Skocz do zawartości

Jakość Toyoty


misiu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia :skromny:

Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane.

IMG_20240304_171747.jpg.0170b28730c09560794e76c6d7a599b2.jpg

 

Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki.

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

Edytowane przez misiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, misiu napisał(a):

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

 

są różne triki żeby to dobrze spasować

 

 

  • Haha 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, misiu napisał(a):

Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia :skromny:

Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane.

IMG_20240304_171747.jpg.0170b28730c09560794e76c6d7a599b2.jpg

 

Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki.

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

 

Odzwyczaić się od nazywania Toyoty "renomowaną marką", jeździć i się nie przejmować. Zamykają się? Zamykają. Otwierają się? Otwierają. Nie naprawia się czegoś co działa bo będzie tylko gorzej.

 

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Ryb napisał(a):

 

Odzwyczaić się od nazywania Toyoty "renomowaną marką", jeździć i się nie przejmować. Zamykają się? Zamykają. Otwierają się? Otwierają. Nie naprawia się czegoś co działa bo będzie tylko gorzej.

 

 

tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, misiu napisał(a):

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

 

nie kupuj nigdy auta składanego w UK, niezależnie od marki, bo jak takie rzeczy widzisz i Ci przeszkadzają, to byś jeszcze na atak serca zszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, maro_t napisał(a):

 

tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy

 

Może, ale IMO mało prawdopodobne bo ta różnica jest minimalna. Niektóre marki mają taką tolerancję fabrycznie. ;]

 

iuec8xeirn761.jpg.9485272ddb814b86b47904197449945a.jpg

 

 

Jeśli nie hałasuje i nie daje żadnych objawów to ja bym zostawił zamiast dawać specom z ASO przy tym grzebać bo to tylko problem będzie, zacznie się festiwal hałasów, niedomykania się drzwi i innych poprawek.

:skromny:

Edytowane przez Ryb
  • Lubię to 3
  • Haha 2
  • zszokowany 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zdziwiony. Akurat z wszystkich marek to Toyota w chwili obecnej ma najbardziej skandaliczne wykonanie samochodów. Oszczędności są widoczne na każdym kroku, widać na kontroli jakości już także. Wnętrza są z kartonu, zapach w środku straszny.

 

 

 

Wszystko byłoby ok, gdyby te samochody były w cenie MG, itd. Ale za takie pieniądze to jest nie do przyjęcia.

 

Edytowane przez kadu
  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, maro_t napisał(a):

tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy

 

A powoduje? Bo to słychać od razu - albo puszcza powietrze, albo nie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał(a):

 

są różne triki żeby to dobrze spasować

 

 

W tym przypadku ten trik nie pomoże, bo tu coś jest źle przyspawane (jeśli faktycznie nie ma regulacji). Konkretnie to zawiasy-albo w drzwiach albo w słupku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misiu napisał(a):

Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia

Konserwację już zrobiłeś (bo im szybciej tym taniej i lepiej)?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

nie kupuj nigdy auta składanego w UK, niezależnie od marki, bo jak takie rzeczy widzisz i Ci przeszkadzają, to byś jeszcze na atak serca zszedł.

Corolla chyba właśnie w UK jest produkowana:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, volf6 napisał(a):

Bo napisałeś tak, ze mozna by pomyśleć, ze w tych z UK to koła odpadają🤪

 

koła może nie ale obecnie mam dwa auta wyprodukowane w UK. W Astrze jeszcze w salonie przed odbiorem jak pierwszy raz zobaczyłem auto to pierwsze co zobaczyłem to odstająca uszczelka przedniej szyby, odstająca listwa pod szybą kierowcy. Poprawili przed odbiorem, ale ta boczna za jakiś czas znowu odstawała i tak jest do dziś. Czasem ją docisnę a za jakiś czas znowu odstaje. Nawet kropelka nie pomogła :hehe:. Poza tym auto ogólnie kiepsko zmontowane, zwłaszcza jeśli chodzi o środek. Świerszcze, szmery itd. Z jednymi sobie poradziłem, inne olałem. Drugie auto to qashqai kupiony w zeszłym roku. Musiałem tylko spasować klapę bagażnika, żeby nie trzeba było trzaskać, maskę żeby z jednej strony nie było szpary że palec wchodzi, docisnąć jakieś plastiki we wnętrznu, poprawić kabelki pod fotelem kierowcy i dokręcić plastikową osłonę pod silnikiem. Także jak w tej corolli jedyne niedociągnięcie to te drzwi to jest i tak dobrze jak na ich standardy.

  • Lubię to 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, volf6 napisał(a):

W tym przypadku ten trik nie pomoże, bo tu coś jest źle przyspawane (jeśli faktycznie nie ma regulacji). Konkretnie to zawiasy-albo w drzwiach albo w słupku.

Tego typu nierówne przyleganie da się w większości przypadków poprawić poprzez odgięcie lub dogięcie ramki szyby.

Ważne, żeby to robić na opuszczonej szybie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, blackfun napisał(a):

Tego typu nierówne przyleganie da się w większości przypadków poprawić poprzez odgięcie lub dogięcie ramki szyby.

Ważne, żeby to robić na opuszczonej szybie.

Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem:hmm:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, volf6 napisał(a):

Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem:hmm:

Ja zakładam że to prawe drzwi są źle ustawione. W każdym razie dla kogoś kto się zna to kilka minut roboty👍

Toyota to bardzo dobre auto😎

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, misiu napisał(a):

Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia :skromny:

Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane.

IMG_20240304_171747.jpg.0170b28730c09560794e76c6d7a599b2.jpg

 

Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki.

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

Poczytaj fora, ostatnio w jarisach taka sama sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, volf6 napisał(a):

Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem:hmm:

Jak ktoś wyżej stwierdził, też założyłem, że chodzi o prawe drzwi. 

Ale nawet jeśli któreś są opuszczone to też spece regulują je podginaniem całych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finalne pasowanie drzwi wygląda pewnie tak jak na niżej załączonym linki z YT. 

 

Być może ktoś uznał że zamykanie idzie gładko to jest ok. Wizualnie olał temat. 

Osobiście też pracowałem W świecie Moto długie lata w Tychach . Przy pasowaniu drzwi w panda ,Lancia 500 używali jeszcze sprawdzianów coś Ala szczelinomierze.  Co jakiś czas jakość wyrywała auta z Końcowej fazy produkcji na linie do sprawdzania jakości ... Wszystkie usterki były później poprawiane z check listy. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, misiu napisał(a):

przednich drzwi pasażera,

 

1 godzinę temu, blackfun napisał(a):

chodzi o prawe drzwi. 

 

Tak, auto jest w Polsce kupione, więc przednie drzwi pasażera są po prawej stronie ;]

 

1 godzinę temu, maro_t napisał(a):

koła może nie ale obecnie mam dwa auta wyprodukowane w UK. W Astrze jeszcze w salonie przed odbiorem jak pierwszy raz zobaczyłem auto to pierwsze co zobaczyłem to odstająca uszczelka przedniej szyby, odstająca listwa pod szybą kierowcy. Poprawili przed odbiorem, ale ta boczna za jakiś czas znowu odstawała i tak jest do dziś. Czasem ją docisnę a za jakiś czas znowu odstaje. Nawet kropelka nie pomogła :hehe:. Poza tym auto ogólnie kiepsko zmontowane, zwłaszcza jeśli chodzi o środek. Świerszcze, szmery itd. Z jednymi sobie poradziłem, inne olałem. Drugie auto to qashqai kupiony w zeszłym roku. Musiałem tylko spasować klapę bagażnika, żeby nie trzeba było trzaskać, maskę żeby z jednej strony nie było szpary że palec wchodzi, docisnąć jakieś plastiki we wnętrznu, poprawić kabelki pod fotelem kierowcy i dokręcić plastikową osłonę pod silnikiem. Także jak w tej corolli jedyne niedociągnięcie to te drzwi to jest i tak dobrze jak na ich standardy.

 

Uff, nie tylko mnie to spotkało ;]

 

Tak wygląda dolna krawędź drzwi, te z prawej to przednie, są ewidentnie wyżej.IMG_20240304_171800.jpg.7254bb86c1964eaa858ee42d69b6207a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, misiu napisał(a):

Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia :skromny:

Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane.

IMG_20240304_171747.jpg.0170b28730c09560794e76c6d7a599b2.jpg

 

Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki.

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

A ja bym się przejmował. Mam tak w passacie 15 letnim. Jakiś wcześniejszy właściciel musiał mieć jakąś przygodę i drzwi za kierowcą są też lekko głębiej wpasowane. Przez prawie dwa lata nie zauważyłem. Odkryłem przypadkiem jak mi tylko te drzwi zimą przymarzały do karoserii. Gdzieś mocniej dociska, a gdzieś oddaje czego wynikiem jest nierówno dociskająca uszczelnia na całych drzwiach i zbiera sie woda która potem przymarza i łapie uszczelkę drzwi do karoserii. Ostatnio przez to uszczelkę oderwałem od drzwi.

Także, ciśnij aż usuną wadę bo kiedyś zaczniesz się z tym bujać.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał(a):

Świszczy podczas jazdy? Jak nie to olać i jeździ

 

3 godziny temu, Ryb napisał(a):

 

Odzwyczaić się od nazywania Toyoty "renomowaną marką", jeździć i się nie przejmować. Zamykają się? Zamykają. Otwierają się? Otwierają. Nie naprawia się czegoś co działa bo będzie tylko gorzej.

 

 

Nie no, za coś zapłaciłem teoretycznie, brałem pod uwagę SsangYong Torresa, a wybrałem Toyotę żeby mieć spokój...

 

2 godziny temu, maro_t napisał(a):

 

tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy

 

2 godziny temu, wujek napisał(a):

Świszczy podczas jazdy? Jak nie to olać i jeździć. 

 

Nie zauważyłem, ale generalnie słabo oceniają wygłuszenie w Corolli więc może nie zwróciłem uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maro_t napisał(a):

tylko że w tym przypadku, takie słabsze przyleganie uszczelki może powodować większy hałas podczas jazdy

 

Corolla i tak jest słabo wyciszona... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, misiu napisał(a):

Uff, nie tylko mnie to spotkało 

 

nie. Nowe auta są pełne bajerów, systemów, elektroniki i wydajnych napędów, ale z samą jakością montażu i w ogóle materiałów to chyba jest ogólnie coraz gorzej. Co ciekawe, mój tata kupił w zeszłym roku hyundaia i20 wyprodukowanego w Turcji. Oglądałem to auto dokładnie pod względem takiego właśnie spasowania, szczelin, jakości montażu plastików i kurde, tam nie ma na serio do czego się przyczepić. Proste, trochę toporne, materiały twarde, ale spasowane i zmontowane bez zarzutu. Na zewnątrz szczeliny też równe

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, misiu napisał(a):

Jak zapewne nie wiecie, pracowałem w fabryce Toyoty ponad 15 lat, 3 lata temu się zwolniłem ale miłość i zaufanie do marki pozostało. Tak więc zakupiłem ostatnio nowa Toyotę Corollę, którą odebrałem na początku lutego. No i widać efekty mojego odejścia :skromny:

Kupując nowe auto i do tego Toyotę niespecjalnie przyglądałem się samochodowi podczas odbioru. No i ostatnio zwróciłem uwagę na górną uszczelkę przednich drzwi pasażera, że jakoś tak mocniej jest ściśnięta prze krawędzi od strony słupka środkowego. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, stwierdziłem że drzwi są nierówno spasowane.

IMG_20240304_171747.jpg.0170b28730c09560794e76c6d7a599b2.jpg

 

Zgłosiłem to w ASO, zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, stwierdzili, że pierwszy raz coś takiego widzą i że nie ma możliwości regulacji drzwi na zawiasach czy zamkach. Teraz czekam na odpowiedź co z tym dalej. Aczkolwiek obawiam się, że mogą mnie spuścić na drzewo, również jakieś naprawy blacharskie nie za bardzo mi się podobają, w końcu kupiłem nowe auto renomowanej marki.

Ciekawy jestem jak sprawa się rozwinie, ale może macie jakieś bezcenne wskazówki dla mnie? ;]

Taki problem to małe Miki, zainteresuj się korozją szczelinową w Toyocie 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, misiu napisał(a):

 

 

Nie no, za coś zapłaciłem teoretycznie, brałem pod uwagę SsangYong Torresa, a wybrałem Toyotę żeby mieć spokój...

 

 

 

Nie zauważyłem, ale generalnie słabo oceniają wygłuszenie w Corolli więc może nie zwróciłem uwagi.

Jakby swisczalo to byś usłyszał od razu. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kanu napisał(a):

 

Corolla i tak jest słabo wyciszona... :P

 

znajomy odebrał teraz Corollę Cross - w konfiguratorze zaznaczył wszystko co było i wyszło grubo ponad 200kzł. Mają rozmach. Tyle kasy a jakość taka sobie. 

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujeżdżam właśnie w Australii Corollę Hybrid, złego słowa nie dam o tym aucie powiedzieć, no może tylko że seryjne opony są za wąskie i lepsze byłyby większe walce ;) Aczkolwiek, spasowane wszystko jest OK, auto jedzie, nawet z tym EV żwawo się zbiera, pali 3-4 l/100 - nie ma się do czego przyczepić :) Jest nawet radar i wykorzystujący go automatyczny tempomat, samo jedzie jak mój pasek, tylko trzeba trzymać ręce na kierownicy ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, twinsen napisał(a):

Ujeżdżam właśnie w Australii Corollę Hybrid, złego słowa nie dam o tym aucie powiedzieć, no może tylko że seryjne opony są za wąskie i lepsze byłyby większe walce ;) Aczkolwiek, spasowane wszystko jest OK, auto jedzie, nawet z tym EV żwawo się zbiera, pali 3-4 l/100 - nie ma się do czego przyczepić :) Jest nawet radar i wykorzystujący go automatyczny tempomat, samo jedzie jak mój pasek, tylko trzeba trzymać ręce na kierownicy ;] 

Niestety Toyka na Europę trochę się różni - są lżejsze i to dosłownie w wygłuszenia. Jak byłem w „ussaaa” to z wypożyczalni miałem corollę 1.8 w automacie. To nawet się schyliłem i sprawdziłem dokładnie gdzie sięga wygłuszenie iiiiii pod samą konsole a nie do końca dywanika. Po prostu była cicha - nie mylić z pracą skrzyni automatycznej przy ostrym przyspieszaniu 😩

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Camel napisał(a):

Niestety Toyka na Europę trochę się różni - są lżejsze i to dosłownie w wygłuszenia. Jak byłem w „ussaaa” to z wypożyczalni miałem corollę 1.8 w automacie. To nawet się schyliłem i sprawdziłem dokładnie gdzie sięga wygłuszenie iiiiii pod samą konsole a nie do końca dywanika. Po prostu była cicha - nie mylić z pracą skrzyni automatycznej przy ostrym przyspieszaniu 😩

To nie skrzynia wyje:ee:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HARDTECHNO napisał(a):

Osobiście też pracowałem W świecie Moto długie lata w Tychach . Przy pasowaniu drzwi w panda ,Lancia 500 używali jeszcze sprawdzianów coś Ala szczelinomierze.  Co jakiś czas jakość wyrywała auta z Końcowej fazy produkcji na linie do sprawdzania jakości ... Wszystkie usterki były później poprawiane z check listy. 

Ja miałem epizod polegający na pracy przy produkcji Honkerów, właśnie przy drzwiach. No tam to były cuda ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Camel napisał(a):

Niestety Toyka na Europę trochę się różni - są lżejsze i to dosłownie w wygłuszenia. Jak byłem w „ussaaa” to z wypożyczalni miałem corollę 1.8 w automacie. To nawet się schyliłem i sprawdziłem dokładnie gdzie sięga wygłuszenie iiiiii pod samą konsole a nie do końca dywanika. Po prostu była cicha - nie mylić z pracą skrzyni automatycznej przy ostrym przyspieszaniu 😩

 

Nie przyśpieszaj ostro, nie będzie wyła... 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kadu napisał(a):

Nie jestem zdziwiony. Akurat z wszystkich marek to Toyota w chwili obecnej ma najbardziej skandaliczne wykonanie samochodów. Oszczędności są widoczne na każdym kroku, widać na kontroli jakości już także.

 

Yarisy na rynek europejski obecnie są produkowane w dwóch fabrykach: we Francji i w Czechach.
Ciekawe której z nich dotyczą fuszerki montażowe.
Bo jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne, to równie słabe jest zapewne z obu.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, donpedro napisał(a):

Yarisy na rynek europejski obecnie są produkowane w dwóch fabrykach: we Francji i w Czechach.
Ciekawe której z nich dotyczą fuszerki montażowe.

Mam z Czech i nie mam zastrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, volf6 napisał(a):

Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem:hmm:

 

Żaba pod drzwi i podnosimy auto za drzwi do góry ;]

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja

Dzwonili z ASO i będą poprawiać, na pytanie co będą robić to z konkretów dowiedziałem się, że zamówili jakiś nowy zestaw śrub. Ale co i jak to nic mi sympatyczny pan nie był w stanie powiedzieć. Bać się czy iść na całość i oddać auto w ręce fachowców? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misiu napisał(a):

Aktualizacja

Dzwonili z ASO i będą poprawiać, na pytanie co będą robić to z konkretów dowiedziałem się, że zamówili jakiś nowy zestaw śrub. Ale co i jak to nic mi sympatyczny pan nie był w stanie powiedzieć. Bać się czy iść na całość i oddać auto w ręce fachowców? ;]

Śruby pływające jak do felg o innym rozmiarze.. 🤣

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, misiu napisał(a):

Aktualizacja

Dzwonili z ASO i będą poprawiać, na pytanie co będą robić to z konkretów dowiedziałem się, że zamówili jakiś nowy zestaw śrub. Ale co i jak to nic mi sympatyczny pan nie był w stanie powiedzieć. Bać się czy iść na całość i oddać auto w ręce fachowców? ;]

 

Musisz sam zdecydować. Pracowałeś tam, to sam wiesz jacy z nich fachowcy.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2024 o 18:29, ghost2255 napisał(a):

Mam z Czech i nie mam zastrzeżeń

Pamiętam jak w Top Gear James May wychwalał jakość wykonania Fiata Pandy. Na tabliczce widniał napis Made in Poland. 
Moja Honda też jest z UK i ci co mają porównanie z autami robionymi w Japan mówią, że to zdecydowanie nie to samo…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie nawet w Volvo nie potrafią zawsze spasować, a Ty od auta dla Hindusa wymagasz.

Inna sprawa, ze cos z tymi Corollami nie tak. Kumpel z tydzień temu odebral nówkę, na drugi dzień wychodzi z marketu, podchodzi do auta, a tam przeszurany cały bok. Wada fabryczna jak nic.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Rado_ napisał(a):

Kumpel z tydzień temu odebral nówkę, na drugi dzień wychodzi z marketu, podchodzi do auta, a tam przeszurany cały bok. Wada fabryczna jak nic.

 

A mógł nic nie zastać, bo ich główną wadą jest chyba brylowanie w statystykach kradziezy.

P.S. Miałem służbowego Avensisa i Corollę - no nie przemawiają do mnie materiały i faktura wnętrza, zapach i blaszane dźwięki nadwozia. Co z tego że mechanika trwała, jak radochy z jazdy brak. 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.