stalan Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Popełniłem ostatnio kilka postów na MK ,w związku z poszukiwaniem używanego samochodu z silnikiem benzynowym i duuuużym bagażnikiem. Natknąłem się ostatnio na Octavię II FL( 2009 r) z przebiegiem 85 kkm , z w/wym silnikiem.Tak naprędce, zapoznałem się z opiniami i są...skrajne ,od zachwytów do totalnej negacji. Może ktoś używał lub używa, lub słyszał... jak wygląda trwałość i ewentualna podatność na kosztowne awarie?, jakieś znane wady tych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 pisz do gorexa- chętnie się z Tobą podzieli- ujeżdżał coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Popełniłem ostatnio kilka postów na MK ,w związku z poszukiwaniem używanego samochodu z silnikiem > benzynowym i duuuużym bagażnikiem. Natknąłem się ostatnio na Octavię II FL( 2009 r) z > przebiegiem 85 kkm , z w/wym silnikiem.Tak naprędce, zapoznałem się z opiniami i są...skrajne > ,od zachwytów do totalnej negacji. Może ktoś używał lub używa, lub słyszał... jak wygląda > trwałość i ewentualna podatność na kosztowne awarie?, jakieś znane wady tych silników. kolega ma cos takiegos... najpierw kupil, potem sie naczytal, stresa zaliczyl a od tamtej pory najezdzi blisko 100kkm (obecnie zbliza sie 200kkm i zaczyna sie rozgladac za kolejna skoda, tym razem szuka superb kombi) i jedynie standardowe rzeczy - przeglady w ASO, eksploatacyjnie plyny i paliwo . Najbardziej klal na przelaczniki zespolone pod kierownica, najpierw wymienial sam na uzywke, a pol roku pozniej juz grzecznie w ASO na oryginal bo stwierdzil ze sie naszarpal jak glupi a tylko pol roku wytrzymalo i 'oszczedzil' 200pln, a mogl odrazu oryginal klasc i mialby spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > pisz do gorexa- chętnie się z Tobą podzieli- ujeżdżał coś takiego Ten silnik ma jedną poważną wadę i jedną nieco mniej poważną. Największym problemem są opinie w internecie. Mniejszym problemem jest rozrząd. Tak - łańcuch czasem klekocze przy odpalaniu. Nie - naprawa nie pomaga (miałem wymienione WSZYSTKO dwa razy i nie pomogło - ten typ tak ma). Czy łańcuch się zrywa/przeskakuje/wydostaje się na zewnątrz i zjada twojego psa?? Nie, a przynajmniej nie słyszałem o takim przypadku. Poza tym Skoda Octavia II 1.4TSI Fl ma według mnie SAME zalety. .........aaaaaa zapomniałem o jeszcze jednym problemie. Samochód nie jest odporny na driftujących młodzieńców bez prawa jazdy. Wgniata się jak inne i wymaga naprawy blacharsko/lakierniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 mój tata jeżdził jettą 1.2tsi 122KM... jedyną usterką był jakiś zawór... nic kłopotliwego. zdarzyło się to zaraz po skonczeniu gwarancji i ponad połowę kosztów pokryło ASO. auto było kupione jako nowe i serwisowane tylko w ASO. ogólnie rodzice byli z tego samochodu zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Czy łańcuch się zrywa/przeskakuje/wydostaje się na zewnątrz i zjada twojego psa?? Nie, a > przynajmniej nie słyszałem o takim przypadku. Miałem taki przypadek w poprzedniej firmie. Strzelił łańcuch w 1.4tsi w VW Jetta. Tyle że "serwis wewnętrzny" w firmie zignorował checka i kazał jeździć dalej - więc strzeliło przez zaniedbanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Miałem taki przypadek w poprzedniej firmie. Strzelił łańcuch w 1.4tsi w VW Jetta. Tyle że "serwis > wewnętrzny" w firmie zignorował checka i kazał jeździć dalej - więc strzeliło przez > zaniedbanie Czyli lampka kontrolna "check" mówi w TSI: wymień rozrząd. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Czyli lampka kontrolna "check" mówi w TSI: wymień rozrząd. ?? Raczej - udaj się do serwisu na diagnostykę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Miałem taki przypadek w poprzedniej firmie. Strzelił łańcuch w 1.4tsi w VW Jetta. Tyle że "serwis > wewnętrzny" w firmie zignorował checka i kazał jeździć dalej - więc strzeliło przez > zaniedbanie Pewnie lancuch najpierw przeskoczyl, silnik wtedy nie pracuje jak powinien, to zapalil sie check. Niestety jesli chodzi o ASO to malo ktore wymienia lancuchy z powodu braku fachowcow potrafiacych go odpowiednio ustawic, jesli auto na gwarancji to wymieniaja silnik. A czesto ida na latwizne i tylko zagladaja do cylindrow kamera endoskopowa przez otwor po swiecy, jak sa slady zetkniecia sie zaworow z tlokiem co dzieje sie po przeskoczeniu lancucha to silnik out. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Czyli lampka kontrolna "check" mówi w TSI: wymień rozrząd. ?? Błąd był czujnika wałka rozrządu (z tego co pamiętam) i w serwisówce jest żeby przy tym błędzie sprawdzić łańcuch. Nikt tego nie zrobił.. Więc daruj sobie te głupie emotki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Błąd był czujnika wałka rozrządu (z tego co pamiętam) i w serwisówce jest żeby przy tym błędzie > sprawdzić łańcuch. Nikt tego nie zrobił.. Więc daruj sobie te głupie emotki.. Moje emotki to pikuś w porównaniu z "nowoczesnymi" silnikami foldzwagena... No ale kto bogatemu zabroni traktować silnik jako część eksploatacyjną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Jeżeli poszukujesz a interesuje Cię VW golf kombi na wypasie z silnikiem 1.4 TSI chyba 180KM to mogę Cię skontaktować z moim znajomym który powoli przymierza się do sprzedania tego auta ponieważ zachorował na Jeepa. Auto miało jakąś przygodę, ale kupił już zrobione i podobno według naszego zaprzyjaźnionego serwisu nie było tragedii. Na maszynie do geometrii też wszystko wyszło jak należy czyli jeździ jak po sznurku, skręca i hamuje Niestety miał pecha bo jakiś czas po zakupie poszła UPG więc została zrobiona głowica (sprawdzenie szczelności i planowanie) ponieważ jest tu sporo rozbierania więc został wymieniony rozrząd (łańcuch + to co się wymienić powinno) Po jakimś czasie niestety znów miał pecha i poszła turbina, została z tego co wiem zregenerowana w jakiejś spec firmie z której to usług korzysta zaprzyjaźniony serwis. Ponieważ kolega jest bardzo wymagający a obydwaj ciśniemy tenże zaprzyjaźniony serwis bo naprawiamy w nim służbowe fury co to nie stygną to szef tego serwisu dba żebyśmy byli zadowoleni i lipy nie odstawia, bo wie że jak odstawi to mu się odetnie złotą żyłę dochodu W skrócie, jak będziesz zainteresowany autem które miało przygodę ale nie jest klepane z przystanku, ma usunięte 3 najdroższe rzeczy do naprawy, jest szybkie mimo małego silnika to zgłoś się na priv a skontaktuję Cię z moim znajomym, może się dogadacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Moje emotki to pikuś w porównaniu z "nowoczesnymi" silnikami foldzwagena... No ale kto bogatemu > zabroni traktować silnik jako część eksploatacyjną... Takie czasy.. eko-terroryzm, downsizing i efekt jest widoczny gołym okiem. W rodzinie mam O3 1.4tsi (na pasku) i tata dokupił do niej 4 letnią gwarancję , bo tez nie wiadomo jak będzie. Teraz już nie ma takich aut jak kiedyś. Wpadki jakościowe zdarzają się wszystkim producentom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Pewnie lancuch najpierw przeskoczyl, silnik wtedy nie pracuje jak powinien, to zapalil sie check. > Niestety jesli chodzi o ASO to malo ktore wymienia lancuchy z powodu braku fachowcow potrafiacych > go odpowiednio ustawic, jesli auto na gwarancji to wymieniaja silnik. A czesto ida na latwizne > i tylko zagladaja do cylindrow kamera endoskopowa przez otwor po swiecy, jak sa slady > zetkniecia sie zaworow z tlokiem co dzieje sie po przeskoczeniu lancucha to silnik out. Nie musi przeskoczyć, jak się łańcuch rozciągnie dość mocno to rozjeżdżają się fazy rozrządu i elektronika to wychwytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Nie musi przeskoczyć, jak się łańcuch rozciągnie dość mocno to rozjeżdżają się fazy rozrządu i > elektronika to wychwytuje. Jak dosc mocno sie rozciagnie to rowniez przeskakuje, wtedy ma jeszcze latwiej to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > VW golf kombi na wypasie z silnikiem 1.4 TSI chyba 180KM Dużo pechu, a jest jeszcze jeden, bo w Golfach nie było wersji 180 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Dużo pechu, a jest jeszcze jeden, bo w Golfach nie było wersji 180 KM Moze mu sie pomylilo z odmiana 160 lub 170KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Moze mu sie pomylilo z odmiana 160 lub 170KM W tych odmianach 1.4tsi to jeszcze niekiedy pękają tłoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > W tych odmianach 1.4tsi to jeszcze niekiedy pękają tłoki. Raczej chyba topia przez zle zrobione dawkowanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > W tych odmianach 1.4tsi to jeszcze niekiedy pękają tłoki. Kilka popękało na gwarancji, poprawili, naprawili i cisza. Nie ma się czym podniecać w tym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Kilka popękało na gwarancji, poprawili, naprawili i cisza. > Nie ma się czym podniecać w tym momencie co ciekawe, najbardzie o "pękającetłokipękające łańcuchyitd" martwią się ludzie, którzy nie mają samochodów z tymi silnikami, ba nawet nie planują zakup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Moze mu sie pomylilo z odmiana 160 lub 170KM Bardzo możliwe że pokręciłem Tak czy siak z tego co mi mówił to jest chyba najmocniejsza wersja tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > co ciekawe, najbardzie o "pękającetłokipękające łańcuchyitd" martwią się ludzie, którzy nie mają > samochodów z tymi silnikami, ba nawet nie planują zakup Bo trudno, żeby mając świadomość, że przed nami leży mina, swiadomie zrobić krok prosto na nią. PS1. Fajnie by było, gdybym móg se kupić nówkę z takim silnikiem. Wtedy miałbym gwarancję i spał (w miarę) spokojnie. Ale po co kupować używkę, jeśli nie wiemy, jak rozciągniety już jest łańcuch? PS2. Analogicznie: Fajnie by było kupić 1,9 dCi Renault. Fajny silnik. Nówka, z gwarancją, OK. Ale używka? Skąd pewność, że poprzedni właściciel wymieniał olej co 10-15 kkm (a nie jak w instrukcji co 30 kkm) i panewki nie pójdą w las? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > co ciekawe, najbardzie o "pękającetłokipękające łańcuchyitd" martwią się ludzie, którzy nie mają > samochodów z tymi silnikami, ba nawet nie planują zakup Żeby tylko się martwili, gorzej bo doradzają i autorytarnie się wypowiadają, a nie jeździli, nie widzieli ewentualnie na obrazku zobaczyli. Tak powstają legendy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Bo trudno, żeby mając świadomość, że przed nami leży mina, swiadomie zrobić krok prosto na nią. > PS1. Fajnie by było, gdybym móg se kupić nówkę z takim silnikiem. Wtedy miałbym gwarancję i spał (w > miarę) spokojnie. Ale po co kupować używkę, jeśli nie wiemy, jak rozciągniety już jest > łańcuch? > PS2. Analogicznie: Fajnie by było kupić 1,9 dCi Renault. Fajny silnik. Nówka, z gwarancją, OK. Ale > używka? Skąd pewność, że poprzedni właściciel wymieniał olej co 10-15 kkm (a nie jak w > instrukcji co 30 kkm) i panewki nie pójdą w las? no cóż boję się , że jeśli jakoś nie zmotywujesz się na zakup nowego, to za pare lat nie będziesz miał co kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > no cóż > boję się , że jeśli jakoś nie zmotywujesz się na zakup nowego, to za pare lat nie będziesz miał co > kupić Ja też się boję. Obserwuję te wynalazki eco-jewropiejskie i wątroba mi się przewraca na drugą stronę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > co ciekawe, najbardzie o "pękającetłokipękające łańcuchyitd" martwią się ludzie, którzy nie mają > samochodów z tymi silnikami, ba nawet nie planują zakup Nie planują zakupów własnie z tych powodów - negatywnych opinii. Ale ja rozumiem, że nie którzy lubią iść pod prąd. W końcu kaczka nie nauczy się pływać jak sobie do d wody nie nabierze. Niemiecka prasa motoryzacyjna poruszała już kiedyś ten temat. Tak więc jak już Niemcy widzą błędy w tym silniku, to nie gadajcie głupot, że piszemy jakieś własne wymysły, banialuki. Fanatycy piszą o tym że z czasem wprowadzono poprawki, itp. Ok, ale to do "nowych" silników, na dodatek ktoś tam pytał o silnik 1.4 TSI z kompresorem i turbosprężarką, poprawka na tą wersję była taka, że w końcu przestano go produkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 >na dodatek ktoś tam pytał o silnik 1.4 TSI z kompresorem i turbosprężarką, poprawka na tą wersję > była taka, że w końcu przestano go produkować. A do Passata to wkładają już te wyprodukowane, z półki jak rozumiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > A do Passata to wkładają już te wyprodukowane, z półki jak rozumiem ? Nie ma się co sprzeczać, wolny wybór i tyle. Na jednych sam skrót TSi działa jak płachta na byka, inni w tym i ja widzą w nim dobrą, rozwijającą się technologię z przyszłością. Nie zapomnę ile było ,,achów'' i ,,ochów'' na temat Fiatowskich Multiair, że to takie świetne, rewelacyjne itp.... nagle jak w wielu przypadkach w Fiacie po zachwytach zostały tylko wspomnienia, a silniki okazały się w zasadzie niewypałem. Mam TSI i nie zamienił bym go na inny silnik ponieważ jeździ się rewelacyjnie, spalanie porównywalne jest z dieslem o podobnej mocy, a komfort jazdy nieporównywalny (cisza brak drgań itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Nie zapomnę ile było ,,achów'' i ,,ochów'' na temat Fiatowskich Multiair, że to takie świetne, > rewelacyjne itp.... nagle jak w wielu przypadkach w Fiacie po zachwytach zostały tylko > wspomnienia, a silniki okazały się w zasadzie niewypałem. Co jest z silnikami Multiair, że nazywasz je niewypałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Co jest z silnikami Multiair, że nazywasz je niewypałem? no jak to co? jest od Fiata a Fiat to panie guano jak szlag, bo tylko VW nawet jak się psuje na potęgę to jest cool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Co jest z silnikami Multiair, że nazywasz je niewypałem? Faktycznie zrobilu furore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > no jak to co? jest od Fiata a Fiat to panie guano jak szlag, bo tylko VW nawet jak się psuje na > potęgę to jest cool No Multiair to niewypał, nie ma o nich takiego rozgłosu jak o TSI bo po prostu działają zamiast sypać się na potęgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > no jak to co? jest od Fiata a Fiat to panie guano jak szlag, bo tylko VW nawet jak się psuje na > potęgę to jest cool Wystarczy prześledzić informacje w internecie, ale roboty za Was odwalał nie będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > No Multiair to niewypał, nie ma o nich takiego rozgłosu jak o TSI bo po prostu działają zamiast > sypać się na potęgę Tych multiair w stosunku do TSi jeździ po drogach promil, na prawdę ...... zacne osiągnięcie koncernu Fiat, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Tych multiair w stosunku do TSi jeździ po drogach promil, na prawdę ...... zacne osiągnięcie > koncernu Fiat, BTW Przed chwilą był u mnie szwagier. Przyjechał zastępcza octavia bo jego rs 2.0 tsi dsg stoi w aso ze zmielonym rozrzadem. Auto 80kkm i 3 lata (nie wykupił przedłużonej gwarancji) Liczy na dobry gest skody w partycypacji kosxtow naprawy i sprzedaje to g...no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Tych multiair w stosunku do TSi jeździ po drogach promil, na prawdę ...... zacne osiągnięcie > koncernu Fiat, Pomijam ilości egzemplarzy bo tu wiadomo że koncern VW miażdży. Nietety ale auta koncernu VW kupuje się po kodach silników bo jest tyle niewypałów i w dieslach i w benzynach że tylko fanatycy marki jeszcze chyba ślepo wierzą w legendarną niemiecką jakość i są w stanie bulić za to chore pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > BTW > Przed chwilą był u mnie szwagier. Przyjechał zastępcza octavia Dali mu zastępczaka czy musiał zapłacić ? Czy po prostu z Assistance ? > bo jego rs 2.0 tsi dsg stoi w aso ze > zmielonym rozrzadem. Łańcuch nie dawał wcześniej objawów ? > Auto 80kkm i 3 lata (nie wykupił przedłużonej gwarancji) Chytry 2x traci. W obecnej erze samochodów z gównolitu, przyoszczędzenie 2000 zł za dodtakowe 2 lata spokoju, przy aucie za ponad 100 to rozrzutność > Liczy na dobry gest skody w partycypacji kosxtow naprawy i sprzedaje to g...no Oby jak najwięcej się dołożyli. Jak nie będzie satysfakcjonująco, a auto serwisowane w ASO, to zainteresować media i wtedy pójdzie sprawniej i taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Nie ma się co sprzeczać, wolny wybór i tyle. Na jednych sam skrót TSi działa jak płachta na byka, > inni w tym i ja widzą w nim dobrą, rozwijającą się technologię z przyszłością. > Nie zapomnę ile było ,,achów'' i ,,ochów'' na temat Fiatowskich Multiair, że to takie świetne, > rewelacyjne itp.... nagle jak w wielu przypadkach w Fiacie po zachwytach zostały tylko > wspomnienia, a silniki okazały się w zasadzie niewypałem. > Mam TSI i nie zamienił bym go na inny silnik ponieważ jeździ się rewelacyjnie, spalanie > porównywalne jest z dieslem o podobnej mocy, a komfort jazdy nieporównywalny (cisza brak drgań > itp). Jako użytkownik fiatowskiego t-jeta śmieszą mnie takie posty. Silnik jest po prostu niezawodny i bezawaryjny z dobrymi osiągami i możliwością małego spalania (przy ekonomicznej jeździe). Natomiast najwięcej do powiedzenia mają zapewne ci, którzy fiatami nie jeżdżą od lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 Tych multiair w stosunku do TSi jeździ po drogach promil, na prawdę ...... zacne osiągnięcie > koncernu Fiat, Do osiągnięć koncernu VW faktycznie wiele brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > co ciekawe, najbardzie o "pękającetłokipękające łańcuchyitd" martwią się ludzie, którzy nie mają > samochodów z tymi silnikami, ba nawet nie planują zakup Ja bym powiedział, że nie martwią się, ale są bardziej świadomi możliwości awarii wiec dlatego nie planują zakupu. Ale kto mądremu inaczej zabroni wyciągać takie wnioski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Jako użytkownik fiatowskiego t-jeta śmieszą mnie takie posty. Silnik jest po prostu niezawodny i > bezawaryjny z dobrymi osiągami i możliwością małego spalania (przy ekonomicznej jeździe). > Natomiast najwięcej do powiedzenia mają zapewne ci, którzy fiatami nie jeżdżą od lat. Fiatowy t-jet fajny jest, ale dobrze określiłeś "możliwość małego spalania", możliwość jest ale nie bardzo do zastosowania bo realnie pali za dużo, tsi jeśli chodzi o spalanie jest daleeeeko z przodu. A najnowsze odmiany w golfie i octavii określę tak: gdzie dla t-jet'a jest sufit dla tsi podłoga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > przodu. A najnowsze odmiany w golfie i octavii określę tak: gdzie dla t-jet'a jest sufit dla > tsi podłoga Jeśli chcesz powiedzieć, że tsi pali mniej niż t-jet to chyba pokręciłeś sufit z podłogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Jeśli chcesz powiedzieć, że tsi pali mniej niż t-jet to chyba pokręciłeś sufit z podłogą nie pokręciłem, t-jet się wspina na sam sufit a tsi ma to na podłodze, odwrotna logika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Ja bym powiedział, że nie martwią się, ale są bardziej świadomi możliwości awarii wiec dlatego nie > planują zakupu. Ale kto mądremu inaczej zabroni wyciągać takie wnioski Dziekuje za "madremu" Swiadomosc mozna miec, tylko czy ona prawidlowa? Ty probujesz uniknac awarii (inaczej "ponadprogramowych" kosztow eksploatacji) kupujac bezawaryjny (wedlug czegoskogostam) samochod Ja probuje stosowac inne metody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Fiatowy t-jet fajny jest, ale dobrze określiłeś "możliwość małego spalania", możliwość jest ale nie > bardzo do zastosowania bo realnie pali za dużo, tsi jeśli chodzi o spalanie jest daleeeeko z > przodu. A najnowsze odmiany w golfie i octavii określę tak: gdzie dla t-jet'a jest sufit dla > tsi podłoga Podaj liczby dla obu silników, bo nie wiem o czym w ogóle mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Podaj liczby dla obu silników, bo nie wiem o czym w ogóle mowa? krótko: Golf TSI 6.7 bravo t-jet 8.07 bravo zejść na trasie poniżej 6 to już dobry wyczyn, golf tsi ma tyle na dzień dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > krótko: Golf TSI 8.07 > bravo t-jet 6.7 > bravo zejść na trasie poniżej 6 to już dobry wyczyn, golf tsi ma tyle na dzień dobry Chyba pomyliles wartosci A jesli ktos chce miec taniej, to do t-jet bez problemow zalozy LPG (jesli user lubi podlenek), do tsi troche ciezko oraz drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Chyba pomyliles wartosci tak to jest jak sie człowiek spieszy, poprawiłem > A jesli ktos chce miec taniej, to do t-jet bez problemow zalozy LPG (jesli user lubi podlenek), do > tsi troche ciezko oraz drogo. mamy na forum kolegę który zdejmował lpg z t-jet... zresztą nie o tym wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Dali mu zastępczaka czy musiał zapłacić ? > Czy po prostu z Assistance ? Ass > Łańcuch nie dawał wcześniej objawów ? On jest z tych co jeżdza do aso wg książki, nie dyskutuje, nie nasłuchuje. Jak ja ostatnio ja jeździłem nic nie słyszałem > Chytry 2x traci. W obecnej erze samochodów z gównolitu, przyoszczędzenie 2000 zł za dodtakowe 2 > lata spokoju, przy aucie za ponad 100 to rozrzutność Trzeba kupowac dobre auta a nie gwaranje... > Oby jak najwięcej się dołożyli. > Jak nie będzie satysfakcjonująco, a auto serwisowane w ASO, > to zainteresować media i wtedy pójdzie sprawniej i taniej Juz zamówiona mazda 6 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.