Skocz do zawartości

Czy jest sens kupić diesla...jeśli tak to którego


bb_maciek

Rekomendowane odpowiedzi

jestem na etapie poszukiwania samochodu.

ma być trwałe, dobre i tanie zlosnik.gif

przebiegi roczne myślę, że ok 20 tysi

do tej pory brałem pod uwagę benzynę

diesla jakoś się...boję icon_rolleyes.gif wiadomo serwisowanie droższe, ewentualne awarie również, natomiast spalanie jakie jest to wiadomo i to właśnie spowodowało moje wahania...

budżet to ok 25 tysi, więc rocznikowo wychodzi to ok 2006 - 2008, auto klasy kompakt.

z moich typów wymieniłbym (kolejność przypadkowa):

- Opel Astra (1.7, 1,9)

- BMW 1 (o ile się udałoby coś trafić w tej cenie 118)

- Ford Focus (1.6, 1.8)

- Civic (2.2)

- Seat Leon (1.9, 2.0)

- Toyota Auris (2.0)

- Volvo (S40/V50 - 1.6, 2.0)

- Kia Ceed/Pro Ceed (1.6, 2.0)

wiadomo, że ciężko uogólniać, wiadomo, że wiele zależy od tego jak wcześniej samochód był użytkowany, ale czy z powyższych można wybrać taki, o którym można powiedzieć trwały, dobry i nie zabiją w razie awarii? albo czy z powyższych można któreś od razu skreślić, z powodu niezbyt udanej konstrukcji?

spotkałem się kilkukrotnie z opinią (również w Auto Świecie) że współczesne diesle a właściwie ich turbiny zaprojektowane są na przebiegi rzędu 150 - 200 tysięcy, później pojawia sie problem...poza tym dochodzi jeszcze kwestia wtrysków, wrażliwości na paliwo, itp...

czy moje obawy są uzasadnione? czy raczej olać to i szukać jakieś zdrowej sztuki?

z powyższych użytkuję Skodę Octavię z silnikiem 2.0 TDI i sama charakterystyka silnika mi odpowiada, co do kosztów...firma płaci wiec tych nie znam, przy przebiegu 140 tysięcy (głównie trasa) jest wszystko ok (rocznik 2009), ale w kilku innych firmowych wysypała się już turbina...

wcześniej użytkowałem Yarisa 1.4 D-4d do przebiegu 155 tysięcy, później go oddałem wiec nie wiem czy się wysypał czy nie zlosnik.gif

poza tym doświadczeń z dieslami więcej nie mam dlatego będę wdzięczny za Wasze opinie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znam dwie osoby co mają BMW E60 2.0 D i po tym co oni się mają z tymi dizlami, utrwalam się w

> przekonaniu, że jak dizel to tylko nowy.

a co się w nim dzieje? mój kolega wlasnie kupil e60 2.0D i jak na razie jest zadowolony ok.gif jedyny minus tego auta to brak poduszek powietrznych , nie ma ani jednej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co się w nim dzieje? mój kolega wlasnie kupil e60 2.0D i jak na razie jest zadowolony jedyny

Wtryski, zawieszenie, pompa, nie muszę pisac ile te graty kosztują do dizla.

> minus tego auta to brak poduszek powietrznych , nie ma ani jednej

fajny ulep musi być zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

btw: 2.0 w BMW to podobno najgorszy dizel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro się głównie boisz turbiny to weź pod uwagę, że jeśli chodzi o młodsze auta to większość też

> już ją ma

ale w przypadku silnika benzynowego biorę pod uwagę tylko opcję bez turbiny wink.gif no chyba, że mnie coś podkusi i pójdę w Megane RS zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jestem na etapie poszukiwania samochodu.

> ma być trwałe, dobre i tanie

> przebiegi roczne myślę, że ok 20 tysi

> do tej pory brałem pod uwagę benzynę

> diesla jakoś się...boję wiadomo serwisowanie droższe, ewentualne awarie również, natomiast

> spalanie jakie jest to wiadomo i to właśnie spowodowało moje wahania...

> budżet to ok 25 tysi, więc rocznikowo wychodzi to ok 2006 - 2008, auto klasy kompakt.

> z moich typów wymieniłbym (kolejność przypadkowa):

> - Opel Astra (1.7, 1,9)

> - BMW 1 (o ile się udałoby coś trafić w tej cenie 118)

> - Ford Focus (1.6, 1.8)

> - Civic (2.2)

> - Seat Leon (1.9, 2.0)

> - Toyota Auris (2.0)

> - Volvo (S40/V50 - 1.6, 2.0)

> - Kia Ceed/Pro Ceed (1.6, 2.0)

> wiadomo, że ciężko uogólniać, wiadomo, że wiele zależy od tego jak wcześniej samochód był

> użytkowany, ale czy z powyższych można wybrać taki, o którym można powiedzieć trwały, dobry i

> nie zabiją w razie awarii? albo czy z powyższych można któreś od razu skreślić, z powodu

> niezbyt udanej konstrukcji?

> spotkałem się kilkukrotnie z opinią (również w Auto Świecie) że współczesne diesle a właściwie ich

> turbiny zaprojektowane są na przebiegi rzędu 150 - 200 tysięcy, później pojawia sie

> problem...poza tym dochodzi jeszcze kwestia wtrysków, wrażliwości na paliwo, itp...

> czy moje obawy są uzasadnione? czy raczej olać to i szukać jakieś zdrowej sztuki?

> z powyższych użytkuję Skodę Octavię z silnikiem 2.0 TDI i sama charakterystyka silnika mi

> odpowiada, co do kosztów...firma płaci wiec tych nie znam, przy przebiegu 140 tysięcy (głównie

> trasa) jest wszystko ok (rocznik 2009), ale w kilku innych firmowych wysypała się już

> turbina...

> wcześniej użytkowałem Yarisa 1.4 D-4d do przebiegu 155 tysięcy, później go oddałem wiec nie wiem

> czy się wysypał czy nie

> poza tym doświadczeń z dieslami więcej nie mam dlatego będę wdzięczny za Wasze opinie

mam służbowego CEED'a 1.6 115KM

jeździ bardzo fajnie, szybki, przy mocnej eksplatacji pali 8l/100km

przez 160 tyś jakie przejechał było robione sprzęgło, turbina, lewa półoś, poduszki pod silnikiem... oleju nie bierze, ale z każdym kilometrem zawieszenie bardziej stuka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale w przypadku silnika benzynowego biorę pod uwagę tylko opcję bez turbiny no chyba, że mnie coś

> podkusi i pójdę w Megane RS

Ja bym szukał czegoś z LPG zlosnik.gif

Wszystkie auta mam z LPG poza Polonezem zlosnik.gif

Jeśli chcesz oszczędzać kasę na paliwie to używany diesel to chyba mylna droga. Ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli chcesz oszczędzać kasę na paliwie to używany diesel to chyba mylna droga. Ale to tylko moje

> zdanie.

też się zgodzę, raz miałem prywatnego diesla - zaznaczam raz - też chciałem zaoszczędzić... jak widać nie mam już diesla... 270751858-jezyk.gif

w prywatnym użytku za prywatne pieniądze jak kupi się skarbonkę diesla boli jakby troszczkę bardziej... skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem sławetne 1,9tdi 150kM i miałem niezłe przeboje,ale moje auto było po chipie i dość mocno eksploatowane,dość mocno generowało koszty związane z wymianą wałka rozrządu i głowic co spowodowało szybki pogonienie samochodu w świat.Obecnie ujeżdżam diesla spod znaku dressowozów ze sławetnym silnikiem M57 czyli 3,0d i złego słowa nie mogę powiedzieć,obecnie na liczniku jest 240tys km z czego ok.40kkm zrobione przeze mnie i nic nie zaskoczyło od jakiś dwóch lat,a lekkiego życia nie ma. ok.gifFakt faktem,że to najsłabsza wersja 184kM bez sławetnych zacinających się klap w kolektorze ssącym,ale szczerze polecam ten motor w każdym innym modelu bmw,nie będziesz zawiedziony. ok.gifCo do diesla w VAG ja bym odpuścił,jak jeździsz niedużo to celowałbym w 2.0tfsi. cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stare i dobre było TDI ale 90 i 110 KM...

> tylko znajdź takiego z przebiegiem poniżej 300kkm

300kkm?Chyba raczysz żartować,ostatnie silniki tdi na pompie przestali kłaść chyba w okolicach 2000r. więc obecnie znalezienie egzemplarza mającego mniej niż 500kkm graniczy z cudem. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - Civic (2.2)

Silnik świetny, ale niestety przeniesienie napędu kuleje - sprzęgło pada dość często i na razie brak 100% alternatywy na rozwiązanie problemu. Dość dobrze sobie radzi sprzęgło z Accorda 2.2 180 KM, ostatnio pojawiło się światełko w tunelu, bo zamiennik Sachsa ma inną konstrukcję niż OEM i wg specjalistów, będzie je można wzmocnić.

Co do samej eksploatacji. Seryjnie silnik pokazuje ok 10KM i 20 Nm więcej niż katalog. Bez zmiany gratów spokojnie można uzyskać w okolicy 180KM i 400+Nm, tylko sprzęgło się odmeldowuje dość szybko. Jak dołożysz FMIC to spokojnie można dobić do 200KM i 420 Nm. I auto jest rakietą wink.gif no ale sprzęgło wymieniasz co drugą wymianę oleju clown.gifoink.gif

Spalanie - trasa autostradowa czyli 140-150 - okolice 7l

Spokojna trasa 90-100 - niskie 6.

Miasto - nie używam 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stare i dobre było TDI ale 90 i 110 KM...

> tylko znajdź takiego z przebiegiem poniżej 300kkm

moj mechanik ma właśnie tdi 90 km w golfie 4 z 98r z nalotem 190 zlosnik.gif ale ma go od nowosci i jezdzi tylko do koscioła i na wczasy. ostatnio wspominał, ze teraz bedzie rosło szybciej, bo go córce oddaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do tej pory brałem pod uwagę benzynę

> diesla jakoś się...boję

....

> spalanie jakie jest to wiadomo i to właśnie spowodowało moje wahania...

> budżet to ok 25 tysi, więc rocznikowo wychodzi to ok 2006 - 2008, auto klasy kompakt.

Z używanymi dieslami to już bym uważał.

Ja generalnie chciałbym zachęcić cię do spojrzenia na problem z innej strony a mianowicie: Każdy model ma lepsze i gorsze silniki. W jednym noPB ma sens w drugin ON może mieć sens. Zrób przegląd forum danego modelu i zrób listę polecanych silników. To już da ci obraz co masz do wyboru sensownego.

Zdecyduj co ważniejsze dla Ciebie konkretny model czy konkretny typ silnika.

Powodzenia przy podejmowaniu decyzji. zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eee tam, jak 1.3 i 1.9 w Astrze zawsze odradzam, tak 1.7 100-konne zawsze polecam. 110 i 125KM też

> generalnie odradzam.

A co jest złego w 1.9 CDTI ? Przecież to JTD który jest jednym z bardziej udanych diesli w historii i na własnym egzemplarzu mogę to póki co potwierdzić wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co jest złego w 1.9 CDTI ? Przecież to JTD który jest jednym z bardziej udanych diesli w historii

> i na własnym egzemplarzu mogę to póki co potwierdzić

MOje marne 120KM ma 160 tkm, kupione po firmie i kula sie nadal.

Cos zlego mnie czeka???

Ale wolalbym NoPb z LPG bo taniej, a ze nie jedzie zbytnio....coz....mozna przezyc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klapy, EGRy, koła dwumasowe, alternatory, DPFy, skrzynie 6-biegowe.

No to skupmy się na 8v które nie ma klap w kolektorze i jest ogólnie mniej skomplikowane.

EGR - w wielu dieslach są z tym problemy, ale kwestia wyczyszczenia raz na jakiś czas lub zaślepienia. Chociaż akurat u mnie działa dobrze i jest czysty, a przebieg to 275 tys. km.

Koło dwumasowe - w którym dieslu jest nieśmiertelne? I tak mam wrażenie że wytrzymuje dłużej niż w VW. Znam przypadek gdzie przy przebiegu ponad 400 tys. km w Alfie 156 dwumas jest jeszcze oryginalny.

O skrzyniach i alternatorach nic szczególnego nie słyszałem, bardziej bym tutaj wymienił niezbyt trwały termostat i jego upierdliwą wymianę. A DPF pominę bo to inna bajka i niewiele ma wspólnego z samym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 300kkm?Chyba raczysz żartować,ostatnie silniki tdi na pompie przestali kłaść chyba w okolicach

> 2000r. więc obecnie znalezienie egzemplarza mającego mniej niż 500kkm graniczy z cudem.

Zależy w jakiej budzie - w Octavii tłukli je jeszcze do 2005r. Moja ma 275 tys wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba do oszczedzania lepsze bedzie pb+gaz, znajomy kupil 3 lata temu vectre c 1.8 100kkm przebiegu, zalozyl gaz za 2,5k i tak smiga juz 70kkm i nawet wtryskow jeszcze nie zmienial. Grunt to znalezc auto proste do gazowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik świetny, ale niestety przeniesienie napędu kuleje - sprzęgło pada dość często i na razie

> brak 100% alternatywy na rozwiązanie problemu. Dość dobrze sobie radzi sprzęgło z Accorda 2.2

> 180 KM, ostatnio pojawiło się światełko w tunelu, bo zamiennik Sachsa ma inną konstrukcję niż

> OEM i wg specjalistów, będzie je można wzmocnić.

> Co do samej eksploatacji. Seryjnie silnik pokazuje ok 10KM i 20 Nm więcej niż katalog. Bez zmiany

> gratów spokojnie można uzyskać w okolicy 180KM i 400+Nm, tylko sprzęgło się odmeldowuje dość

> szybko. Jak dołożysz FMIC to spokojnie można dobić do 200KM i 420 Nm. I auto jest rakietą no

> ale sprzęgło wymieniasz co drugą wymianę oleju

> Spalanie - trasa autostradowa czyli 140-150 - okolice 7l

> Spokojna trasa 90-100 - niskie 6.

> Miasto - nie używam

Sporadycznie zdazaja sie rozciagniecia lancucha rozrzadu (niby po 2006roku mialo byc poprawione,ale zglaszaja sie przypadki chyba i po tym terminie).

Co do sprzegla z wersji 180KM,to trzeba trochu rzezbic.P&P nie podchodzi.

Mozna z UK sciagnac sobie sprzeglo z firmy,ktora ogarnela temat wzmacnianych sprzegiel do 2.2 (dosc sporo wersji w zaleznosci od potrzeb).

Poza tym chyba jeden z lepszych diesli na rynku.

Bynajmniej mam taka nadzieje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 300kkm?Chyba raczysz żartować,ostatnie silniki tdi na pompie przestali kłaść chyba w okolicach

> 2000r. więc obecnie znalezienie egzemplarza mającego mniej niż 500kkm graniczy z cudem.

Eeee, pozniej, przynajmniej w Skodach i Seatach. W szwagra Octavii I 2004 jest stare dobre TDI 110KM wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klapy, EGRy, koła dwumasowe, alternatory, DPFy, skrzynie 6-biegowe.

W wersji 8V nie ma klap, EGR raczej bezproblemowy w tej odmianie, ewentualnie wymaga czyszczenia, dpf nie w kazdym, a za skrzynie M32 trzeba podziekowac GM, bo to jego wynalazek, ktory wielu osobom sni sie po nocach. Sam silnik 1.9 jtd/mj 8V jest raczej bezproblemowy i zywotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co się w nim dzieje? mój kolega wlasnie kupil e60 2.0D i jak na razie jest zadowolony jedyny

> minus tego auta to brak poduszek powietrznych , nie ma ani jednej

Jakby kupił Fiata to pewnie miałby 6 poduszek ale lansu na dzielni brak hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl o Citroenie C4 1.6 hdi 90 km ew. 110

tak samo o Peugeocie 307, z tym samym silnikiem.

Zaleta tego 90 konnego jest brak dwumasy, turbina o stałej geometrii i brak FAP.

Z minusów - brak szmocy.

110 koni ma już dwumasę i zmienną geometrię FAP w opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jestem na etapie poszukiwania samochodu.

> ma być trwałe, dobre i tanie

> przebiegi roczne myślę, że ok 20 tysi

> do tej pory brałem pod uwagę benzynę

> diesla jakoś się...boję wiadomo serwisowanie droższe, ewentualne awarie również, natomiast

> spalanie jakie jest to wiadomo i to właśnie spowodowało moje wahania...

> budżet to ok 25 tysi, więc rocznikowo wychodzi to ok 2006 - 2008, auto klasy kompakt.

> z moich typów wymieniłbym (kolejność przypadkowa):

> - Opel Astra (1.7, 1,9)

> - BMW 1 (o ile się udałoby coś trafić w tej cenie 118)

> - Ford Focus (1.6, 1.8)

> - Civic (2.2)

> - Seat Leon (1.9, 2.0)

> - Toyota Auris (2.0)

> - Volvo (S40/V50 - 1.6, 2.0)

> - Kia Ceed/Pro Ceed (1.6, 2.0)

> wiadomo, że ciężko uogólniać, wiadomo, że wiele zależy od tego jak wcześniej samochód był

> użytkowany, ale czy z powyższych można wybrać taki, o którym można powiedzieć trwały, dobry i

> nie zabiją w razie awarii? albo czy z powyższych można któreś od razu skreślić, z powodu

> niezbyt udanej konstrukcji?

> spotkałem się kilkukrotnie z opinią (również w Auto Świecie) że współczesne diesle a właściwie ich

> turbiny zaprojektowane są na przebiegi rzędu 150 - 200 tysięcy, później pojawia sie

> problem...poza tym dochodzi jeszcze kwestia wtrysków, wrażliwości na paliwo, itp...

> czy moje obawy są uzasadnione? czy raczej olać to i szukać jakieś zdrowej sztuki?

> z powyższych użytkuję Skodę Octavię z silnikiem 2.0 TDI i sama charakterystyka silnika mi

> odpowiada, co do kosztów...firma płaci wiec tych nie znam, przy przebiegu 140 tysięcy (głównie

> trasa) jest wszystko ok (rocznik 2009), ale w kilku innych firmowych wysypała się już

> turbina...

> wcześniej użytkowałem Yarisa 1.4 D-4d do przebiegu 155 tysięcy, później go oddałem wiec nie wiem

> czy się wysypał czy nie

> poza tym doświadczeń z dieslami więcej nie mam dlatego będę wdzięczny za Wasze opinie

Ten civic 2.2 by byl dobry, tylko ciezko bedzie sie zmiescic w budzecie 25k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomyśl o Citroenie C4 1.6 hdi 90 km ew. 110

> tak samo o Peugeocie 307, z tym samym silnikiem.

> Zaleta tego 90 konnego jest brak dwumasy, turbina o stałej geometrii i brak FAP.

> Z minusów - brak szmocy.

> 110 koni ma już dwumasę i zmienną geometrię FAP w opcji.

a ja bym 1.6 hdi citd nie polecił!

kłopoty z turbo w wersji 109 ps to norma w Cytrynie i pugu. do tego egr którego nie da się zaślepić i cieknące połówki głowicy... wiem bo miałem 1.6 hdi z mazdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I do tego przepustnica...

tak ale w wersji po 2004 roku

wink.gif

ja miałem to szczęscie że oprócz wycieków nie miałem żadnych problemów. noo raz robiłem podkładki pod wtryskami..

moja 3jka nie miała fapa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sporadycznie zdazaja sie rozciagniecia lancucha rozrzadu (niby po 2006roku mialo byc poprawione,ale

> zglaszaja sie przypadki chyba i po tym terminie).

Duzo wlasnie zalezy od rocznik i lepiej unikac z pierwszych lat. Kolega wlasnie cos walczyl,z rozrzadem, wymienial oczywiscie sprzeglo, turbina byla juz regenerowana ( te pierwsze mialy jakas wade i byly modyfikowane), pekajacy kolektor oraz padly wtryski. No i jest jeszcze nieszczesna dwumasa.

> Co do sprzegla z wersji 180KM,to trzeba trochu rzezbic.P&P nie podchodzi.

Czyli ta od nowszego modelu ?

> Mozna z UK sciagnac sobie sprzeglo z firmy,ktora ogarnela temat wzmacnianych sprzegiel do 2.2 (dosc

> sporo wersji w zaleznosci od potrzeb).

> Poza tym chyba jeden z lepszych diesli na rynku.

Hmm jak to uzywany diesle jest kilka drogich rzeczy, ktore moga sie wysypac. Oczywiscie pod wzgledem kultury i osiagow to pelna zgoda.

> Bynajmniej mam taka nadzieje

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sporadycznie zdazaja sie rozciagniecia lancucha rozrzadu (niby po 2006roku mialo byc poprawione,ale

> zglaszaja sie przypadki chyba i po tym terminie).

True, do tego przedlift miał problemy z kolektorem

> Co do sprzegla z wersji 180KM,to trzeba trochu rzezbic.P&P nie podchodzi.

Zgadza się, ale przeróbka jest kosmetyczna. Natomiast z trwałością jednak nie ma rewelacji - znajomy już zaliczył pierwsze uślizgi (przy programie na 180KM) i szykuje się do wymiany ...

> Mozna z UK sciagnac sobie sprzeglo z firmy,ktora ogarnela temat wzmacnianych sprzegiel do 2.2 (dosc

> sporo wersji w zaleznosci od potrzeb).

CG Motorsport. Chociaz oni pisza asekuracyjnie o mozliwosci przeniesienia duzej mocy a nie trwalosci smile.gif jezdzi w PL jeden egzemplarz z ich 8-pad i kołem jednomasowym, ale to duży worek dukatów.

Natomiast opcją jest nowy Sachs - jest w wersji wzmocnionej ale i standardowa ma taką budowę, że wg Pana Radzikowskiego będzie można go wzmocnić - bo przy OEM i zamienniku LUK rozkładał ręce.

> Poza tym chyba jeden z lepszych diesli na rynku.

> Bynajmniej mam taka nadzieje

Mi sie tez jezdzi calkiem OK, hamownia pokazala jakies tam gratisy, a wkrotce zawita FMIC i program bananaevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CG Motorsport. Chociaz oni pisza asekuracyjnie o mozliwosci przeniesienia duzej mocy a nie

> trwalosci jezdzi w PL jeden egzemplarz z ich 8-pad i kołem jednomasowym, ale to duży worek

> dukatów.

No z tego co kiedys przeliczalem to chyba znosna byla ta cena.Bo cos chyba ok 1600zl bez wysylki i nie pamietam czy z lozyskiem.

Na accord forum,temat sprzegla sie pokaznie rozrosl.

Z tego co pisali,to duzo ludzi na sprzeglach z CG jezdzi w accordzie civicu i crv i podobno daje rade.

BTW cena sprzegla z wrrsji 180kucy tez oscyluje w przedziale 1500-1700zl.

> Natomiast opcją jest nowy Sachs - jest w wersji wzmocnionej ale i standardowa ma taką budowę, że wg

A znasz jakis numer tego sachsa?

> Pana Radzikowskiego będzie można go wzmocnić - bo przy OEM i zamienniku LUK rozkładał ręce.

> Mi sie tez jezdzi calkiem OK, hamownia pokazala jakies tam gratisy, a wkrotce zawita FMIC i program

Chetnie sam bym zrobil program w swojej crv,TYlko to sprzeglo mnie blokuje (a crv ciezka krowa,bedzie pewnie ponad 200kg ciezsza niz accord),Narazie do2.5tys obrotow na wyzszych biegach jezdze mega delikatnie.Bym wrecz powiedzial,ze do 2.5tys obrotow szybciej rozpedzam sie lanosem.Dopiero pozniej jest angryfire.gif

Odnosnie pytania ogolnego o ten silnik,to trzeba zdac sobie sprawe,ze ma inna charakterystyke niz typowe tdi,bardziej rownomiernie rozwija moc w zakresie obrotow niz vw diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 300kkm?Chyba raczysz żartować,ostatnie silniki tdi na pompie przestali kłaść chyba w okolicach

> 2000r. więc obecnie znalezienie egzemplarza mającego mniej niż 500kkm graniczy z cudem.

U mojego ojca Octavia I z 2004 r. 1,9 TDI 90 KM od nowości ma nakręcone 130kkm. tak więc można 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtryski,

co z nimi? moje mają 243 kkm oryginalne i wszystko z nimi w porządku

> zawieszenie,

co z nim? wymieniłem komplet amoryzatorów i daw miesiace temu dwa wahacze

> pompa, nie muszę pisac ile te graty kosztują do dizla.

jaka pompa? nie słyszałem, żeby z jakąś pompą był problem

> fajny ulep musi być

> btw: 2.0 w BMW to podobno najgorszy dizel.

pierwsze słysze, poza tym, że BMW ma generalnie tylko dwa diesele, 4 i 6 cylindrowe, różnią się tylko osprzętem, bolączki takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.