wchpikus Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Hej! Przyszedl interface:) Pytanie, czy procz fiatecoscan sa jakies inne narzedzia? Jest tego troche na sieci, co warto na poczatek sprawdzic? I pytanie o podlaczenie..podlaczac sie bezposrednio elm-body czy poprzez jakas przejsciówke? Moj nie ma przelacznika linii, czy tak ma byc? Mam V1.4 Mozecie powiedziec do czego są te adaptery? Widze krosy, ale szybciej chyba ktos sie wypowie niz znajde:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Pytanie, czy procz fiatecoscan sa jakies inne narzedzia? Są, Alfadiag, Iaw-scan2. > I pytanie o podlaczenie..podlaczac sie bezposrednio elm-body czy poprzez jakas przejsciówke? W Stilo z BC łączysz się bez adapterów. > Moj nie ma przelacznika linii, czy tak ma byc? > Mam V1.4 Tak. > Mozecie powiedziec do czego są te adaptery? > Widze krosy, ale szybciej chyba ktos sie wypowie niz znajde:) Wszystko jest opisane w tym wątku. Tu masz rozpisane, który adapter do czego i z jakim interfejsem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Witam! widze rozpiske, ale ktory jest do czego? Mam niebieski KKl i Elm 327 + przejsciowki. Rozumiem ze przejsciowki sa jesli chce zamienic linie z pinami. A ktorym sie laczyc kablem. Sorry, pierwszy raz samodzielnie bede piodlaczac wiec wole sie spytac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Witam! > widze rozpiske, ale ktory jest do czego? > Mam niebieski KKl i Elm 327 + przejsciowki. > Rozumiem ze przejsciowki sa jesli chce zamienic linie z pinami. > A ktorym sie laczyc kablem. > Sorry, pierwszy raz samodzielnie bede piodlaczac wiec wole sie spytac. 1 i 2 linia z obrazka oznacza: można się połączyć VAG'iem lub ELM'em bez przełączników ani adapterów. 3, 4, 5, 6, 7 linia z obrazka oznacza, że można się połączyć VAG'iem lub ELM'em z przełącznikiem na pin nr1 lub z adapterem typ1. 8, 9, 10, 11, 12, 13 linia z obrazka oznacza, że można się połączyć VAG'iem z przełącznikiem na pin nr3 lub z adapterem typ2. 14, 15, 16 linia z obrazka oznacza, że można się połączyć VAG'iem lub ELM'em z przełącznikiem na pin nr9 lub z adapterem typ1. 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 linia z obrazka oznacza: można się połączyć ELM'em bez przełączników ani adapterów. 25, 26 linia z obrazka oznacza, że można się połączyć VAG'iem lub ELM'em z przełącznikiem na pin nr12 lub z adapterem typ1. Do OBDKey nie będę się odnosił bo to widać przez analogię i raczej nikt na tym forum go nie używa. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Bas, rozumiem, że generalnie mogę sobie takie adaptery zrobić sam, bo to tylko odpowiedni połączenie przewodów, żadnych innych układów elektronicznych w tym nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Bas, rozumiem, że generalnie mogę sobie takie adaptery zrobić sam, bo to tylko odpowiedni > połączenie przewodów, żadnych innych układów elektronicznych w tym nie ma? mozesz sobie zapodac sam, to zwykle przejscia przewodow, qmpel swego czasu robil sam, ale pozniej pokazaly sie gotowce wiec szkoda czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Bas, rozumiem, że generalnie mogę sobie takie adaptery zrobić sam, bo to tylko odpowiedni > połączenie przewodów, żadnych innych układów elektronicznych w tym nie ma? Możesz, ale nie opłaca się, chyba że skądś wyszarpiesz tanio wtyki i gniazda. Chciałem kiedyś zrobić taki adapter z przełącznikiem, ale ceny wtyków i gniazd mnie zniechęciły. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Dzieki. Juz wszystko jasne. Widze ze kable dobre, ladnie zrobione i nie jakies tandety..wiec chyba szkoda zachodu na przerabianie. Sprawdze sobie jak to wyglada:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Hej! ok sprawdzilem i dziala. Jedynie EGR mial blad, ale zaslepiony, kij mu w oko:) Teraz poszukamy softu dobrego.. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Teraz poszukamy softu dobrego.. Zasadniczo nie ma nic lepszego niż FES. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Zasadniczo nie ma nic lepszego niż FES. > Pozdrawiam BAS Szkoda ze ma licencje:) 200zl na razie nie wydam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Szkoda ze ma licencje:) > 200zl na razie nie wydam:) Dodatkowo gdybyś kupił licencję przed 29.01.2012 to dostałbyś dożywotnie aktualizacje a teraz kupujesz z aktualizacjami na 1 rok. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Dodatkowo gdybyś kupił licencję przed 29.01.2012 to dostałbyś dożywotnie aktualizacje a teraz > kupujesz z aktualizacjami na 1 rok. > Pozdrawiam BAS Tak niewiedziałem A ile kosztuje aktualizacja na rok?Pytam z ciekawosci,bo mam licencje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 > Tak niewiedziałem A ile kosztuje aktualizacja na rok?Pytam z ciekawosci,bo mam licencje 50eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Hej! mozecie mi powiedziec jak sprawdzic wtryski (jak sie da) scan-erem? Jest taka opcja sprawdzania wstryskow,nie sprawdzalem jeszcze co podaje. Ile powinno byc i czy to wiarygodne? Oczywiscie mam wszystko ok, ale tak z ciekawosci chcialbym sprawdzic czy moje spalanie jest w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 > Hej! > mozecie mi powiedziec jak sprawdzic wtryski (jak sie da) scan-erem? > Jest taka opcja sprawdzania wstryskow,nie sprawdzalem jeszcze co podaje. > Ile powinno byc i czy to wiarygodne? > Oczywiscie mam wszystko ok, ale tak z ciekawosci chcialbym sprawdzic czy moje spalanie jest w > normie. Korekcje można sprawdzić ale jedynie w multijet, JTD nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 8 Marca 2012 Udostępnij Napisano 8 Marca 2012 Wcześniej miałem ELM327 ver 1.3 i wszystko bujało bez zastrzeżeń. Teraz pokusiło mnie zakupić wersję 1.4 z VIAKEN-a i po skanowaniu interfejsów w FES-ie pojawia się komunikat, że znaleziono ELM327 i jednocześnie pojawia się komunikat "Zbyt duże opóźnienia". Co muszę zmienić w ustawieniach? Czas opóźnienia ustawiony na 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzycho506 Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Bryyy ja co prawda z innej bajki ale z problemem z tego tematu a wiec zainstalowałem ustawiłem tu i tu port com 1 podpoiłem kabel vag plus 3pin'owy bo mam sc SPI i dupa problem wygląda tak Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 nie połączysz się FES-em z 1.1 SPI - ja używam programu IAWScan2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzycho506 Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > nie połączysz się FES-em z 1.1 SPI - ja używam programu IAWScan2 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bako73 Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Dzisiaj znowu walczyłem trochę z fes-em i znowu nie obyło się bez problemów,a dokładnie 1) kiedy łączyłem się z AbS-em auto zareagowało błędem na wyświetlaczu i sygnałem dźwiękowym - czy to normalne ( po połączeniu się żadnych błędów fes nie widział)? 2) Zmieniłem kable na ELM 327 i chciałem połączyć się ze wspomaganiem i niestety du... Fes krzyczy o jakiś adapter i nie chce się połączyć, a sam kabel powinien wystarczyć, co zatem jest nie tak? 3) Kiedy wykonałem operację skanowania centralek, to wywaliło mi błąd wspomagania, jednak po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu błąd zniknął (?) To narazie tyle, ale coś czuję, że długo mi się jeszcze przyjdzie uczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > To narazie tyle, ale coś czuję, że długo mi się jeszcze przyjdzie uczyć tak sie koncza zabawy, jak ktos nawet nie przeczyta instrukcji programu i sprzetu. najlepsza nauczka dla takich domoroslych majsterkowiczow jest zrobienie szkod i koniecznosc naprawy za wlasne pieniadze. to bardzo dobrze edukuje i odstrasza na przyszlosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bako73 Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > tak sie koncza zabawy, jak ktos nawet nie przeczyta instrukcji programu i sprzetu. > najlepsza nauczka dla takich domoroslych majsterkowiczow jest zrobienie szkod i koniecznosc naprawy > za wlasne pieniadze. > to bardzo dobrze edukuje i odstrasza na przyszlosc. Wyobraź sobie, że instrukcję przeczytałem i to dość dogłębnie. Punkt 2 rozwiązałem w międzyczasie - zastosowałem nie ten kabel - powinien być VAG KKL a nie ELM. A szkód nie mam żadnych bo wszystko z autem gra. Według Ciebie najlepiej jechać do mechanika (do Ciebie?) i zapłacić za komputer 50-100zł. Jasne, już lecę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 zapoznaj sie z wymaganiami sprzetowymi: [LiNK] bledy, ktore Ci sie pojawily sa ewidentnym dowodem na to, ze jednak ich nie spelniles: [EDiTED] prosze bardzo, dla zasady, bo wlasciwe wymagania te same... > A szkód nie mam żadnych bo wszystko z autem gra. a szkoda - darmowa nauka nie zapada w pamiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > zapoznaj sie z wymaganiami sprzetowymi: [LiNK] > bledy, ktore Ci sie pojawily sa ewidentnym dowodem na to, ze jednak ich nie spelniles: > a szkoda - darmowa nauka nie zapada w pamiec. Jak juz musisz po nim tak jechac to przynajmniej wklej poprawna dla niego tabelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Stresujesz chłopa a ja miałem podobny problem z GP. Podpiąłem. Przy skanie widzi sterownik ABS z dopiskiem "DostępZablokowany" Najlepszy numer jest taki że połączyłem się ze sterownikiem. Po połączeniu ze sterownikiem taki sam efekt -kontrolka na desce i sygnał . Po rozłączeniu wszystko znika i brak błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bako73 Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > bledy, ktore Ci sie pojawily sa ewidentnym dowodem na to, ze jednak ich nie spelniles: co do punktu 2 ewidentna zgoda - błąd leżał po mojej stronie, natomiast pozostałe rzeczy nastąpiły w sposób ode mnie niezależny i z tego co już wyczytałem na innym forum całkowicie naturalny dla łączenia się z ABS-em i skanowaniem centralek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 > Tak niewiedziałem A ile kosztuje aktualizacja na rok?Pytam z ciekawosci,bo mam licencje 50Euro. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > 1) kiedy łączyłem się z AbS-em auto zareagowało błędem na wyświetlaczu i sygnałem > dźwiękowym - czy to normalne ( po połączeniu się żadnych błędów fes nie widział)? Normalne, ECU przechodzi w tryb diagnostyczny, przestaje działać ABS, więc nie próbuj tego w czasie jazdy... > 2) Zmieniłem kable na ELM 327 i chciałem połączyć się ze wspomaganiem i niestety du... > Fes krzyczy o jakiś adapter i nie chce się połączyć, a sam kabel powinien wystarczyć, co zatem > jest nie tak? Bo siedzi na innym pinie i musisz mieć albo przełącznik albo adapter. > 3) Kiedy wykonałem operację skanowania centralek, to wywaliło mi błąd wspomagania, jednak po > wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu błąd zniknął (?) Normalne bo... patrz wyżej. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 A czy podlaczenie innego kabla (przejsciowki) moze skonczyc sie uszkodzeniem kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarek Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Witam Chciałem sobie skalibrować wskaźniki na desce ale nie widzę takiej opcji , zauważyłem tylko testy :/ Gdzie jest taka opcja i jak poprawnie ją przeprowadzić ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Jest wersja 3.5 http://www.fiatecuscan.net/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Nie ma jeszcze co zmienił, szkoda też że nie ma wersji na Androida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 > Nie ma jeszcze co zmienił, szkoda też że nie ma wersji na Androida. Jest lista zmian, ale na forum. Quote: The changes in 3.5 are: - Added more PROXI configuration options - Added 'Neutral signal learn' function for Stop&Start engines - Improved support for KKL, ELM 327 and CANtieCAR interfaces - Improved Particle filter regeneration on all diesel engines - Support for Delphi climate control (159, Brera, Spider) (Full support) - Support for Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD Injection (Bravo, Linea, Delta, Musa 1.4 16V) (Full support) - Improved support for Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD Injection (1.4 16V) (Grande Punto, 500, MITO) support - Support for Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection (2.3, 3.0) (Ducato) - Support for DTC Details of Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection - Improved support for AISIN AF40-6 Automatic Gearbox (Croma, 159, Brera, Delta) - Support for DTC Details of AISIN AF40-6 Automatic Gearbox - Support for Marelli Connect NAV (All models) (Full support) - Support for TEG Reader TRW (Croma, 159, Brera, Spider) (Info and DTC only) - Support for Steering Lock TRW (Croma, 159, Brera, Spider) (Info and DTC only) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Zmiany w 3.5 są: - Dodano więcej opcji konfiguracyjnych Proxi - Dodane neutralnego ostrzegawcze się "Funkcja Stop & Start silników - Poprawiona obsługa KKL, wiąz 327 i interfejsów CANtieCAR - Poprawa Filtr cząstek stałych regeneracja na wszystkich silników wysokoprężnych - Wsparcie dla Delphi klimatu kontrolą (159, Brera, Spider) (pełna obsługa) - Wsparcie dla Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD zastrzyków Bravo, Linea, Delta, Musa 1,4 16V) (pełny support) - Poprawiona obsługa Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD wstrzykiwań (1,4 16V) pkt Grande Punto, 500, MITO) wsparcia - Wsparcie dla Bosch EDC16C39 CF4/EOBD wysokoprężny z wtryskiem ust 2,3, 3,0) ust Ducato) - Wsparcie dla DTC szczegóły Bosch EDC16C39 wtrysku Diesel CF4/EOBD - Poprawiona obsługa AISIN AF40-6 Automatyczna przekładnia (Croma, 159, Brera, Delta) - Wsparcie dla DTC szczegółów Aisin Gearbox AF40-6 automatycznym - Wsparcie dla Marelli Connect, NAV (wszystkie modele) (pełna obsługa) - Wsparcie dla TEG Reader TRW (Croma, 159, Brera, Spider) ust Informacje i DTC tylko) - Wsparcie dla Sterującego Blokada TRW (Croma, 159, Brera, Spider) ust Informacje i DTC tylko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 > Jest wersja 3.5 > http://www.fiatecuscan.net/ Co z tego, że nowa wersja, jeśli dalej nie są poprawione błędy z poprzednich... np. nadal nie można zmienić przebiegu międzyprzeglądowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 > np. nadal nie można zmienić przebiegu międzyprzeglądowego W Krowie, w Stilo można. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 > Co z tego, że nowa wersja, jeśli dalej nie są poprawione błędy z poprzednich... > np. nadal nie można zmienić przebiegu międzyprzeglądowego napisz maila, wyslij logi, poczekaj i poprawi, nie sztuka wymagac, sztuka docenic jego robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 > napisz maila, wyslij logi, poczekaj i poprawi, Już dawno zgłosiłem, niestety problem nadal nie został rozwiązany. > nie sztuka wymagac, sztuka docenic jego robote Doceniam. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 > Już dawno zgłosiłem, niestety problem nadal nie został rozwiązany. to czekamy > Doceniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisek Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Chłopaki pogubiłem się już w tym wątku, kablach i korespondencji mailowej z Vikaenem. Chyba za głupi jestem . Proszę o podpowiedź czy mając soft Fiat Ecu Skanner wystarczy mi taki kabel. Vikaen pisze mi że jeszcze potrzebuję drugi o taki kabel. Pogubiłem sie po co ma być ten drugi, sam pierwszy nie wystarczy? Według mnie i wg tego opisu ten pierwszy powinien wystarczyć, chyba że sie mylę i nie ogarniam tego ? Pozatym w tej specyfikacji jest JTD ale nie ma MultiJeta - jest jakaś róznica??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Chłopaki pogubiłem się już w tym wątku, kablach i korespondencji mailowej z Vikaenem. Chyba za > głupi jestem . Proszę o podpowiedź czy mając soft Fiat Ecu Skanner wystarczy mi taki kabel. > Vikaen pisze mi że jeszcze potrzebuję drugi o taki kabel. Pogubiłem sie po co ma być ten > drugi, sam pierwszy nie wystarczy? Według mnie i wg tego opisu ten pierwszy powinien > wystarczyć, chyba że sie mylę i nie ogarniam tego ? Pozatym w tej specyfikacji jest JTD ale > nie ma MultiJeta - jest jakaś róznica??? Wszystko zależy od tego do czego chcesz używać FES'a. Żeby wykorzystać wszystkie możliwości FES'a potrzebujesz obu kabli. Tutaj masz rozpiskę co zrobisz jednym a co drugim kablem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisek Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Wszystko zależy od tego do czego chcesz używać FES'a. Żeby wykorzystać wszystkie możliwości FES'a > potrzebujesz obu kabli. Tutaj masz rozpiskę co zrobisz jednym a co drugim kablem. czytałem tą rozpiskę i chyba wiem czego nie kumalem albo źle kumalem... Myliłem kabel, myslałem że OBDKEY to ten kabel, a ten kabel to chyba jest KL, czy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Kup sobie zwykłego ELM 327 na bluetooth i tyle. Nie zrobisz nim ABS i wspomagania chyba ze polutujesz piny albo zrobisz sobie np przełącznik. Ja mam taki chiński i działa jak należy oprócz wymienionych wyżej i żadnych kabli, wszystko ładnie bezprzewodowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Kup sobie zwykłego ELM 327 na bluetooth i tyle. > Nie zrobisz nim ABS i wspomagania chyba ze polutujesz piny albo zrobisz sobie np przełącznik. > Ja mam taki chiński i działa jak należy oprócz wymienionych wyżej i żadnych kabli, wszystko ładnie > bezprzewodowo. Zmodyfikowanym ELM'em można zrobić wszystko oprócz poduszek. Jeżeli poduszki Cię nie interesują (a w Stilo mogą interesować dosyć często ) to można ograniczyć się tylko do ELM'a właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Zmodyfikowanym ELM'em można zrobić wszystko oprócz poduszek. Jeżeli poduszki Cię nie interesują (a > w Stilo mogą interesować dosyć często ) to można ograniczyć się tylko do ELM'a właśnie. Tak na marginesie: Nie wiem czy jest o co kruszyć kopie - w końcu za skasowanie błędów liczą sobie w warsztatach 100PLN, tyle wystarczy na oba kable - pełna niezależność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasia_Opole Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > w warsztatach 100PLN, tyle wystarczy na oba kable - pełna niezależność. Ja w aso ostatnio za podłączenie do kompa i skasowanie błędów zpłaciłam niecałe 16 zł przy okazji wymiany płynu do chłodnicy i serwisu klimy dlaczego taka cena - nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 W moim ASO do niedawna nie brali nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Tak na marginesie: Nie wiem czy jest o co kruszyć kopie - w końcu za skasowanie błędów liczą sobie > w warsztatach 100PLN, tyle wystarczy na oba kable - pełna niezależność. No i właśnie dlatego ja mam oba kable, jeden do wszystkiego oprócz poduszek a drugi do poduszek Chociaż od kiedy ogarnąłem wszystkie tematy dotyczące częstych i łatwych do zlikwidowania błędów to kabli tych używam praktycznie tylko do kasowania przeglądów okresowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 Proszę kolegów o podpowiedź czy da się zdiagnozować wszystko w Stilonku JTD 116, z 2002r w/w kablami to jest FES z przełącznikiem i ELM 327. Czy potrzebne są inne przejściówki? Być może odpowiedź jest w tym temacie, ale materiał jest obszerny i może przeoczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.