woju Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 A moze w tym niedobrym lancerze pan kolega ma juz sprzeglo na wykonczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > TypeR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Teraz proszę wskazać silnik N/A o zbliżonych osiągach i zbliżonym spalaniu w jednym aucie ? > Aha. Elastyczność IMHO też jest rewelacyjna. to jest imho właśnie zaleta takich silników. Masz wybór, jedziesz normalnie, spokojnie, palisz mało, potrzebujesz pojechać szybciej, masz czym. Po prostu masz wybór. Większy silnik nawet na luzie będzie palił jak... większy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > to jest imho właśnie zaleta takich silników. Masz wybór, jedziesz normalnie, spokojnie, palisz > mało, potrzebujesz pojechać szybciej, masz czym. Po prostu masz wybór. Większy silnik nawet na > luzie będzie palił jak... większy silnik Lex Marka przeczy tej tezę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Lex Marka przeczy tej tezę musiałem dłuższą chwilę pomyśleć zanim zrozumiałem to zdanie czy przeczy czy nie to nie wiem, bo nim nie jeździłem, a spalanie zależy przede wszystkim od kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > A moze w tym niedobrym lancerze pan kolega ma juz sprzeglo na wykonczeniu i dlatego silnik zywo reaguje na gaz? gratuluje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > No teraz to samo ma 180 koni, a różnic konstrukcyjnych niewiele. To nie jest to samo. Od początku w Golfie, Scirocco itp. były 1.4 160 KM, a Fabia RS, Polo GTI i Seat Ibiza Cupra 1.4 180 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 mam t-jeta i jest to najfajniejszy silnik jaki miałem, pali to mniej od lanosa 1.5 i o to mi chodziło, ważne po 8v było to żeby silnik ciągnął z dołu i tjet robi to super, lag jest ale niewielki i nie wkurza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > W cyklu mieszanym cykliczne spalanie tego 1,2 16 v to 6-7 litrów, poniżej 5 to na trasie, uwierz > mi, że 1,4 TSi jak się postarać też zejdzie w okolice 5. > Trochę obiektywizmu Trochę obiektywizmu. 1.4 turbo w najlepszym (!) wypadku spali tyle co zwykłe 1.4. Ale gdzie mu do 1.2? TSI są fajne ale cudów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > i dlatego silnik zywo reaguje na gaz? gratuluje umiejetnosci >czytania ze zrozumieniem Pisales o tym ,ze trzeba mocniej wcisnac zeby ruszyl a u Ciebie odrazu jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Trochę obiektywizmu. 1.4 turbo w najlepszym (!) wypadku spali tyle co zwykłe 1.4. Ale gdzie mu do > 1.2? > TSI są fajne ale cudów nie ma. wiesz - różnie to jest... koledze w polonezie po przeswapowaniu z 1,6spi na 2,0 DOHC spalanie minimalne spadło o ponad litr... (na LPG) Maksymalne nie wzrosło - ciekawe zjawisko ... Nie wspomnę że z przyczepą gdzie 1,6 domagał się 3biegu 2,0 ciągneło jak wściekłe na 5... a oba silniki bynajmniej cudami techniki nie są (konstrukcja oby dwóch wywodzi się z lat 60tych...) U mnie nowsza wersja tego 2,0 tyle że z turbodoładowaniem zadowala się średnio 11 - 12,5 litrami LPG przy masie podróżnej około półtorej tony. Maksimum to 14 w korkach przy ponad 30st upałach z klimą.... jak na 21 letniego hebla tragedii chyba nie ma... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Trochę obiektywizmu. 1.4 turbo w najlepszym (!) wypadku spali tyle co zwykłe 1.4. Ale gdzie mu do > 1.2? > TSI są fajne ale cudów nie ma. Kwestia konstrukcji wtrysku i zaawansowanego nim sterowania i już można osiągnąć różnice na korzyść 1.4. Na tym polu nawet taki zagorzały fan staroci jak ja przyznam że tutaj postęp jest zasadniczy Widać go zresztą wyraźnie pomiędzy poszczególnymi generacjami silników a zmniejszanie spalania uzyskuje się min. przez maksymalne zubożanie mieszanki kiedy tylko się da w nowoczesnych silnikach 'w miarę bezpiecznie". Choć są i ofiary - te słynne TSi gdzie tłoki spływały Co nie znaczy że mi się te silniki podobają, a wręcz przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Mam wysokoobrotowy silnik 16V. Kręcić żeby jechał? ok, fajnie, ale jeżdżę głównie po mieście więc nawet nie zdąży się zagrzać żeby móc zacząć wykorzystywać te wysokie obroty. Z uturbionego silnika byłby pożytek również na zimnym przy niższych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Też o tym pomyślałem, ale domyślam się że jednak trochę więcej spali chyba. BRZ lub GT86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > p.s. niedobry wolnossacy Lancer 1.6 pali w miescie 8-8.5, a w trasie 120-140 jakies 6.8 (testowane Lodz-Chorwacja-Lodz) Napisz jeszcze z jaką prędkością i na którym biegu pokonałeś ten odciek jadąd od morza. Wyświetl większą mapę mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Pisales o tym ,ze trzeba mocniej wcisnac zeby ruszyl a u Ciebie odrazu jedzie. w dalszym ciagu nie czaje zwiazku ze sprzeglem - z ktorym nie ma absolutnie zadnego problemu. zeby nie bylo ze tylko 12.TSI uwazam za beeeeee to np. nowy Civic 1.8 cierpi na te sama przypadlosc - reakcja na gaz jest leniwa na maksa. I to w trybie normalnym, w EKO jest jeszcze gorzej Moze jak ktos sie przyzwyczai do takiego leniwego auta to mu sie ono wydaje normalne a potem proboje wypierac fakty ze moze byc inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Mam wysokoobrotowy silnik 16V. > Kręcić żeby jechał? ok, fajnie, ale jeżdżę głównie po mieście więc nawet nie zdąży się zagrzać żeby > móc zacząć wykorzystywać te wysokie obroty. > Z uturbionego silnika byłby pożytek również na zimnym przy niższych obrotach. Mhm, czyli uwazasz, ze wykorzystywanie doladowania na zimnym silniku jest dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Mhm, czyli uwazasz, ze wykorzystywanie doladowania na zimnym silniku jest dobre Nie wiesz o tym, że nie ma nic lepszego dla uturbionego silnika z dwumasą niż deptać mu na zimnym na niskich obrotach i jeździć tylko na niskich obrotach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > chetnie natomiast bym pojezdzil twinchargerem ... Niestety, z przykrością donoszę, że w Polsce Fabii RS przeznaczonych na jazdy testowe jest równe zero. Dzwoniłem po salonach, pytałem, w końcu przekręciłem do SAP, gdzie pani z rozbrajającą szczerością poinformowała mnie, że sorry - chcesz kupić rsa, kupuj w ciemno, w całym kraju nie mamy niczego na testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > To nie jest to samo. To jakie są te różnice? Konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Raport hamerykanow w odniesieniu do Europy Nalezalo by zwrocic uwage jakie dystanse / przebiegi robi sie w Europie, a jakie za wielka sadzawka. To co sprawdza sie tu, niekoniecznie musi sie sprawdzac tam. Od siebie dodam, ze moc jaka oferuje obacnie rynek jestt zupelnie niepotrzebna, jest to tylko prestiz firm i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > To jakie są te różnice? Konstrukcyjne. Wszystko będzie PONOĆ, bo nie jestem onanistą sprzętowym. Różnią się oczywiście osprzętem, bo dziwne żeby blok był inny. Ponoć wtryski, turbo i komp są inne. Różnic jest więcej podejrzewam, ale to trzeba by jakąś etkę odpalić i analizować. A 1.4 TSI swoje początki ma już w Golfie V i Touranie w wersjach 140 i 170 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Nie wiesz o tym, że nie ma nic lepszego dla uturbionego silnika z dwumasą niż deptać mu na zimnym > na niskich obrotach i jeździć tylko na niskich obrotach ? No to na zimnym silniku obroty niskie złe bo silnik obciążony, na średnich się odpala turbo - też źle, a na wysokich jeszcze gorzej. Chyba zacznę rozpalać ognisko pod samochodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Wszystko będzie PONOĆ, bo nie jestem onanistą sprzętowym. > Różnią się oczywiście osprzętem, bo dziwne żeby blok był inny. > Ponoć wtryski, turbo i komp są inne. Tak, ale to konstrukcyjnie ten sam silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Tak, ale to konstrukcyjnie ten sam silnik. I tak już od jakichś 8 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > I tak już od jakichś 8 lat Niech będzie. Żebyśmy się dobrze zrozumieli. Podnoszę sprawę wyłącznie "wycofania silnika". 1.4TSI nie zostało wycofane, został zmieniony osprzęt i sprzedaje się dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > No to na zimnym silniku obroty niskie złe bo silnik obciążony, na średnich się odpala turbo - też > źle, a na wysokich jeszcze gorzej. > Chyba zacznę rozpalać ognisko pod samochodem Wystarczy wbić sobie do głowy, że się pedału gazu ledwie dotyka na zimnym i przy niskich obrotach. Z góry uprzedzę - tak, da się w ten sposób sprawnie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Napisz jeszcze z jaką prędkością i na którym biegu pokonałeś ten odciek jadąd od morza. zadna tajemnica: Lodz - Czestochowa - Ostrava - Brno - Wieden - Graz - Maribor - Ljubljana - Koper - Porec. Ile sie dalo autostradami i drogami ekspresowymi wiec glownie 5bieg do tego dosc krotki (przy 140 jest jakies 3800 rpm czy cos takiego). Z powrotem ta sama droga, srednia jest podana dla calej trasy w te i we w te. Spalanie rzeczywiste, nie z komputera bo takowego Lancer nie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > To będzie drugi wątek hicior. > Ale będzie zaraz krew się lała... ciekawe czy na końcu wątek nie skończy się kłótnią ON vs LPG > No więc czas na gwóźdź programu: > Kliku cpyku Jako użytkownik Ecoboosta 1.6 miałem do wyboru jego, lub wolnossące 2.0. Producent nie oferuje żadnego V6 w benzynie, więc trudno odnieść się do artykułu. Faktem jest, że kilka lat temu jeźdizłem służbowym mondeo 2,5 V6 i w mieście palił 12-15l. Mój Ecoboost w Galaxy pali w mieście 10l. Między silnikami jest 10 lat różnicy technologicznej, ale faktem jest że V6 paliło więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > zadna tajemnica: Lodz - Czestochowa - Ostrava - Brno - Wieden - Graz - Maribor - Ljubljana - Koper > - Porec. Ile sie dalo autostradami i drogami ekspresowymi wiec glownie 5bieg do tego dosc > krotki (przy 140 jest jakies 3800 rpm czy cos takiego). Z powrotem ta sama droga, srednia jest > podana dla calej trasy w te i we w te. Spalanie rzeczywiste, nie z komputera bo takowego > Lancer nie posiada. Nie udała mi się prowokacja. Odcinek, który zaznaczyłem, charakteryzuje się długotrwałym podjazdem pod górę. Nawet niezbyt stromym, bo to w końcu autostrada, ale długim. Wiele aut tam mocno puchnie. Przykładowo - kiedyś podjeżdżałem tam Felicią 1.3: było mocne piłowanie na 3 i ledwie 80 km/h. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Niech będzie. Żebyśmy się dobrze zrozumieli. Podnoszę sprawę wyłącznie "wycofania silnika". 1.4TSI > nie zostało wycofane, został zmieniony osprzęt i sprzedaje się dalej. Z grubsza 1.4 TSI 160 KM jest od 2008 r., jest jeszcze nadal wkładany do np. Scirocco. 1.4 TSI 180 KM jest od 2010 r. i dopóki będzie Polo GTI, Fabia RS i Ibiza Cupra to będzie w sprzedaży podejrzewam. Ale wieść internetowa niesie, że najprawdopodobniej twincharged będzie wycofany. I w sumie ciekawe jak to będzie, bo o ile w nowym Golfie go nie oferują, to np. nowy Passat ma w ofercie 1.4 160 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 a 1.4 TSI 160KM oferowany obecnie w Passacie to jest ten twincharged co ma być wycofany, czy jakiś inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Ale wieść internetowa niesie, że najprawdopodobniej twincharged będzie wycofany. No właśnie niesie już jakieś dwa lata... mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > a 1.4 TSI 160KM oferowany obecnie w Passacie to jest ten twincharged co ma być wycofany, czy jakiś > inny? Patrząc na parametry to wychodzi, że to ten sam silnik co był w G VI. Oczywiście pewnie jakieś drobiazgi są pozmieniane jak to w VAG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > No właśnie niesie już jakieś dwa lata... > mar00ha No i właśnie wszystko by się zgadzało, tylko ten silnik w Passacie nowym burzy koncepcję Może zrobią z niego silnik dla elyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > No i właśnie wszystko by się zgadzało, tylko ten silnik w Passacie nowym burzy koncepcję > Może zrobią z niego silnik dla elyt szefu sobie taki kupił w zeszłym tygodniu. Zobaczymy jak się będzie sprawował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > No i właśnie wszystko by się zgadzało, tylko ten silnik w Passacie nowym burzy koncepcję > Może zrobią z niego silnik dla elyt Co to za elyty się wożą autami dla pospólstwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Nie wiesz o tym, że nie ma nic lepszego dla uturbionego silnika z dwumasą niż deptać mu na zimnym > na niskich obrotach i jeździć tylko na niskich obrotach ? Jakos mi sie zapomnialo chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Raport hamerykanow w odniesieniu do Europy Tylko ze w EU nikt glosno niczego takiego nie powie. A trzeba to powiedziec bo takie sa fakty. Male uturbione silniki maja swoje zalety ale maja tez wady...tylko, ze u nas nic sie o tym nie wspomina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Quote: Napisz jeszcze z jaką prędkością i na którym biegu pokonałeś ten odciek jadąd od morza. Nie udała mi się prowokacja. Odcinek, który zaznaczyłem, charakteryzuje się długotrwałym podjazdem pod górę. Nawet niezbyt stromym, bo to w końcu autostrada, ale długim. Wiele aut tam mocno puchnie. Przykładowo - kiedyś podjeżdżałem tam Felicią 1.3: było mocne piłowanie na 3 i ledwie 80 km/h. pozwole sobie odkopac watek sprzed 4 miesiecy. Tak sie sklada ze wczoraj pokonalem podany odcinek zaladowanym Lancerem 1.6, we wskazanym kierunku. Dal rade na V biegu, predkosc wg. GPS 100-105kmh (nie, nie rozpedzalem sie wczesniej do 180 ), fakt ze gaz prawie w desce i przyspieszac nie mial zamiaru ale predkosc utrzymywala sie. Uwazam wiec ze nie ma tragedii i dalej jestem za silnikami wolnossacymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Ja tam lubię te nowe turbosilniczki. Niestety są to motorki, którymi trzeba się nauczyć jeździć. > Szybko przesiadają się na nie ci co turbodieslami pojeździli i przyzwyczajają momentalnie > (jedyne co muszą sobie przyswoić, to tyle że można je kręcić dużo wyżej). Z kolei ci co > jeździli wolnossakami narzekają na nie co niemiara - po prostu nie potrafią tym się poruszać, > a nawet jak sie starają to jest to dla nich nienaturalne. przez co niewygodne. Sugerujesz, że jak już mi się znudzi/umrze mój traktor, to mam kupować jakieś 1.2 TSI 250KM i będzie mi się dobrze jeździło? Gdyby nie ten smród beny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Sugerujesz, że jak już mi się znudzi/umrze mój traktor, to mam kupować > jakieś 1.2 TSI 250KM i będzie mi się dobrze jeździło? Gdyby nie ten > smród beny Sprawdź i będziesz wiedział czy dobrze czy źle. A co samochód z Dieslem nie śmierdzi? Osobiście miałem kilka diesli w tym i mocnych, nie mam dyskomfortu jeżdżąc 1.2 Tsi wręcz przeciwnie jest dużo ciszej, mniej wibracji, osiągi zadowalające. Owszem nie jedzie to jak 190 KM i 390 Nm w MJTD, ale daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Sugerujesz, że jak już mi się znudzi/umrze mój traktor, to mam kupować > jakieś 1.2 TSI 250KM i będzie mi się dobrze jeździło? Gdyby nie ten > smród beny ja nic nie sugeruje. Weź sobie z wypożyczalni na weekend jakąś turbobenzynę i sam sobie wyrób zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > ja nic nie sugeruje. Weź sobie z wypożyczalni na weekend jakąś turbobenzynę i sam sobie wyrób > zdanie Daj spokój, nie będę płacić za takie rzeczy, najwyżej przejdę się do dealera VW na jazdę testową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Daj spokój, nie będę płacić za takie rzeczy, najwyżej przejdę się > do dealera VW na jazdę testową ino bierz benzynę takiej pojemności jak masz teraz diesla zweryfikujesz pogląd o "momęcie" diesla... chociaż jakoś w to nie wierzę... fanatyzm to ciężki temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Sugerujesz, że jak już mi się znudzi/umrze mój traktor, to mam kupować > jakieś 1.2 TSI 250KM i będzie mi się dobrze jeździło? Gdyby nie ten > smród beny 250 Nm w benzynie: Co prawda elastyczności tu nie widać, ale zapewniam cię (a przejechałem tym silnikiem ponad 400 km), że od 2000 obrotów naprawdę wciska - i to na IV biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Żaden silnik R4 nie będzie miał dźwięku V6 czy choćby R6. Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > ino bierz benzynę takiej pojemności jak masz teraz diesla zweryfikujesz pogląd o "momęcie" > diesla... > chociaż jakoś w to nie wierzę... fanatyzm to ciężki temat. Raczej nie chodzi o te sama pojemnosc. Gdybym mial do wyboru bene 220km (jak mam teraz) i klekota o tej samej mocy, wybor bylby jeden - diesel. Chociaz, nie powiem, dobrze mi sie jezdzi uturbiona benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Żaden silnik R4 nie będzie miał dźwięku V6 czy choćby R6. > Nie ma takiej opcji. ale może mieć lepszy, tylko inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.