Ktoś tu ostatnio chyba kupił mocne A6 w dieslu, IMO optymalny napęd do takiego auta. Podobnie z SUVami, np. nowa Mazda z tym dużym dieslem. Bo S6 nie robią z benzyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 21 minut temu, sdss napisał(a): Bo S6 nie robią z benzyną Widocznie uznali, że diesel nadaje się lepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 10 godzin temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie gdybym na codzień albo prawie na codzień jeździł sporo, a głównie po autostradach to tak, jak najbardziej bym rozważał auto z silnikiem diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 12 godzin temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Mam teraz podobnie, coś 200KM+ na trasy. Kombi i diesel. SUVow mam chwilowo przesyt. Co będzie za kilka lat? Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Rynek wschodni jeszcze będzie chłonny w razie chęci sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 12 godzin temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie ja bym szukał jakiegos golfa 1.9tdi po tuningu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 2 godziny temu, Ryb napisał(a): Widocznie uznali, że diesel nadaje się lepiej. Albo w momencie debiutu nie mieli nic ciekawego benzynowego pod maskę w koncernie i czegoś, co spełniałoby normy emisji w połączeniu z wrażeniami, które S6 winno dawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 2 minuty temu, Pipper napisał(a): Albo w momencie debiutu nie mieli nic ciekawego benzynowego pod maskę w koncernie i czegoś, co spełniałoby normy emisji w połączeniu z wrażeniami, które S6 winno dawać. Też możliwe. Tak czy siak, udowadnia to, że diesli nie trzeba się wstydzić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 3 minuty temu, deszczowyRoman napisał(a): ja bym szukał jakiegos golfa 1.9tdi po tuningu Z rocznika ''po 2020''? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 1 minutę temu, Ryb napisał(a): Też możliwe. Tak czy siak, udowadnia to, że diesli nie trzeba się wstydzić. Mnie się diesle amerykańskie podobają, ale ciężko trafi w kategorii B pojazd z takim . 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 3 godziny temu, sdss napisał(a): Bo S6 nie robią z benzyną Zdaje się, że koszty serwisu esek są kosmiczne a wydają się być średnio trwałe choć moze to wynikać ze sposobu użytkowania tych aut Polecam kanał Garage Poland-głównie w audi s grzebie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 2 minuty temu, volf6 napisał(a): Zdaje się, że koszty serwisu esek są kosmiczne a wydają się być średnio trwałe choć moze to wynikać ze sposobu użytkowania tych aut Polecam kanał Garage Poland-głównie w audi s grzebie Kosmiczne, niekosmiczne. Rzadkość stosowania podzespołów powoduje wzrost kosztu części i usługi. Nie tylko w Audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truecolor Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego (edytowane) W leasingu to może, na pewno nie prywatnie. Jeżdziłem wiele lat dieslami- starszymi i prawie nowymi - na koncu jak to podliczyłem to koszty serwisów i niespodziewanych napraw zjadły wszystkie oszczędności z paliwa. No i ten smród spalonej ropy w garażu i na podjeździe - silniki się zmieniają, dają dpfy itp a spalona ropa dalej po prostu okropnie śmierdzi. Edytowane 23 Lutego przez Truecolor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 41 minut temu, Pipper napisał(a): Mnie się diesle amerykańskie podobają, ale ciężko trafi w kategorii B pojazd z takim . Wrzucałem ostatnio link do Caprice z dieslem V8, normalny, nie za duży sedan . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 2 minuty temu, sherif napisał(a): Wrzucałem ostatnio link do Caprice z dieslem V8, normalny, nie za duży sedan . Pisałem bardziej pod RAM 2500 lub 3500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 18 minut temu, Truecolor napisał(a): No i ten smród spalonej ropy w garażu i na podjeździe - silniki się zmieniają, dają dpfy itp a spalona ropa dalej po prostu okropnie śmierdzi. Co wy macie z tym smrodem? Mam/miałem rózne jtd (od euro 2 do 4) , jeszcze bez dpf choć z katalizatorami i spaliny są w zasadzie bez zapachu-oczywiście na wolnych obrotach, no i nie puszczane w zamkniętym garażu. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 1 godzinę temu, volf6 napisał(a): Co wy macie z tym smrodem? Mam/miałem rózne jtd (od euro 2 do 4) , jeszcze bez dpf choć z katalizatorami i spaliny są w zasadzie bez zapachu-oczywiście na wolnych obrotach, no i nie puszczane w zamkniętym garażu. czyli stwierdzasz że jak wieje to nie ma problemu ze spalinami? W sumie też można tak podejść do tematu. Ja jak swoje noPb 30 letnie odpalam to w ciągu minuty mam alarm w garażu że gazy są szkodliwe 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 16 godzin temu, Jaruga napisał(a): Nie myślę o nowym, ale jakiejś w miarę świeżej używce po 2020r. Jakieś kombi z grupy VW albo jakąś francę. Można za całkiem przyzwoitą kasę znaleźć świeżego diesla z niewielkim przebiegiem. Poszlibyście w to czy to jednak głupi pomysł? Nie miałem nigdy "kombi w dieslu" i chyba dlatego chodzi mi po głowie Moim zdaniem, pytanie jest tak samo zasadne do roku 2024, jak i 2014, czy nawet 1994. Jak ktoś dużo jeździ i nie chce spędzić czasu na stacji benzynowej w podróży, to powinien brać diesla. Inne powody to raczej fanaberia lub dostępność jakiejś konkretnej wersji tylko z dieslem (czyli fanaberia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego Wszystko zależy jakie przebiegi bym robił. Jezeli min 30 tys km rocznie, to tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 12 minut temu, Rado_ napisał(a): Wszystko zależy jakie przebiegi bym robił. Jezeli min 30 tys km rocznie, to tak. To na pewno. Szczególnie w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 52 minuty temu, Rado_ napisał(a): Wszystko zależy jakie przebiegi bym robił. Jezeli min 30 tys km rocznie, to tak. nawet jak masz 2-3 trasy na tydzień to i tak sie opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 2 godziny temu, lucash napisał(a): czyli stwierdzasz że jak wieje to nie ma problemu ze spalinami? W sumie też można tak podejść do tematu. Ja jak swoje noPb 30 letnie odpalam to w ciągu minuty mam alarm w garażu że gazy są szkodliwe Myślisz, ze z nowego (benzyny/diesla) spaliny nie będą szkodliwe i alarm się nie włączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 1 godzinę temu, volf6 napisał(a): Myślisz, ze z nowego (benzyny/diesla) spaliny nie będą szkodliwe i alarm się nie włączy Nie wiem czy szkodliwe, ale na pewno mniej śmierdzą. Zdarza mi się wjechać tyłem do garażu przed dłuższym wyjazdem, żeby zapakować rzeczy do bagażnika. W (nowym) dieslu to wystarczało, że śmierdziało, aż gryzło. Przy poprzedniej i obecnej TB tego efektu nie ma. Alarm póki co włączyłem przy wjeździe tyłem klasykiem, ale była regulacja gaźnika i drzwi otwarte do wnętrza, gdzie był czujnik. Przy dieslu nie testowałem takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego 5 godzin temu, volf6 napisał(a): Myślisz, ze z nowego (benzyny/diesla) spaliny nie będą szkodliwe i alarm się nie włączy moim zdaniem to jest żywy przykład że normy emisji spalin coś jednak dają. Ja w 940 mam katalizator ale efekt jak widać. Aż mnie kusi przy przeglądzie zapytać się o badanie spalin ale chyba wolę mieć pieczątkę w razie czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 20 godzin temu, deszczowyRoman napisał(a): nawet jak masz 2-3 trasy na tydzień to i tak sie opłaca. Dla mnie co mam miec pod maską, to tylko kwestia opłacalności. Zakup i eksploatacja. Dlatego wokół komina mam Clio w benzynie, a nie 2 razy drozsze EV. Inna sprawa jak palisz pieniędzmi w kominku, to możesz iść w fanaberie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 3 godziny temu, Rado_ napisał(a): Dla mnie co mam miec pod maską, to tylko kwestia opłacalności. Zakup i eksploatacja. Dlatego wokół komina mam Clio w benzynie, a nie 2 razy drozsze EV. Inna sprawa jak palisz pieniędzmi w kominku, to możesz iść w fanaberie. clio jest fajne , najlepiej w wersji kombi i LPG masz TCE czy 1.2 mpi? wiekszosc oosob tutaj (przynajmniej tak mowia) bierze na firme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego (edytowane) W dniu 23.02.2024 o 11:22, volf6 napisał(a): Co wy macie z tym smrodem? Mam/miałem rózne jtd (od euro 2 do 4) , jeszcze bez dpf choć z katalizatorami i spaliny są w zasadzie bez zapachu-oczywiście na wolnych obrotach, no i nie puszczane w zamkniętym garażu. Od 2000r mam już 3 diesla, teraz 1.6 TDI, spalin z rury nie wącham. Do garażu wjeżdżam przodem i spalin nie czuć, czarnych bąków nie puszcza, DPF sprawny i nawet się wypala na odcinkach 20km. Kupiłem go w 2022 tylko dlatego bo miał mały przebieg był tańszy od NoPB i LPG. Poza tymi 3 dieslami były auta na LPG. Szczerze to już nie tęsknię za gazem. Koszt przejechania 1km trochę droższy dieslem ale i zasięg większy na tankowaniu. Zdaję sobie sprawę, że w okolicach 200tyś km mogą być koszty ale może nie zrobię tyle km i go sprzedam wcześniej. Edytowane 24 Lutego przez Tre-Bor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 2 godziny temu, deszczowyRoman napisał(a): clio jest fajne , najlepiej w wersji kombi i LPG masz TCE czy 1.2 mpi? wiekszosc oosob tutaj (przynajmniej tak mowia) bierze na firme Mam 1.0 bez LPG,.bo bralem w pandemii co było u dilera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Tak, ja prawdopodobnie będę odkupywać auto które sprzedałem kilka lat temu, turbodiesla którego sam zbudowałem Wołga 21 z om605turbo na mechanicznej pompie z większymi sekcjami. Ma to ten plus że jakby komuś przyszło do głowy ograniczać dostęp do paliwa na stacjach to jeździ na opale czy fryturze 2 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Jakby był komfortowy w sensie niskiego decybela przy prędkościach 140km/h i robiłbym miesięcznie min. 2000 km to bym brał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 28 minut temu, bochumil napisał(a): Jakby był komfortowy w sensie niskiego decybela przy prędkościach 140km/h i robiłbym miesięcznie min. 2000 km to bym brał. Tu nawet nie chodzi o duże miesięczne przebiegi, ale o odcinki minimum 20-30 km, by filtr cząstek stałych miał szansę się wypalić co jakiś czas. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 15 minut temu, rwIcIk napisał(a): Tu nawet nie chodzi o duże miesięczne przebiegi, ale o odcinki minimum 20-30 km, by filtr cząstek stałych miał szansę się wypalić co jakiś czas. Dla mnie jest to w pewnym sensie równoznaczne. Nie jestem przeciwnikiem diesli. Jestem przeciwnikiem eko-diesli w typowo miejskiej eksploatacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 7 minut temu, bochumil napisał(a): Dla mnie jest to w pewnym sensie równoznaczne. Nie jestem przeciwnikiem diesli. Jestem przeciwnikiem eko-diesli w typowo miejskiej eksploatacji. Bo? Miasto, trasa - to nie ma znaczenia. Dla diesla ważne jest, by robił dłuższe odcinki. Pali dużo zimny, i na wypalanie filtra potrzebuje kilometrów. więc może być miasto, ale na dłuższych odcinkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Bo dla mnie ekodiesel w mieście przy filtrze dpf o wielskości termoforu to proszenie się o problemy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 3 minuty temu, bochumil napisał(a): Bo dla mnie ekodiesel w mieście przy filtrze dpf o wielskości termoforu to proszenie się o problemy nie zaobserwowałem Ale napisze po raz trzeci - długości odcinków przejeżdżanych na raz, Diesel radzi sobie w mieście z wypalaniem, jeśli pozwolić mu pracować min. 15 minut po rozgrzaniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 2 godziny temu, rwIcIk napisał(a): Tu nawet nie chodzi o duże miesięczne przebiegi, ale o odcinki minimum 20-30 km, by filtr cząstek stałych miał szansę się wypalić co jakiś czas. takie odcinki dobre do LPG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 16 minut temu, deszczowyRoman napisał(a): takie odcinki dobre do LPG Ale deweloperzy i zarządcy nieruchomości mają swoje zdanie nt LPG. Mam na myśli zakazy parkowania w podziemnych garażach. Ja właśnie jednego diesla sprzedałem, drugiego kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego Udostępnij Napisano 25 Lutego 5 godzin temu, kenickie napisał(a): Ale deweloperzy i zarządcy nieruchomości mają swoje zdanie nt LPG. Mam na myśli zakazy parkowania w podziemnych garażach. Ja właśnie jednego diesla sprzedałem, drugiego kupiłem. To dotyczy glownie starszych garazy bez wymuszonej wentylacji, teraz juz nie ma takich zakazow zazwyczaj. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Lutego Udostępnij Napisano 25 Lutego 11 godzin temu, rwIcIk napisał(a): nie zaobserwowałem Ale napisze po raz trzeci - długości odcinków przejeżdżanych na raz, Diesel radzi sobie w mieście z wypalaniem, jeśli pozwolić mu pracować min. 15 minut po rozgrzaniu. Ile masz przebiegu to po pierwsze a po drugie nie wszystkie układy DPF i Adblue są identyczne-jedni producenci mają bardziej udane a inni mniej 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.