czajnior Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Co to za paliwo ? Shell to ostro reklamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pebe_s Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Super link, jak się coś takiego robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > klik http://www.shell.pl/products-services/on...-plus-show.html "wstęp na event jest bezpłatny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Nie wierzę w te cudowne paliwa. JEszcze ta nazwa Równie dobrze można dolać jakiś Octane Booster. RSSS: http://lmgtfy.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Nie wiem co to za paliwo ALE kiedyś miałem okazję testować V-Power 100+ czy jakoś tak to się nazywało i śmiem twierdzić że była to przereklamowana qupa za chorą kasę. Na zwykłym paliwie z oszołoma lepiej mi się jeździło, taniej i więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Nie wiem co to za paliwo ALE kiedyś miałem okazję testować V-Power 100+ czy jakoś tak to się > nazywało i śmiem twierdzić że była to przereklamowana qupa za chorą kasę. > Na zwykłym paliwie z oszołoma lepiej mi się jeździło, taniej i więcej Po prostu nie miałeś go do czego wlać. Moja Łada tylko na 100 jeździ, na 98 już usiłuje stukać. To nie jest paliwo które przyniesie efekt w normalnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Po prostu nie miałeś go do czego wlać. Moja Łada tylko na 100 jeździ, na 98 już usiłuje stukać. To > nie jest paliwo które przyniesie efekt w normalnym silniku. No wiec właśnie miałem, był to Polonez 1.6 GSI czyli wielopunkt. Owszem na tym paliwie nie dzwonił ALE zużył go znacznie więcej i to na trasie, osiągi też były kiepskie Po nalaniu paliwa na oszołomie od razu czuć było że auto chce jechać a po tej samej trasie spaliło go mniej a jechało lepiej trasa ta sama Piaseczno -- Ruciane Nida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > No wiec właśnie miałem, był to Polonez 1.6 GSI czyli wielopunkt. I ten wielopunkt pracował przy zwiększonym ciśnieniu sprężania? > Owszem na tym paliwie nie dzwonił ALE zużył go znacznie więcej i to na trasie, osiągi też były > kiepskie > Po nalaniu paliwa na oszołomie od razu czuć było że auto chce jechać a po tej samej trasie spaliło > go mniej a jechało lepiej > trasa ta sama Piaseczno -- Ruciane Nida Nie dziwi nic - paliwo im ma więcej oktanów tym ma mniejszą kaloryczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > No wiec właśnie miałem, był to Polonez 1.6 GSI czyli wielopunkt. no i ? takie paliwo stosuje się tam gdzie jest podwyższone ciśnienie w komorze spalania aby zapobiec spalaniu detonacyjnemu. Ono nie powoduje cudów w Polonezie 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > spalaniu detonacyjnemu. Ono nie powoduje cudów w Polonezie 1.6 No chyba że Poldas doprężony był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Nie dziwi nic - paliwo im ma więcej oktanów tym ma mniejszą kaloryczność Dokladnie. A zwiekszona odpornosc na stukanie to tak naprawde zwiekszona ogolnie odpornosc na zaplon wiec silnikowi nieprzystosowanemu zwyczajnie trudniej jest takie paliwo spalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pebe_s Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Super link, jak się coś takiego robi? klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > I ten wielopunkt pracował przy zwiększonym ciśnieniu sprężania? Nie wiem > Nie dziwi nic - paliwo im ma więcej oktanów tym ma mniejszą kaloryczność No to wiem, ale reklamowali że takie ajwaj, że mniej auto zużywa, itd... a tymczasem już po pierwszym i ostatnim zalaniu czuć było że nic a nic się nie zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > no i ? > takie paliwo stosuje się tam gdzie jest podwyższone ciśnienie w komorze spalania aby zapobiec > spalaniu detonacyjnemu. Ono nie powoduje cudów w Polonezie 1.6 ALE właśnie w Polonezach Plusach GLI i GSI zapomnieli dołożyć czujnik spalania stukowego i na paliwie 95 "dzwoniły" zawory w szczególności na jednopunkcie, na wielopunkcie również ale mniej. Jak się nalało 98 to problem "dzwonienia" znikał, więc wydawało mi się że jak naleję tego super ajwaj to będzie lepiej niż na zwykłej 98 a tu doopa, owszem zawory nie "dzwoniły" ale żeby jakoś lepiej śmigał to nie powiem, wręcz miałem wrażenie że jest taki jakby przymulony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > ALE właśnie w Polonezach Plusach GLI i GSI zapomnieli dołożyć czujnik spalania stukowego i na > paliwie 95 "dzwoniły" zawory w szczególności na jednopunkcie, na wielopunkcie również ale > mniej. > Jak się nalało 98 to problem "dzwonienia" znikał, więc wydawało mi się że jak naleję tego super > ajwaj to będzie lepiej niż na zwykłej 98 a tu doopa, owszem zawory nie "dzwoniły" ale żeby > jakoś lepiej śmigał to nie powiem, wręcz miałem wrażenie że jest taki jakby przymulony bo 98 ma niższą wartość opałową / kaloryczność czy jak to się tam nazywa. Zysk z 98 i Racinga czy tam teraz Nitro+ masz tylko w przypadku wykorzystania czujnika spalania stukowego (którego w Twoim przykładzie jak sam piszesz nie założyli) i na dodatek kiedy ECU potrafi na tej podstawie przyśpieszyć zapłon. Chyba że ustawisz ręcznie przyśpieszony zapłon pod wyższą liczbę oktanową lub zrobisz w mapie odpowiednie wartości dla zapłonu. Automagicznie tylko przy ECU, które to potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 hehe jak wgooglujesz Shell VPower Nitro+ to zaraz na pierwszej stronie masz link do AK i do... tego wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Co to za paliwo ? > Shell to ostro reklamuje to nie wiesz? podniesie cudownie moc o 10KM, a spalanie magicznie spadnie co najmniej 10% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > to nie wiesz? podniesie cudownie moc o 10KM, a spalanie magicznie spadnie co najmniej 10% O kurde, jak chip do diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > No wiec właśnie miałem, był to Polonez 1.6 GSI czyli wielopunkt. > Owszem na tym paliwie nie dzwonił ALE zużył go znacznie więcej i to na trasie, osiągi też były > kiepskie > Po nalaniu paliwa na oszołomie od razu czuć było że auto chce jechać a po tej samej trasie spaliło > go mniej a jechało lepiej > trasa ta sama Piaseczno -- Ruciane Nida Ale jaja To paliwo działało tylko w Polonezach GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Ale jaja > To paliwo działało tylko w Polonezach GTI Czyli 1.4 w Plusach bo takie były oznaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Co to za paliwo ? > Shell to ostro reklamuje Dzisiac polowe trasy zrobilem na zwyklym ON a polowe wlasnei na tym (nowa C klasa, cdi) roznic nie zauwazylem IMO kolejny pomysl marketingowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Co to za paliwo ? > Shell to ostro reklamuje Jak nazwa mówi na jakimś rozpuszczalniku robione W carefourze mają takie od dawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Jak nazwa mówi na jakimś rozpuszczalniku robione W carefourze mają takie od dawna Mi się nitro kojarzy z podtlenkiem azotu i filmem szybcy i wściekli NOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > No wiec właśnie miałem, był to Polonez 1.6 GSI czyli wielopunkt. > Owszem na tym paliwie nie dzwonił ALE zużył go znacznie więcej i to na trasie, osiągi też były > kiepskie > Po nalaniu paliwa na oszołomie od razu czuć było że auto chce jechać a po tej samej trasie spaliło > go mniej a jechało lepiej > trasa ta sama Piaseczno -- Ruciane Nida A, innymi słowy po zalaniu VPower nie miałeś problemu z większym doładowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Mi się nitro kojarzy z podtlenkiem azotu i filmem szybcy i wściekli > NOS Na tym paliwie, to się pewnie szypcy fściekają. Zwłaszcza jak próbują dynamicznie z pól poziszyn kapcia zedrzeć, a tu im się motor dusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Co to za paliwo ? > Shell to ostro reklamuje Przy tego typu lepszych paliwach, czy to benzyn czy olejów napędowych, chodzi bardziej o stosowanie jakiś tam dodatków poprawiających spalanie, poprawiających stan wtryskiwaczy, filtrów cząstek stałych, katalizatorów, głowic, zaworów, gniazd zaworowych, pomp paliwa itp. W przypadku osiągów to różnice wychodzą chyba tylko podczas badań w laboratorium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Dziś podjechałem renówką na shela. Pan z obsługi zdążył podejść zanim wysiadłem. Otworzył klapkę i pyta co lać? Odpowiedziałem - 95 po brzegi. Pan odpowiedział - a może to nowe paliwo, v power nitro? Popatrzyłem na niego, popatrzyłem na moją 13 letnią poobijaną renówkę 1.2 i wybuchłem śmiechem. Pan się w sumie też uśmiechnął, pogadaliśmy chwilę i poszedłem do kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > A, innymi słowy po zalaniu VPower nie miałeś problemu z większym doładowaniem? A kąciki Ci się nie pomyliły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > No wiec właśnie miałem, był to Polonez 1.6 GSI czyli wielopunkt. > Owszem na tym paliwie nie dzwonił ALE zużył go znacznie więcej i to na trasie, osiągi też były > kiepskie > Po nalaniu paliwa na oszołomie od razu czuć było że auto chce jechać a po tej samej trasie spaliło > go mniej a jechało lepiej > trasa ta sama Piaseczno -- Ruciane Nida Podobne rzeczy zaobserwowałem na noPb98, AH mi więcej spalała i nic poza tym. To już wynika z tego że paliwo jest mniej kaloryczne, za to auto nieco powinno zyskać na kulturze pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Dziś podjechałem renówką na shela. Pan z obsługi zdążył podejść zanim wysiadłem. Otworzył klapkę i > pyta co lać? Odpowiedziałem - 95 po brzegi. > Pan odpowiedział - a może to nowe paliwo, v power nitro? > Popatrzyłem na niego, popatrzyłem na moją 13 letnią poobijaną renówkę 1.2 i wybuchłem śmiechem. > Pan się w sumie też uśmiechnął, pogadaliśmy chwilę i poszedłem do kasy. Między innymi przez nachalną obsługę, nie korzystam z Shella. Ja wiem, że taki pan musi, bo szefostwo każe. Ale jak klient mówi "nie", to mało przyjemne jest zmuszanie go do powtórzenia "NIE". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Między innymi przez nachalną obsługę, nie korzystam z Shella. Ja wiem, że taki pan musi, bo > szefostwo każe. Ale jak klient mówi "nie", to mało przyjemne jest zmuszanie go do powtórzenia > "NIE". ja tankuje głównie na shellu. Już jestem przyzwyczajony, że jak tylko zajeżdżam na stację, od razu wysiadam i mówię do idącego do mnie pana z obsługi, że sam sobie zatankuję. A potem przy kasie od razu formułkę: "dzień dobry, nr dystrybutora, poproszę fakturkę, punktów nie zbieram, karty nie chcę założyć, za napój energetyczny i hot doga też dziękuję" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 To paliwo to zwykły marketing, zmienili tylko nazwę z: Shell V-Power Racing ----> Shell V-Power Nitro+ To jest to samo paliwo, 100 oktanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > W przypadku osiągów to różnice wychodzą chyba tylko podczas badań w laboratorium. Wychodza tez na drodze - ale niestety nie w każdym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > A kąciki Ci się nie pomyliły ?? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > To paliwo to zwykły marketing, zmienili tylko nazwę z: > Shell V-Power Racing ---- > To jest to samo paliwo, 100 oktanów. Udowodnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Między innymi przez nachalną obsługę, nie korzystam z Shella. Ja wiem, że taki pan musi, bo > szefostwo każe. Ale jak klient mówi "nie", to mało przyjemne jest zmuszanie go do powtórzenia > "NIE". Pan nie był nachalny, powiedział bym nawet bardzo grzeczny, podobnie jak na orlenie czy innych stacjach. Nie spotkałem się jeszcze, żeby po usłyszeniu "nie, dziękuję" próbowali nadal coś gmerać przy samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Pan nie był nachalny, powiedział bym nawet bardzo grzeczny, podobnie jak na orlenie czy innych > stacjach. > Nie spotkałem się jeszcze, żeby po usłyszeniu "nie, dziękuję" próbowali nadal coś gmerać przy > samochodzie. No to ja trafiłem inaczej, co mnie skutecznie do Shella zraziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Podobne rzeczy zaobserwowałem na noPb98, AH mi więcej spalała i nic poza tym. To już wynika z tego > że paliwo jest mniej kaloryczne, za to auto nieco powinno zyskać na kulturze pracy. Zależy jaki silnik, u mnie w Astrze H różnica in + BP Ultimate vs. zwykłe 98 vs. 95 jest zauważalna. (spalanie na tej samej trasie odpowiednio 12l(Arge - dobra stacja),11.2l(To samo Arge) i 10.5l(BP)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 U mnie w AH siedzi Z14XEP Do AG nalałem (X16XEL) to różnicy nie było nawet pod względem spalania. Wg mnie te paliwa są, owszem, dobre, ale do aut które fabrycznie są do nich przystosowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Do benzynowca jak naleje 98 to chyba nie poczuje róznicy ,prócz portfela? 5 lat leje 95 do meganki ,ale u mnie w rodzinie satacy ze czuc jest inne auto.Grande MJ czy e 46 320D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Do benzynowca jak naleje 98 to chyba nie poczuje róznicy ,prócz portfela? 5 lat leje 95 do meganki > ,ale u mnie w rodzinie satacy ze czuc jest inne auto.Grande MJ czy e 46 320D. Do e46 320D i Punto Multijet chcesz lać PB98? Gratuluje, może stąd ta różnica w pracy silnika... Śmieszy mnie jak ktoś pisze, że zalał swojego Poloneza paliwem przeznaczonym do sportowych aut i nie poczuł różnicy... a co miał Ci się ten Poldonez uturbić nagle, czy co? Luuudzie, troche pomyślcie zanim coś napiszecie. To paliwo jest do aut sportowych, a przynajmniej do tych o większych mocach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Do benzynowca jak naleje 98 to chyba nie poczuje róznicy ,prócz portfela? 5 lat leje 95 do meganki > ,ale u mnie w rodzinie satacy ze czuc jest inne auto.Grande MJ czy e 46 320D. Zależy, u mnie w Astrze benzynowej jest znaczna różnica in + przy 98 oktanach, a dokładnie BP Ultimate. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Działa w silnikach przystosowanych do min.noPB98 czy uturbionych 300-400konnych evo/Imprach. I w dłubanych N/A w upalne dni. W seryjnych nie ma sensu. I trzeba mieć takiego schell'a gdzie ktoś to tankuje, bo w mniejszych miejscowościach zleżałe jest często Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > To paliwo jest do aut sportowych, a przynajmniej > do tych o większych mocach. a to nie glupoty ? paliwo do aut z wieksza moca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Po prostu nie miałeś go do czego wlać. Moja Łada tylko na 100 jeździ, na 98 już usiłuje stukać. To > nie jest paliwo które przyniesie efekt w normalnym silniku. Prawda. Bardzo dobrym przykładem na to by wyczuć różnicę pomiędzy zwykłym paliwem, a tym lepszym jest też słynny silnik S-21, który był montowany w Żukach, Nysach, Warszawach i Tarpanach. W przypadku tego silnika bardzo fajnie słychać różnicę, szczególnie gdy jadąc powoli na ostatnim biegu nagle wciśniemy pedał gazu do końca. W przypadku zwykłego paliwa słuchać donośne "buuuuuu" i czasami klepanie zaworów, w przypadku lepszego paliwa tego "buuuuuu" albo nie ma albo jest znikome, całkowicie znika klepanie zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Bo paliwo o wysokiej liczbie oktanowej jest dobre do wysilonych silników wysokoobrotowych o wysokim stopniu sprężania oraz do silników o dużej pojemności, o mniejszym zakresie obrotów pracujących pod dużym obciążeniem. Zwykłe silniki nie potrzebują paliwa wysokooktanowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Działa w silnikach przystosowanych do min.noPB98 czy uturbionych 300-400konnych evo/Imprach. > I w dłubanych N/A w upalne dni. > W seryjnych nie ma sensu. > I trzeba mieć takiego schell'a gdzie ktoś to tankuje, bo w mniejszych miejscowościach zleżałe jest > często Z tym zleżałym paliwem to mit jest i tyle. A co do lepszego paliwa to zawsze tankuję VPover 95 i to w zupełności wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Do e46 320D i Punto Multijet chcesz lać PB98? Gratuluje, może stąd ta różnica w pracy silnika... > Śmieszy mnie jak ktoś pisze, że zalał swojego Poloneza paliwem przeznaczonym do sportowych aut i > nie poczuł różnicy... a co miał Ci się ten Poldonez uturbić nagle, czy co? > Luuudzie, troche pomyślcie zanim coś napiszecie. To paliwo jest do aut sportowych, a przynajmniej > do tych o większych mocach. A czy ja napisałem że chcę lać? czy to moje ,CZYTAJ! co napisałem ja leje 95 do megany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Udowodnij Daj spokój, paliwa mają rygorystyczne normy w których mają się mieścić i różnica składu między nimi może być minimalna, a liczba oktanowa Vpower Racing --> Nitro+ się nie zmieniła. To czysty marketing i tyle, każdy podjedzie zatankować sprawdzić z ciekawości - sprzedaż wzrośnie chociaż na chwile, a niektórzy poczują placebo i zostaną przy shellu. Shell kupuje paliwa z Lotosu - potem się do zbiornika dosypuje "pół łopaty " dodatków uszlachetniających i tak oto powstaje VPower Nitro 95. Jedynym importowanym paliwem jest 100 oktanowy Racing... eee przepraszam, Nitro + to się teraz nazywa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.