skalim1 Napisano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 Podłączyłem emulator i pojawił się nowy błąd airbaga, kontrolka dalej świeci Co z tym zrobić? Quote: The ECU detected a short to Ground or Battery + in the Side Airbag Squib circuit(s) as indicated by the code. ATTENTION! TURN THE KEY OFF FOR AT LEAST 10 MINUTES, THEN DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT FOR 15 MINUTES, THEN DISCONNECT THE AIRBAGS. After disconnecting the Airbags, inspect the wiring for the short, and replace the harness if faulty. NOTE: In some cases the code may refer to both driver and passenger side Squib circuits, or to a defect in the ECU itself. After completing the test and replacing the faulty parts, assemble the system and reconnect the battery as the last step. After that, read the codes and data again to ensure the system to be OK Powodem tego błędu jest Wartość zbyt wysoka Obecny status błędu jest Przerywany / Obecny(ciagły) Błąd wartość licznika jest 208 http://img806.imageshack.us/img806/7955/78718022.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 > Podłączyłem emulator i pojawił się nowy błąd airbaga, kontrolka dalej świeci Co z tym zrobić? Czego emulator(jeśli maty to nie ma związku z Twoim błędem)? Bo błąd dotyczy poduszki w fotelu kierowcy => popraw złączkę pod fotelem kierowcy. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 > Bo błąd dotyczy poduszki w fotelu kierowcy rid kerfuliy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 > rid kerfuliy: No to poprawiłbym obie złączki. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 > No to poprawiłbym obie złączki. > Pozdrawiam BAS Poprawiłem złączkę kierowcy - nic, dopiero poprawienie złączki pasażera pomogło, dzięki za pomoc, kontrolka się już nie świeci mam nadzieje że tak pozostanie. Emulator emuluje poprawie, wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veganfamily Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Poraz 3 lutuje mi kolega VAGa. Pytanie mam czy tak powinno być jak teraz czy znowu coś nie halo. Przełącznik 2 pozycyjny ze wspólnym środkowym połozeniem. pozycja lewa - 1 i 9 środek - linia K i 7 pozycja prawa - 3 po przełaczeniu mamy 1,7,9 + K lub 3,7 + K. Linia K odcięta i przylutowany kabel od strony płytki do przełącznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Czy ktoś osiował klime auto ? FES wywala błąd zapis nieudany i tyle. Widzi że osiować musi body, szafe i centralke klimy, osiuje dwa pierwsze a na centralce klimy się wywala - dane z loga. WTF ? FES 2.6.1 oryginał full Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > IMHO to wartość odometru przy, której wgrywany był nowszy soft. > W czasie eksploatacji punta raz czy 2 razy miałem na nowo wgrywany soft. W stilo też tam coś mam, > nie pamiętam teraz ile tego było. Pierwsza opcja mówi ile razy było programowanie licznika przebiegiem z BC. Druga opcja mówi przy jakim kilometrażu to się odbywało. W swoim GP miałem to zrobione przy okazji przeglądu, więc mam jeden wpis przy ok. 10.000 km. U Ciebie są 3 programowania licznika, ostatni przy 69.000 km. Oczywiście wszystko przez Examiner w ASO, a nie liczba prób czy stan przy jakim kręcono lub próbowano kręcić licznik, bo i z takimi opcjami się spotkałem od różnych pseudo znawców tematu. Aby skręcić licznik trzeba wymienić Body. Ewentualnie wgrać soft od niego na nowo po wcześniejszym przerobieniu. Jednak walcząc z tempomatem w GP trafiłem na gościa co programuje to powiedział, że "może się pobawić, ale za dzień bierze 1000 zł", więc nie wiem czy za tyle opłacałoby się demontować Body, zostawiać u gościa, aby skręcił liczniki i potem to składać, a na końcu osiować licznik ... w ASO. Jedyne co magicy robią to zmieniają stan kilometrów na liczniku, ale nie w Body, bo ... go nie zmienią w ciągu 5 minut i za 100 zł. Natomiast wymiana Body w ASO wiąże się z tym, że dane są przepisywane ze starego do nowego komputera. Więc prostej ścieżki do kręcenia licznika w Body nie ma. Wgrywanie softu nie ma żadnego znaczenia. Ten obszar pamięci jest omijany w trakcie aktualizacji. Znajdują się w nim dane, które są nieulotne i są tylko do zaczytywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Aby skręcić licznik trzeba wymienić Body. Ewentualnie wgrać soft od niego na nowo po wcześniejszym > przerobieniu. I całe szczęscie bo można łatwo zweryfikować stan licznika z faktycznym przebiegiem silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > I całe szczęscie bo można łatwo zweryfikować stan licznika z faktycznym przebiegiem silnika... Mając FESa i wiedzę gdzie szukać jakich cyferek oraz co może zapisać serwis w pamięci, to z samej elektroniki po kilku kliknięciach jesteś w stanie odczytać rzeczywisty przebieg samochodu z dokładnością do 5.000 km. Generalnie znajomi już interesują się moimi możliwościami przy pomocy FESa w przypadku zakupu jakiegoś wozidła ze stajni Fiata. Choćby i samo sprawdzenie kilometrów. Ze swojego doświadczenia wiem, że jeśli są problemy z komunikacją do Body, wtedy najlepiej jechać do ASO w przypadku zakupu. Jeśli i oni będą mieli problemy oznacza to, że ktoś coś próbował majstrować. Bo w tej elektronice tak to działa. Zepsuć nie zepsujesz, a pierwszym sygnałem o próbie ingerencji jest brak komunikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 No dobra a taki przypadek ... na szafie 128k, hodometr 18k, ostatni zapis hodometr 347km, data jakiś rok po produkcji auta, brak informacji o liczbie programowań, body data programowania zgodna z produkcją auta, nie pamiętam tylko co szafa podaje jeśli chodzi o programowania i czy wogóle coś podaje ... Tak więc FESem niestety wszystkiego się nie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > No dobra a taki przypadek ... na szafie 128k, hodometr 18k, ostatni zapis hodometr 347km, data > jakiś rok po produkcji auta, brak informacji o liczbie programowań, body data programowania > zgodna z produkcją auta, nie pamiętam tylko co szafa podaje jeśli chodzi o programowania i czy > wogóle coś podaje ... > Tak więc FESem niestety wszystkiego się nie dowiesz. Co mówi Examiner?. FES nie jest wspierany przez Fiata, więc żadna to wyrocznia. Czy w aucie jest jakieś dodatkowe, niespotykane w tej wersji, wyposażenie?. Z innego FES'a i przewodu dane zaczytane są te same? Czy inne auta sprawdzane Twoim kompletem zaczytują się poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Co mówi Examiner?. FES nie jest wspierany przez Fiata, więc żadna to wyrocznia. Czy w aucie jest > jakieś dodatkowe, niespotykane w tej wersji, wyposażenie?. Z innego FES'a i przewodu dane > zaczytane są te same? Czy inne auta sprawdzane Twoim kompletem zaczytują się poprawnie? Na różnych wersjach FESa taki sam wynik, egzaminera nie podlączałem z oczywistych przyczyn. Podłączałem Stilo 115 jednego z forumowiczów i zestaw działał poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Na różnych wersjach FESa taki sam wynik, egzaminera nie podlączałem z oczywistych przyczyn. > Podłączałem Stilo 115 jednego z forumowiczów i zestaw działał poprawnie. Sprawdź na Examinerze. Wtedy będzie wiadomo czy to coś z Body. Innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybok_999 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Panowie mam małe pytanko co do FESa. Codzi mi o opcje " Mase powietrza AD/C" Może ktoś dac wykresik jak ten pomiar ma lecieć ?? u mnie chyba coś nie tak i nie wiem czy dobrze mierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 > Panowie mam małe pytanko co do FESa. Codzi mi o opcje " Mase powietrza AD/C" Może ktoś dac > wykresik jak ten pomiar ma lecieć ?? u mnie chyba coś nie tak i nie wiem czy dobrze mierze Powienieneś mierzyć Maskę powietrza mg/i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Krótkie i szybkie pytanie. Który kabel zakupić: ELM327 czy KKL Głównie do oceny przebiegu, przeglądu innych parametrów. Tak, żeby był z niego pożytek przy kupnie auta. Temat stosunkowo pilny, proszę więc o pomoc. Pacjent: P2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 > Krótkie i szybkie pytanie. > Który kabel zakupić: ELM327 czy KKL > Głównie do oceny przebiegu, przeglądu innych parametrów. Tak, żeby był z niego pożytek przy kupnie > auta. > Temat stosunkowo pilny, proszę więc o pomoc. > Pacjent: P2. Najlepiej oba, ale jeśli już musi być koniecznie jeden to ELM327 zdecydowanie, zrobisz nim wszystko oprócz jaśków i abs zdaje mi się albo wpomy, ale to mniej istotne, masz fejs z CAN i dostęp do body i wielu z nim związanych sterowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 > Krótkie i szybkie pytanie. > Który kabel zakupić: ELM327 czy KKL > Głównie do oceny przebiegu, przeglądu innych parametrów. Tak, żeby był z niego pożytek przy kupnie > auta. > Temat stosunkowo pilny, proszę więc o pomoc. > Pacjent: P2. Jak pisze kolega wyżej to najlepiej oba, bo będziesz mógł skanować wszystko łączenie z poduszkami. Jeżeli nie chesz kupować dwóch kabli to zdecydowanie ELM. Po małej modyfikacji będziesz miał dostęp do wszystkiego oprócz poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Ostatnio mój jtd ciężko odpala na mrozie, czy fes pokaże że świece żarowe są zużyte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Ostatnio mój jtd ciężko odpala na mrozie, czy fes pokaże że świece żarowe są zużyte? Pokaże potencjalne błędy zarejestrowane przez centalke silnika, jeśli będą dotyczyły świec to się coś o nich dowiesz. A poza konkursem, mógłby ktoś na naszą mowe przełożyć co zostało poprawione w wersji 2.7 w kwestii proxy ? bo ani 2.6 ani 2.6.1 nie poradził sobie z osiowaniem klimy auto u mnie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 22 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2011 > Pokaże potencjalne błędy zarejestrowane przez centalke silnika, jeśli będą dotyczyły świec to się > coś o nich dowiesz. Świece są walnięte ale komputer niestety tego nie widzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 23 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2011 > Świece są walnięte ale komputer niestety tego nie widzi... I nie wyświeta Ci na desce nawet błędu Preheat fault ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 23 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2011 > I nie wyświeta Ci na desce nawet błędu Preheat fault ? Zwracam honor świece (niestety) w porządku, niestety bo podejrzewam wtryskiwacze. Zimny silnik na mrozie nie odpala, komputer nie pokazuje błędów (oprócz egr bo mam zaślepkę), jak zdiagnozować tą dolegliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 23 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2011 > Zwracam honor świece (niestety) w porządku, niestety bo podejrzewam wtryskiwacze. Zimny silnik na > mrozie nie odpala, komputer nie pokazuje błędów (oprócz egr bo mam zaślepkę), jak zdiagnozować > tą dolegliwość? test wtryskiwaczy na "przelew" polecam Poszukaj słowa przelew a znajdziesz opis.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Jaka jest prawidłowa wartość kąta wtrysku podawana przez ecu? po odpaleniu mam ok 13 stopni, trochę później 10,3 czy ta wartość jest prawidłowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 jakie są wymogi sprzętowe kompa ? mam starego PC'ta jeszcze na Pentium III, 830 GHz 256 RAm'u. da rade ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Jaka jest prawidłowa wartość kąta wtrysku podawana przez ecu? po odpaleniu mam ok 13 stopni, trochę > później 10,3 czy ta wartość jest prawidłowa? nie wiem..... zmienia sie w zależności od temperatury silnika i wielu czynników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > jakie są wymogi sprzętowe kompa ? > mam starego PC'ta jeszcze na Pentium III, 830 GHz 256 RAm'u. > da rade ? Kiedyś gdzieś wpadł mi w oczy tekst że procek minimum 1GHz ale pewności nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > jakie są wymogi sprzętowe kompa ? na stronie programu jest napisane: "Requirements: - Any hardware that runs Windows XP, Windows Vista, Windows 7 - Microsoft .NET Framework Version 2.0 SP1. Free, available from www.microsoft.com. - K-line connection cable connected to USB/PCMCIA/OnBoard serial port, ELM 327 v1.3 or OBDKey 1.40 interface - 1.5GHz CPU and better required" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > na stronie programu jest napisane: > "Requirements: > - Any hardware that runs Windows XP, Windows Vista, Windows 7 > - Microsoft .NET Framework Version 2.0 SP1. Free, available from www.microsoft.com. > - K-line connection cable connected to USB/PCMCIA/OnBoard serial port, ELM 327 v1.3 or OBDKey 1.40 > interface > - 1.5GHz CPU and better required" na moim eee 900mhz 1gb i śmiga ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > jakie są wymogi sprzętowe kompa ? > mam starego PC'ta jeszcze na Pentium III, 830 GHz 256 RAm'u. > da rade ? u mnie p3 1000 (działa najczęściej jako 750mhz speedsteper) i 512ramu hula aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 tu sie zapytam, czy dokladajac instalacje do spryskiwaczy PII ( tak jak w elernie czyli jak w fabryce) to czy powinienem zrobic osiowanie proxy - niby body steruje spryskiwaczami? bo jak na razie nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > tu sie zapytam, czy dokladajac instalacje do spryskiwaczy PII ( tak jak w elernie czyli jak w > fabryce) to czy powinienem zrobic osiowanie proxy - niby body steruje spryskiwaczami? bo jak > na razie nie dziala. odpowiem tak, jak masz możliwość to zrób ale nie wiem czy zadziała, jak masz FES to koszta znikome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Dzisiaj przy okazji wyczyszczenia czeka, którego kropka złapała jak ją zadusiłem na światłach (tak, miszczu ruszyć nie potrafi:E) sprawdziłem wskazania odometera. Dodam, że w lutym w ramach naprawy padu centralki firma KoCar wgrała nowy soft. Wskazania odometera i ilosc przejechanych km od czasu naprawy ECU są zgodne co do 1km... Nie wyświetla się jedynie przebieg nakręcony od nowości, tylko od naprawy. Nie udało mi się połączyć ze wspomaganiem... Pacjent: P2 1.2 8V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Panowie, bawił się ktoś kwestią problemów z połączeniem ELM'a z CAN? Na forum FES'a są podane różne kombinacje i pytanie czy to się sprawdza w przypadku ELM'ów sprzedawanych w Polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadidi Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Panowie, bawił się ktoś kwestią problemów z połączeniem ELM'a z CAN? Na forum FES'a są podane różne > kombinacje i pytanie czy to się sprawdza w przypadku ELM'ów sprzedawanych w Polsce? Z tego co widzę to kilka stron wcześniej masz dyskusję na ten temat. Jadidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Z tego co widzę to kilka stron wcześniej masz dyskusję na ten temat. > Jadidi Ach, masz rację. Szukałem, ale nie znalazłem, teraz już trafiłem na tych kilka postów. W takim razie zadam pytanie pomocnicze: który rezystor w końcu trzeba usunąć: R04 czy R14, bo trochę różnych wersji jest na forum FES'a? Ostatecznie wersja yaniego wchodzi w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Panowie to szybkie pytanko Ten kabelek wystarczy do diagnostyki i usuwania inspekcji ?? W stilo 1,4 05r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Przecież pisze do czego on jest, do inspekcji potrzebny ELM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Przecież pisze do czego on jest, do inspekcji potrzebny ELM. Tak wiem co tam jest napisane , ale np w opisie jest moje bravo a z autopsji wiem że nie połączę się z nim tym kabelkiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 R14 o ile dobrze pamiętam. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Tak wiem co tam jest napisane , ale np w opisie jest moje bravo a z autopsji wiem że nie połączę > się z nim tym kabelkiem . Połączysz się, ale potrzebujesz adapter 3-pin. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Panowie to szybkie pytanko Ten kabelek wystarczy do diagnostyki i usuwania inspekcji ?? > W stilo 1,4 05r Inspekcja siedzi w zegarach, z zegarami gadasz po can => potrzebny ELM. Silnik+can =>ELM Silnik+poduszki+ABS/ASR/ESP+wspomaganie => przerobiony Vagkkl Zresztą tu masz wszystko ładnie opisane. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Inspekcja siedzi w zegarach, z zegarami gadasz po can =Silnik+can > =Silnik+poduszki+ABS/ASR/ESP+wspomaganie = Zresztą tu masz wszystko ładnie opisane. > Pozdrawiam BAS Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 A więc kupiłem ELM-A śmiga aż miło , tylko nie można skasować inspekcji w wersji próbnej FES-A . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > A więc kupiłem ELM-A śmiga aż miło , tylko nie można skasować inspekcji w wersji próbnej FES-A . Ja mam pytanie, czy to kasowanie inspekcji polega na tym, że mamy kolejny rok, czy kasuje w ogóle? Bo ja to bym chciał żeby auto myślało że przegląd zaliczony (i zrobić go poza ASO). Za rok jak najbardziej chcę znów przypomnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Ja mam pytanie, czy to kasowanie inspekcji polega na tym, że > mamy kolejny rok, czy kasuje w ogóle? Bo ja to bym chciał żeby > auto myślało że przegląd zaliczony (i zrobić go poza ASO). Za rok > jak najbardziej chcę znów przypomnienie I chyba tak będzie , zauważyłem że takich komunikatów jest 9 do wykorzystania , są wyświetlane co 20tyś lub co rok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veganfamily Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > I chyba tak będzie , zauważyłem że takich komunikatów > jest 9 do wykorzystania , są wyświetlane co 20tyś lub co rok . dla mjet co 30 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > I chyba tak będzie , zauważyłem że takich komunikatów > jest 9 do wykorzystania , są wyświetlane co 20tyś lub co rok . Miło by było po ich wykorzystaniu (a mam już wykorzystane 6), przywrócić je znów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.