jarciu11 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > Pierwsza sprawa: czy możesz się połączyć z silnikiem? > Pozdrawiam BAS oczywiście bez problemu łączy się z silnikiem. z resztą na pewno też tyle ze do reszty używam VAGA .chciałem ten servis skasować i za nic się nie komunikuje . zrobiłem klape( padł bys ze śmiechu spalony bezpiecznik a juz miałem w instalacji szukać.. chciał bym się też z tym climatroniciem połączyć bo za nic nie moge uruchomic tylnej grzanej szyby osobno . działa tylko gdy włacze odmrarzanie przedniej.. emu już zamówione . furak powoli nabiera uroku kupiony był na handel ale zajebiaszczo mało pali i chyba go zostawiam . może nie jest tak zywy jak te wszystkie vagi ale pali mniej i jakiś taki wypasiony. fajny o ile tam dobrze kumam schemat to trzeba obie linie połączyć z masą poprzez ten rezystor i kondensator????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > w stilo lubią się poluzować czasem.. Sprawdziłem przewody, wszystko w porządku. Problem prawdopodobnie wystąpił, bo w KKL zwarte były piny 1-9, a nie powinny na centralkach Marelli. Cały opis jest tu: http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=3&t=1800&p=4802#p4802 Idę kręcić stacyjką, a ze świec żarowych będzie ogrzewanie garażu PS. Próbował ktoś opcji CAN Setup / PROXI Alignment Procedure? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarciu11 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 no i dupa elm nie działa. ani z rezystorem ani bez ani po wlutowaniu kondensatorów z rezystorami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > http://allegro.pl/hit-pakiet-k-can-diagnoza-fiat-alfa-romeo-lancia-i1317488961.html Panowie mam prośbę czy jest ktoś na forum kto wytłumaczy mi jak to podpiąć do auta i ogólnie jak to działa ( mam kilka pytań a nie chce ich zadawać tutaj bo mnie pewnie ZBICZUJECIE ) Jak ktoś chetny to prosze o kontakt na PW z góry dzięki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > Panowie mam prośbę czy jest ktoś na forum kto wytłumaczy mi jak to podpiąć do auta i ogólnie jak to > działa ( mam kilka pytań a nie chce ich zadawać tutaj bo mnie pewnie ZBICZUJECIE ) > Jak ktoś chetny to prosze o kontakt na PW z góry dzięki ... Musisz sam się z tym zmierzyć To tylko 705 postów Po drodze spotkasz wiele obrazków i podsumowań. Jak przebrniesz to zadasz konkretne pytania. BAS obiecał streszczenie po tysięcznym poście, ja Go trzymam za słowo. Więc na kilku stronicową ściągę musimy jeszcze zaczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Jak by było mało lektury to polecam jeszcze ten temat o tutaj. tylko 34 strony' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > Musisz sam się z tym zmierzyć > To tylko 705 postów > Po drodze spotkasz wiele obrazków i podsumowań. > Jak przebrniesz to zadasz konkretne pytania. > BAS obiecał streszczenie po tysięcznym poście, ja Go trzymam za słowo. > Więc na kilku stronicową ściągę musimy jeszcze zaczekać Pierwsze "koty za płoty" sprawdziłem najpierw ten niebieski kabel vag kkl i śmiga ładnie - połączyło normalnie ale troszke dużo mam tych błędów w silniku , abs , wspomaganiu ... Jest gdzieś spis tych błędów bo nie wiem którym mam sie martwić najpierw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > Pierwsze "koty za płoty" sprawdziłem najpierw ten niebieski kabel vag kkl i śmiga ładnie - > połączyło normalnie ale troszke dużo mam tych błędów w silniku , abs , wspomaganiu ... > Jest gdzieś spis tych błędów bo nie wiem którym mam sie martwić najpierw... martw sie o te ktore nie da sie skasowac , albo ktore wroca "jutro" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > Jest gdzieś spis tych błędów bo nie wiem którym mam sie martwić najpierw... Biorąc pod uwagę Twoje początki...............powiem CI domyśl się gdzie szukać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . No dobra - pamiętasz o podwieszonych wątkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 > Biorąc pod uwagę Twoje początki...............powiem CI domyśl się gdzie szukać > No dobra - pamiętasz o podwieszonych wątkach? Dziekuję bardzo ... Psss Błędów sporo - jutro ide "wyleczyć " stilona i nastepnego dnia pójdę spr który błąd pojawi sie znowu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > Dziekuję bardzo ... > Psss > Błędów sporo - jutro ide "wyleczyć " stilona i nastepnego dnia pójdę spr który błąd pojawi sie > znowu ... Panowie mam pytanie ostatnio coś mi dziwnie silnik chodzi( Wersja 1.9 JTD 115 K + wirus ) - moim zdaniem za głośno i słychać jakby sie cos ocierało jak przyłoże ucho do obudowy silnika ... Czy za pomocą kabla vag lub elm moge zrobić + FIAT ECUS SKAN wersja darmowa diagnostykę silnika i wyjdzie czemu chodzi głośniej ( albo po prostu mam juz manie na punkcie Stilonka ) Oraz druga sprawa często wywala mi błąd engine ( nie wiem jak sie to dokładnie pisze ) ponocz to wina OVERBOOST da sie to jakos sparawdzić za pomocą tego zestawu co napsiałem wyżej ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Stilomaniacy, tak trochę nieśmiało spytam jak kabel zakupić, żeby bez problemów podpiąć się do P2 JTD 85KM... Czy jeśli napiszę do VIAKEN'a z zamówieniem na kabel przystosowany do FIAT'a dostanę odpowiedni interface? http://allegro.pl/interfejs-elm-327-euroscan-2010-usb-elm327-v1-4a-i1364041570.html Czy trzeba będzie jeszcze pomahać lutownicą? Swoją drogą przydałby się FAQ na pierwszej stronie :-) EDIT: jak przyjrzałem się tematowi to wychodzi na to, że żeby móc skorzystać z większości funkji w FiatES trzeba byłoby zakupić taki zestaw: http://allegro.pl/hit-pakiet-k-can-diagnoza-fiat-alfa-romeo-lancia-i1393236869.html Pytanie czy sam ELM obsłuży zczytanie podstawowych danych typu odometer, wykasowanie błędów itp. ... Rozpiska pokazuje, że OBD potrzebny jest do diagnostyki poniższych elementów: TRW MY 97 Airbag (2F-2L-I) KL 3OBDKey 3 TRW MY 97 Airbag (2F-I) KL 3OBDKey 3 TRW MY 99 Airbag (2F-2L-2T-I) KL 3OBDKey 3 TRW MY 99 Airbag (2F-2T-I) KL 3OBDKey 3 Tak więc z resztą samym ELMem powinienem połączyć się. Mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1325 Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 Szukam kabla do Stilo z możliwością kasowania inspekcji olejowych bo płacić 50-70 zł za robotę która trwa 5 min to jest chore moim zdaniem, ktoś może mi pomóc. PS jestem z Białegostoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > Szukam kabla do Stilo z możliwością kasowania inspekcji olejowych bo płacić 50-70 zł za robotę > która trwa 5 min to jest chore moim zdaniem, ktoś może mi pomóc. PS jestem z Białegostoku ELM 327 od viakena z przeznaczeniem do Fiata, wystarczy parę stron wstecz przejrzeć a nawet tego Ci się nie chciało zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 ja mam pytanko, co się zmianiło w kkl-u? dołozyłem przełącznik "dip" i teraz z fiatem łączę się bez problemu, a już ze skodą nie mogę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > ja mam pytanko, co się zmianiło w kkl-u? dołozyłem przełącznik "dip" i teraz z fiatem łączę się bez > problemu, a już ze skodą nie mogę? Z punktu widzenia fejsu w Skodzie to zostały zerwane połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Mam kilka pytań odnośnie FES.... 1. Czy to oznacza że licznik nie był cofany? 2. Czy oprócz 2F-2P-2L-I nie powinno być jeszcze C ? Co one oznaczają? Można sprawdzić czy jakaś poducha była odpalana? 3. Na 100% wina maty czyli dołożenie emulatora? Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 jesli przebieg na zegarach rozni sie w granicach "akceptowalnych*" to mozna wnioskowac ze przebieg masz realny. * nie wiecej niz powiedzmy 5 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 brakuje ilości zapisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > brakuje ilości zapisu Tzn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > * nie wiecej niz powiedzmy 5 tys. max do 3% różnicy z tego co pamiętam moze być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Tzn? brakuje na screenie wartości zapisu, nie pamiętam jak dokładnie sie to zwie, musze zejść do auta jest to parametr ile razy komuter był fleszowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > brakuje na screenie wartości zapisu, nie pamiętam jak dokładnie sie to zwie, musze zejść do auta > jest to parametr ile razy komuter był fleszowany po 9x znika i informacja o nastepnym Service Due tez jest wyswietlana jako "---" , przy czym - co jeszcze nie ustalone DLACZEGO - czasem ten parametr wraca sam do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > po 9x znika i informacja o nastepnym Service Due tez jest wyswietlana jako "---" , przy czym - co > jeszcze nie ustalone DLACZEGO - czasem ten parametr wraca sam do siebie u mnie serwisów było 6, tak pokazuje komputer > max do 3% różnicy z tego co pamiętam moze być gorzej jeśli sterownik silnika był wymieniany na świeższy i licznik był cofnięty do podobnej ilości co sterownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > gorzej jeśli sterownik silnika był wymieniany na świeższy i licznik był cofnięty do podobnej ilości > co sterownik na cale szczescie zabawa nie jest taka latwa, ze kupisz byle jaki na gieldzie i se wsadzisz. jeszcze musi z body zagrac, a do tego cza miec wiedze - ja nie mam, wiec sie ciesze, ze dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > u mnie serwisów było 6, tak pokazuje komputer Mi pokazał 2, tyle faktycznie było (gwarancja) i podczas tej samej sesji następne włączenie tej zakładki wyświetlił już 5. Odchyłka ilości przejechanych kilometrów to około 8%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 Ktos wytłumaczy, tak na chłopski rozum - czemu wskazania licznika km i tego co jest w komputerze silnika się różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Ktos wytłumaczy, tak na chłopski rozum - czemu wskazania licznika > km i tego co jest w komputerze silnika się różni? przez zawilosc systemu i ulomnosc handlarzy.. jak masz spory rozjazd na zegarze w stosunku do kompa = krecony licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > przez zawilosc systemu i ulomnosc handlarzy.. jak masz spory rozjazd na zegarze w stosunku do kompa > = krecony licznik Ale ja mam auto od nowości i były już tu takie posty, że nawet pomimo tego że ktoś jest 1 właścicielem, to i tak się różni. Są różne kilometry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Ale ja mam auto od nowości i były już tu takie posty, że nawet pomimo > tego że ktoś jest 1 właścicielem, to i tak się różni. Są różne kilometry? Szukajka+hodometr, za dużo do wklejania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Są różne kilometry? Nie, ale zdaje się, że są w różny sposób zliczane. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 hmm, też się nad tym kiedyś zastanawiałem. gdzieś później wpadła mi w oko tabelka, w której były opisane rozbieżności pomiędzy wymiarami różnych wielkości felg (zakładając, że obwód koła, pod które projektowane było auto to 100%(15"), a po zmianie na 17" i powiedzmy niski profil opony obwód ulega lekkiej zmianie np. do 103%) - wtedy ilość obrotów, jakie rzeczywiście wykonało koło jest inna, niż gdyby to było koło mniejsze. tyle że system musiałby na liczniku pokazywać faktyczny dystans, a z BC/silnika przewidywany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Ogłaszam wszem i wobec - w końcu zmusiłem KKL do współpracy ze stilonem. Do podwieszenia na pierwszej stronie. Jeśli ktoś widzi jakieś błędy, chce coś dodać - raportować proszę. Opis do ELM'a będzie jak wpadną mi w łapy kable - jak na razie nawet ten VAG pożyczony był ====================================== Mały manual jak połączyć VAG'a z FES'em z silnikiem *. W Końcu każdy zaczynał i nie wiedział co i jak. * - za pomocą kabla VAG KKL możemy się połączyć z: -Silnik -ABS -AirBag -Wspomaganie kierownicy TYLKO przez interfejs / kabel ELM -kasowanie przeglądów (Service Due) -łączenie się z zegarami -body computer -czujniki parkowania -dezaktywacja dźwięku pasów -sieć CAN -lampka TEMPOMATU tylko w FES 2.6.0 i wyższej + wersja płatna -i inne Dlatego jeśli chce się mieć komplet należy zakupić DWA kable. UWAGA - Do dezaktywacji brzęczyka nie zapiętych pasów używamy FES'a w wersji 2.3.1. Programem w wersji 2.5.0 oraz 2.6.0 nie udało się tego osiągnąć. Brzęczyk można w każdej chwili włączyć ponownie z poziomu komputera MyCAR (tam gdzie ustawiamy datę czy sprawdzamy czas do przeglądu) samemu, bez użycia jakichkolwiek dodatkowych narzędzi. Co nam będzie potrzebne: - fiatecuscan (FES) - najnowsza wersja do pobrania zawsze TUTAJ (w wersji darmowej mamy ograniczenia). Można także pobrać wersję w 100% DARMOWĄ - FES 1.6 - TUTAJ FES 1.6 FREE - brak ograniczeń czasowych i liczby zaznaczonych parametrów (ale brak obsługi PROXI etc.). - kabel VAG KKL z przełącznikiem (PAMIETAJ aby wybrać odpowiedni tryb przełącznikiem w zależności od połączenia SILNIK/ABS/AIRBAG itd. - listę co obsługuje FES w danym aucie i na jakim PINie mamy do wglądu TUTAJ ) Kabel do kupienia na allegro (pamiętajmy aby miał przełącznik PINów - zwykle w opisie są to kable dedykowane do programu FIAT ECU SCAN) za ok. 50PLN. - sterownik do w/w kabla - do pobrania tutaj (tutaj dla VAG'a by Viaken) Opis instalacji STEROWNIKÓW by Viaken - PDF 300KB UWAGA - w wersji Windows 7 - po podłączeniu kabla do portu USB (będąc online) - system SAM sobie zainstalował sterowniki po naszym potwierdzeniu że mu na to pozwalamy. Ułatwia to sprawę. I na 100% działa bo taki kabel też miałem. Po zainstalowaniu sterowników pora na na konfigurację. Otwieramy "menedżera urządzeń" (Przycisk [WINDOWS] + [PAUSE/BREAK]). Rozwijamy zakładkę [PORTY] i widzimy następujące urządzenia "FiatScan USB Serial Port COM14". Klikamy dwa razy, dalej zakładka "Ustawienia portu", "Zaawansowane" i zmieniamy "Czas opóźnienia" na 1 msek. Patrzymy na jakim porcie COM się zainstalował (tutaj COM14). Zatwierdzamy OK. Następny punkt - rozwijamy zakładkę "Kontrolery USB". Widzimy Viaken FiatScan USB interface. Otwieramy i wybieramy zakładkę "Zaawansowane". Powinno być zaznaczone "Załaduj VCP". Po instalacji FES klikamy w "Ustawienia" [F9]. Wybieramy typ kabla "K-Line VAGCOM" i port szeregowy [COM14] (na takim porcie zainstalował się nam nasz kabel). Pora podłączyć kabel do gniazda diagnostycznego. W stilo jest tutaj (wtyk kabla szeroką częścią wtyczki do góry). Kluczyk musi być w pozycji MAR (silnik odpalony lub zgaszony). Teraz wybieramy auto (tu przykładowo dla Stilo 1.9JTD 115KM) -> Fiat -> Stilo -> 1.9JTD -> Silnik -> Bosch EDC15C7 i wciskamy [POŁĄCZ] [F10]. Jeśli chcemy się zaznajomić z opcjami którymi dysponuje program, aby poćwiczyć na sucho - wybieramy j/w konkretne auto -> silnik i wciskamy [CTRL] + [F10]. (dotyczy każdej opcji - nie tylko silnika). Gdy już uzyskamy połączenie widzimy następujące zakładki: -F2 - info -F3 - błędy -F4 - informacje /parametry -F5 - wykres (tu można LOGować dane w czasie jazdy i zapisać je do pliku *.CSV - otwieramy go Excel'em) -F6 - Testy (akuratory) -F7 - a tu można "popsuć" różne rzeczy (np. adaptacja wspomagania etc.) Aby rozłączyć się wybieramy zakładkę [F2] INFO i [F11] ROZŁĄCZ (lub [F10] w wersji 1.6) Zakładka z błędami Zakładka z parametrami Szybka identyfikacja błędu Lista błędów OBDII - LINK (z FAQ kącikowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Tzn? iNTER_owi chodziło chyba o to "Number of programmings". Tutaj taki ciekawy przypadek (w MJTD) Na liczniku w zegarach było 115kkm Wg FES'a tylko 2x więcej Ciekawe też są zapisy z DPF'a (wypalał sie po cofnięciu) i zmiany oleju... Natomias zastanawiające jest 'Odo last programming' 69kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Natomias zastanawiające jest 'Odo last programming' 69kkm IMHO to wartość odometru przy, której wgrywany był nowszy soft. W czasie eksploatacji punta raz czy 2 razy miałem na nowo wgrywany soft. W stilo też tam coś mam, nie pamiętam teraz ile tego było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Quote: Brzęczyk można w każdej chwili włączyć ponownie z poziomu komputera MyCAR (tam gdzie ustawiamy datę czy sprawdzamy czas do przeglądu) samemu, bez użycia jakichkolwiek dodatkowych narzędzi. W barbacie tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Quote: > Brzęczyk można w każdej chwili włączyć ponownie z poziomu komputera MyCAR (tam gdzie ustawiamy > datę czy sprawdzamy czas do przeglądu) samemu, bez użycia jakichkolwiek dodatkowych narzędzi. > W barbacie tego nie ma Działa we wszystkich stilo tak samo, żeby opcja pojawiła się w menu to trzeba najpierw przy pomocy FES lub Examiner'a aktywować tą opcję. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Działa we wszystkich stilo tak samo, żeby opcja pojawiła się w menu to trzeba najpierw przy pomocy > FES lub Examiner'a aktywować tą opcję. > Pozdrawiam BAS Z tym, że nie każde ECU pozwala na taką zmianę. Ja w swoim Stilo mam wyłączony alarm pasów, chciałem FES'em z ciekawości go włączyć, ale ECU nie chciał o czymś takim słyszeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Z tym, że nie każde ECU pozwala na taką zmianę. Ja w swoim Stilo mam wyłączony alarm pasów, > chciałem FES'em z ciekawości go włączyć, ale ECU nie chciał o czymś takim słyszeć A przez menu? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > A przez menu? > Pozdrawiam BAS W meny nie ma w ogóle opcji dotyczącej alarmu pasów. Chciałem ją aktywować przez FES'a, ale nie takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Z tym, że nie każde ECU pozwala na taką zmianę. Ja w swoim Stilo mam wyłączony alarm pasów, > chciałem FES'em z ciekawości go włączyć, ale ECU nie chciał o czymś takim słyszeć A wersją 2.3.1 też próbował? Bo w 2.5 i 2.6 w 4-ech różnych stilo się nie dało... A w 2.3.1 od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > A wersją 2.3.1 też próbował? Bo w 2.5 i 2.6 w 4-ech różnych stilo się nie dało... A w 2.3.1 od > ręki. Szczerze powiem, że nie pamietam od której wersji próbowałem. Wiem, że najnowsza wersja sobie z tym u mnie nie radzi na 100% Gdybym chciał sprawdzić to skąd mogę ściągnąć starsze wersje programu? Na stronie Yaniego do ściągnięcia jest tylko najnowsza, aktualna wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Gdybym chciał sprawdzić to skąd mogę ściągnąć starsze wersje programu? http://szlanta.pl/~bas/FES/ Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Gdybym chciał sprawdzić to skąd mogę ściągnąć starsze wersje programu? Na stronie Yaniego do > ściągnięcia jest tylko najnowsza, aktualna wersja. Tutaj jest instalka 2.3.1 fes 2.3.1 Później wrzuce do manuala linki instalek do tej i innych wersji na rapidshare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > http://szlanta.pl/~bas/FES/ > Pozdrawiam BAS Podziękował Jeszcze dzisiaj sprawdzę, czy rzeczywiście ta wersja da sobie radę z alarmem pasów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Gdybym chciał sprawdzić to skąd mogę ściągnąć starsze wersje programu? Na stronie Yaniego do > ściągnięcia jest tylko najnowsza, aktualna wersja. Ścieżka do ściągnięcia dowolnej wersji FES wygląda tak http://www.fiatecuscan.net/files/SetupFiatECUScan261.msi . Jedyne co trzeba zrobić to podmienić numer wersji w nazwie pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Podziękował > Jeszcze dzisiaj sprawdzę, czy rzeczywiście ta wersja da sobie radę z alarmem pasów. u mnie to samo , nie można właczyć alarmu choć bardzo chcę bo moja czasem zapomina zapiąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > u mnie to samo , nie można właczyć alarmu choć bardzo chcę bo moja czasem zapomina zapiąć No i niestety wersja 2.3.1 również nie potrafi włączyć alarmu. Trudno, będę żył bez tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blablabla Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 Wyjaśnijcie mi: mając ELM 327 który sterownik powinienem zainstalować - ELM327 USB, Fiat ECU Scan, FIAT USB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Wyjaśnijcie mi: mając ELM 327 który sterownik powinienem zainstalować - ELM327 USB, Fiat ECU Scan, > FIAT USB? Ten, który zadziała, całkiem możliwe, że te 3 sterowniki to w istocie to samo. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.