misiu Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca (edytowane) Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane. Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki. Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? Edytowane 6 Marca przez misiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 5 minut temu, misiu napisał(a): Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? są różne triki żeby to dobrze spasować 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 20 minut temu, misiu napisał(a): Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane. Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki. Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? Odzwyczaić się od nazywania Toyoty "renomowaną marką", jeździć i się nie przejmować. Zamykają się? Zamykają. Otwierają się? Otwierają. Nie naprawia się czegoś co działa bo będzie tylko gorzej. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 28 minut temu, Ryb napisał(a): Odzwyczaić się od nazywania Toyoty "renomowaną marką", jeździć i się nie przejmować. Zamykają się? Zamykają. Otwierają się? Otwierają. Nie naprawia się czegoś co działa bo będzie tylko gorzej. tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 50 minut temu, misiu napisał(a): Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? nie kupuj nigdy auta składanego w UK, niezależnie od marki, bo jak takie rzeczy widzisz i Ci przeszkadzają, to byś jeszcze na atak serca zszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca (edytowane) 6 minut temu, maro_t napisał(a): tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy Może, ale IMO mało prawdopodobne bo ta różnica jest minimalna. Niektóre marki mają taką tolerancję fabrycznie. Jeśli nie hałasuje i nie daje żadnych objawów to ja bym zostawił zamiast dawać specom z ASO przy tym grzebać bo to tylko problem będzie, zacznie się festiwal hałasów, niedomykania się drzwi i innych poprawek. Edytowane 6 Marca przez Ryb 3 2 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca (edytowane) Nie jestem zdziwiony. Akurat z wszystkich marek to Toyota w chwili obecnej ma najbardziej skandaliczne wykonanie samochodów. Oszczędności są widoczne na każdym kroku, widać na kontroli jakości już także. Wnętrza są z kartonu, zapach w środku straszny. Wszystko byłoby ok, gdyby te samochody były w cenie MG, itd. Ale za takie pieniądze to jest nie do przyjęcia. Edytowane 6 Marca przez kadu 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 15 minut temu, maro_t napisał(a): tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy A powoduje? Bo to słychać od razu - albo puszcza powietrze, albo nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Godzinę temu, bielaPL napisał(a): są różne triki żeby to dobrze spasować W tym przypadku ten trik nie pomoże, bo tu coś jest źle przyspawane (jeśli faktycznie nie ma regulacji). Konkretnie to zawiasy-albo w drzwiach albo w słupku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Godzinę temu, misiu napisał(a): Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia Konserwację już zrobiłeś (bo im szybciej tym taniej i lepiej)? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 24 minuty temu, maro_t napisał(a): nie kupuj nigdy auta składanego w UK, niezależnie od marki, bo jak takie rzeczy widzisz i Ci przeszkadzają, to byś jeszcze na atak serca zszedł. Corolla chyba właśnie w UK jest produkowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Godzinę temu, misiu napisał(a): jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? Potrafi być gorzej, więc nie narzekaj 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca (edytowane) 7 minut temu, volf6 napisał(a): Corolla chyba właśnie w UK jest produkowana W Burnaston, okolice Derby. Edytowane 6 Marca przez misiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 10 minut temu, volf6 napisał(a): Corolla chyba właśnie w UK jest produkowana he he, no to jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 3 minuty temu, maro_t napisał(a): he he, no to jasne Bo napisałeś tak, ze mozna by pomyśleć, ze w tych z UK to koła odpadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 3 minuty temu, volf6 napisał(a): Bo napisałeś tak, ze mozna by pomyśleć, ze w tych z UK to koła odpadają koła może nie ale obecnie mam dwa auta wyprodukowane w UK. W Astrze jeszcze w salonie przed odbiorem jak pierwszy raz zobaczyłem auto to pierwsze co zobaczyłem to odstająca uszczelka przedniej szyby, odstająca listwa pod szybą kierowcy. Poprawili przed odbiorem, ale ta boczna za jakiś czas znowu odstawała i tak jest do dziś. Czasem ją docisnę a za jakiś czas znowu odstaje. Nawet kropelka nie pomogła . Poza tym auto ogólnie kiepsko zmontowane, zwłaszcza jeśli chodzi o środek. Świerszcze, szmery itd. Z jednymi sobie poradziłem, inne olałem. Drugie auto to qashqai kupiony w zeszłym roku. Musiałem tylko spasować klapę bagażnika, żeby nie trzeba było trzaskać, maskę żeby z jednej strony nie było szpary że palec wchodzi, docisnąć jakieś plastiki we wnętrznu, poprawić kabelki pod fotelem kierowcy i dokręcić plastikową osłonę pod silnikiem. Także jak w tej corolli jedyne niedociągnięcie to te drzwi to jest i tak dobrze jak na ich standardy. 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackfun Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 27 minut temu, volf6 napisał(a): W tym przypadku ten trik nie pomoże, bo tu coś jest źle przyspawane (jeśli faktycznie nie ma regulacji). Konkretnie to zawiasy-albo w drzwiach albo w słupku. Tego typu nierówne przyleganie da się w większości przypadków poprawić poprzez odgięcie lub dogięcie ramki szyby. Ważne, żeby to robić na opuszczonej szybie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Świszczy podczas jazdy? Jak nie to olać i jeździć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 1 minutę temu, blackfun napisał(a): Tego typu nierówne przyleganie da się w większości przypadków poprawić poprzez odgięcie lub dogięcie ramki szyby. Ważne, żeby to robić na opuszczonej szybie. Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Teraz, volf6 napisał(a): Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem Ja zakładam że to prawe drzwi są źle ustawione. W każdym razie dla kogoś kto się zna to kilka minut roboty Toyota to bardzo dobre auto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 2 godziny temu, misiu napisał(a): Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane. Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki. Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? Poczytaj fora, ostatnio w jarisach taka sama sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackfun Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 19 minut temu, volf6 napisał(a): Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem Jak ktoś wyżej stwierdził, też założyłem, że chodzi o prawe drzwi. Ale nawet jeśli któreś są opuszczone to też spece regulują je podginaniem całych drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Finalne pasowanie drzwi wygląda pewnie tak jak na niżej załączonym linki z YT. Być może ktoś uznał że zamykanie idzie gładko to jest ok. Wizualnie olał temat. Osobiście też pracowałem W świecie Moto długie lata w Tychach . Przy pasowaniu drzwi w panda ,Lancia 500 używali jeszcze sprawdzianów coś Ala szczelinomierze. Co jakiś czas jakość wyrywała auta z Końcowej fazy produkcji na linie do sprawdzania jakości ... Wszystkie usterki były później poprawiane z check listy. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 3 godziny temu, misiu napisał(a): przednich drzwi pasażera, 1 godzinę temu, blackfun napisał(a): chodzi o prawe drzwi. Tak, auto jest w Polsce kupione, więc przednie drzwi pasażera są po prawej stronie 1 godzinę temu, maro_t napisał(a): koła może nie ale obecnie mam dwa auta wyprodukowane w UK. W Astrze jeszcze w salonie przed odbiorem jak pierwszy raz zobaczyłem auto to pierwsze co zobaczyłem to odstająca uszczelka przedniej szyby, odstająca listwa pod szybą kierowcy. Poprawili przed odbiorem, ale ta boczna za jakiś czas znowu odstawała i tak jest do dziś. Czasem ją docisnę a za jakiś czas znowu odstaje. Nawet kropelka nie pomogła . Poza tym auto ogólnie kiepsko zmontowane, zwłaszcza jeśli chodzi o środek. Świerszcze, szmery itd. Z jednymi sobie poradziłem, inne olałem. Drugie auto to qashqai kupiony w zeszłym roku. Musiałem tylko spasować klapę bagażnika, żeby nie trzeba było trzaskać, maskę żeby z jednej strony nie było szpary że palec wchodzi, docisnąć jakieś plastiki we wnętrznu, poprawić kabelki pod fotelem kierowcy i dokręcić plastikową osłonę pod silnikiem. Także jak w tej corolli jedyne niedociągnięcie to te drzwi to jest i tak dobrze jak na ich standardy. Uff, nie tylko mnie to spotkało Tak wygląda dolna krawędź drzwi, te z prawej to przednie, są ewidentnie wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues_Brother Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 3 godziny temu, misiu napisał(a): Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane. Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki. Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? A ja bym się przejmował. Mam tak w passacie 15 letnim. Jakiś wcześniejszy właściciel musiał mieć jakąś przygodę i drzwi za kierowcą są też lekko głębiej wpasowane. Przez prawie dwa lata nie zauważyłem. Odkryłem przypadkiem jak mi tylko te drzwi zimą przymarzały do karoserii. Gdzieś mocniej dociska, a gdzieś oddaje czego wynikiem jest nierówno dociskająca uszczelnia na całych drzwiach i zbiera sie woda która potem przymarza i łapie uszczelkę drzwi do karoserii. Ostatnio przez to uszczelkę oderwałem od drzwi. Także, ciśnij aż usuną wadę bo kiedyś zaczniesz się z tym bujać. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2 godziny temu, wujek napisał(a): Świszczy podczas jazdy? Jak nie to olać i jeździ 3 godziny temu, Ryb napisał(a): Odzwyczaić się od nazywania Toyoty "renomowaną marką", jeździć i się nie przejmować. Zamykają się? Zamykają. Otwierają się? Otwierają. Nie naprawia się czegoś co działa bo będzie tylko gorzej. Nie no, za coś zapłaciłem teoretycznie, brałem pod uwagę SsangYong Torresa, a wybrałem Toyotę żeby mieć spokój... 2 godziny temu, maro_t napisał(a): tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy 2 godziny temu, wujek napisał(a): Świszczy podczas jazdy? Jak nie to olać i jeździć. Nie zauważyłem, ale generalnie słabo oceniają wygłuszenie w Corolli więc może nie zwróciłem uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 3 godziny temu, maro_t napisał(a): tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy Corolla i tak jest słabo wyciszona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 3 godziny temu, bielaPL napisał(a): są różne triki żeby to dobrze spasować Masz numer do tego fachowca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 29 minut temu, misiu napisał(a): Uff, nie tylko mnie to spotkało nie. Nowe auta są pełne bajerów, systemów, elektroniki i wydajnych napędów, ale z samą jakością montażu i w ogóle materiałów to chyba jest ogólnie coraz gorzej. Co ciekawe, mój tata kupił w zeszłym roku hyundaia i20 wyprodukowanego w Turcji. Oglądałem to auto dokładnie pod względem takiego właśnie spasowania, szczelin, jakości montażu plastików i kurde, tam nie ma na serio do czego się przyczepić. Proste, trochę toporne, materiały twarde, ale spasowane i zmontowane bez zarzutu. Na zewnątrz szczeliny też równe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 4 godziny temu, misiu napisał(a): Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane. Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki. Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? Taki problem to małe Miki, zainteresuj się korozją szczelinową w Toyocie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 1 godzinę temu, misiu napisał(a): Nie no, za coś zapłaciłem teoretycznie, brałem pod uwagę SsangYong Torresa, a wybrałem Toyotę żeby mieć spokój... Nie zauważyłem, ale generalnie słabo oceniają wygłuszenie w Corolli więc może nie zwróciłem uwagi. Jakby swisczalo to byś usłyszał od razu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca (edytowane) 1 godzinę temu, kanu napisał(a): Corolla i tak jest słabo wyciszona... znajomy odebrał teraz Corollę Cross - w konfiguratorze zaznaczył wszystko co było i wyszło grubo ponad 200kzł. Mają rozmach. Tyle kasy a jakość taka sobie. Edytowane 6 Marca przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Godzinę temu, 4thelement napisał(a): Taki problem to małe Miki, zainteresuj się korozją szczelinową w Toyocie Mógłbyś coś więcej napisać? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Ujeżdżam właśnie w Australii Corollę Hybrid, złego słowa nie dam o tym aucie powiedzieć, no może tylko że seryjne opony są za wąskie i lepsze byłyby większe walce Aczkolwiek, spasowane wszystko jest OK, auto jedzie, nawet z tym EV żwawo się zbiera, pali 3-4 l/100 - nie ma się do czego przyczepić Jest nawet radar i wykorzystujący go automatyczny tempomat, samo jedzie jak mój pasek, tylko trzeba trzymać ręce na kierownicy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Godzinę temu, twinsen napisał(a): Ujeżdżam właśnie w Australii Corollę Hybrid, złego słowa nie dam o tym aucie powiedzieć, no może tylko że seryjne opony są za wąskie i lepsze byłyby większe walce Aczkolwiek, spasowane wszystko jest OK, auto jedzie, nawet z tym EV żwawo się zbiera, pali 3-4 l/100 - nie ma się do czego przyczepić Jest nawet radar i wykorzystujący go automatyczny tempomat, samo jedzie jak mój pasek, tylko trzeba trzymać ręce na kierownicy Niestety Toyka na Europę trochę się różni - są lżejsze i to dosłownie w wygłuszenia. Jak byłem w „ussaaa” to z wypożyczalni miałem corollę 1.8 w automacie. To nawet się schyliłem i sprawdziłem dokładnie gdzie sięga wygłuszenie iiiiii pod samą konsole a nie do końca dywanika. Po prostu była cicha - nie mylić z pracą skrzyni automatycznej przy ostrym przyspieszaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 7 minut temu, Camel napisał(a): Niestety Toyka na Europę trochę się różni - są lżejsze i to dosłownie w wygłuszenia. Jak byłem w „ussaaa” to z wypożyczalni miałem corollę 1.8 w automacie. To nawet się schyliłem i sprawdziłem dokładnie gdzie sięga wygłuszenie iiiiii pod samą konsole a nie do końca dywanika. Po prostu była cicha - nie mylić z pracą skrzyni automatycznej przy ostrym przyspieszaniu To nie skrzynia wyje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 18 minut temu, wlad napisał(a): To nie skrzynia wyje Dobra, dobra - silnik się kręci non stop przy „odcince” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 4 godziny temu, HARDTECHNO napisał(a): Osobiście też pracowałem W świecie Moto długie lata w Tychach . Przy pasowaniu drzwi w panda ,Lancia 500 używali jeszcze sprawdzianów coś Ala szczelinomierze. Co jakiś czas jakość wyrywała auta z Końcowej fazy produkcji na linie do sprawdzania jakości ... Wszystkie usterki były później poprawiane z check listy. Ja miałem epizod polegający na pracy przy produkcji Honkerów, właśnie przy drzwiach. No tam to były cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 1 godzinę temu, Camel napisał(a): Niestety Toyka na Europę trochę się różni - są lżejsze i to dosłownie w wygłuszenia. Jak byłem w „ussaaa” to z wypożyczalni miałem corollę 1.8 w automacie. To nawet się schyliłem i sprawdziłem dokładnie gdzie sięga wygłuszenie iiiiii pod samą konsole a nie do końca dywanika. Po prostu była cicha - nie mylić z pracą skrzyni automatycznej przy ostrym przyspieszaniu Nie przyśpieszaj ostro, nie będzie wyła... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 7 godzin temu, kadu napisał(a): Nie jestem zdziwiony. Akurat z wszystkich marek to Toyota w chwili obecnej ma najbardziej skandaliczne wykonanie samochodów. Oszczędności są widoczne na każdym kroku, widać na kontroli jakości już także. Yarisy na rynek europejski obecnie są produkowane w dwóch fabrykach: we Francji i w Czechach. Ciekawe której z nich dotyczą fuszerki montażowe. Bo jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne, to równie słabe jest zapewne z obu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 3 minuty temu, donpedro napisał(a): Yarisy na rynek europejski obecnie są produkowane w dwóch fabrykach: we Francji i w Czechach. Ciekawe której z nich dotyczą fuszerki montażowe. Mam z Czech i nie mam zastrzeżeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 7 godzin temu, pejus1982 napisał(a): Mógłbyś coś więcej napisać? Poszukaj sobie kanału Alibaby na Tik toku... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca 12 godzin temu, volf6 napisał(a): Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem Żaba pod drzwi i podnosimy auto za drzwi do góry 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 7 Marca Autor Udostępnij Napisano 7 Marca Aktualizacja Dzwonili z ASO i będą poprawiać, na pytanie co będą robić to z konkretów dowiedziałem się, że zamówili jakiś nowy zestaw śrub. Ale co i jak to nic mi sympatyczny pan nie był w stanie powiedzieć. Bać się czy iść na całość i oddać auto w ręce fachowców? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca Godzinę temu, misiu napisał(a): Aktualizacja Dzwonili z ASO i będą poprawiać, na pytanie co będą robić to z konkretów dowiedziałem się, że zamówili jakiś nowy zestaw śrub. Ale co i jak to nic mi sympatyczny pan nie był w stanie powiedzieć. Bać się czy iść na całość i oddać auto w ręce fachowców? Śruby pływające jak do felg o innym rozmiarze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca (edytowane) Edyta Edytowane 5 Kwietnia przez adamk W toku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca 4 godziny temu, misiu napisał(a): Aktualizacja Dzwonili z ASO i będą poprawiać, na pytanie co będą robić to z konkretów dowiedziałem się, że zamówili jakiś nowy zestaw śrub. Ale co i jak to nic mi sympatyczny pan nie był w stanie powiedzieć. Bać się czy iść na całość i oddać auto w ręce fachowców? Musisz sam zdecydować. Pracowałeś tam, to sam wiesz jacy z nich fachowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca W dniu 6.03.2024 o 18:29, ghost2255 napisał(a): Mam z Czech i nie mam zastrzeżeń Pamiętam jak w Top Gear James May wychwalał jakość wykonania Fiata Pandy. Na tabliczce widniał napis Made in Poland. Moja Honda też jest z UK i ci co mają porównanie z autami robionymi w Japan mówią, że to zdecydowanie nie to samo… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca Panie nawet w Volvo nie potrafią zawsze spasować, a Ty od auta dla Hindusa wymagasz. Inna sprawa, ze cos z tymi Corollami nie tak. Kumpel z tydzień temu odebral nówkę, na drugi dzień wychodzi z marketu, podchodzi do auta, a tam przeszurany cały bok. Wada fabryczna jak nic. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca 30 minut temu, Rado_ napisał(a): Kumpel z tydzień temu odebral nówkę, na drugi dzień wychodzi z marketu, podchodzi do auta, a tam przeszurany cały bok. Wada fabryczna jak nic. A mógł nic nie zastać, bo ich główną wadą jest chyba brylowanie w statystykach kradziezy. P.S. Miałem służbowego Avensisa i Corollę - no nie przemawiają do mnie materiały i faktura wnętrza, zapach i blaszane dźwięki nadwozia. Co z tego że mechanika trwała, jak radochy z jazdy brak. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.