Matiq Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Dawaj namiar na dwie nowe oryginalne turbiny do all 2.7. Nie nowe ale >>KLIK<< tu ma za tysiąc, czyli może wymienić na 7 takich zamiast 1 ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Tak jak napisałem: > http://forum.autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=288399855&page=&vc=1 > Jak ktoś się nie zna to przepłaca - dotyczy to chyba każdej branzy No nie zna sie Zapalila sie kontrolka, pojechala do ASO i tak wyszlo. Powiedzialem jej, zeby nastepnym razem dala znac wczesniej niz po fakcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No nie zna sie > Zapalila sie kontrolka, pojechala do ASO i tak wyszlo. > Powiedzialem jej, zeby nastepnym razem dala znac wczesniej niz po fakcie No tak to bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > I za regeneracje zaplacil 15 tys ? Nie, po regeneracji okazało się, że dobra firma jest dobra tylko z nazwy. Kolega, jako że jest doktorem nauk technicznych, i jest w stanie pomierzyć parametry takiej turbosprężarki, po zwrocie pieniędzy z dobrej firmy regeneracyjnej, wybrał ASO. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > I za regeneracje zaplacil 15 tys ? Regeneracja a nowa turbina to dwa różne światy jeśli chodzi o jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Nie, po regeneracji okazało się, że dobra firma jest dobra tylko z nazwy. Kolega, jako że jest > doktorem nauk technicznych, i jest w stanie pomierzyć parametry takiej turbosprężarki, po > zwrocie pieniędzy z dobrej firmy regeneracyjnej, wybrał ASO. > dranio Czyli taka jego fanaberia. Jak go stać - to jego pieniądze, nie mam nic przeciwko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Stilo 1,4 16V 95 KM ASO 890 zł > Wiem prestiż na poziomie kafelka podłogowego... przebijam kolego , stilo MW 1,9 jtd 115 , kompletny rozrząd częsci ricambi i aso fiat wymiana : 780 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Czyli taka jego fanaberia. Jak go stać - to jego pieniądze, nie mam nic przeciwko Nie fanaberia, tylko fakty. Inne były ustalenia, inne wykonanie. Firma nie spodziewała się, że ktoś "z ulicy" jest w stanie zweryfikować ich robotę. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Czyli taka jego fanaberia. Jak go stać - to jego pieniądze, nie mam nic przeciwko Najwidoczniej chce tym autem jeszcze pojeździć, a nie od razu wystawić na komis i wmawiać ze perełka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Nie fanaberia, tylko fakty. > Inne były ustalenia, inne wykonanie. Firma nie spodziewała się, że ktoś "z ulicy" jest w stanie > zweryfikować ich robotę. > dranio No tak- ale zauważ ze tysiące ludzi regenerują i jezdza zadowoleni. A jak on ma taka faneberie ze oczekuje ideału to faktycznie zostało mu ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Najwidoczniej chce tym autem jeszcze pojeździć, a nie od razu wystawić na komis i wmawiać ze > perełka. Na regenerowanej wszyscy jezdza i mało kto narzeka. A jeśli się wstawia od razu na komis to się nie regeneruje a wkłada używkę z anglika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No tak- ale zauważ ze tysiące ludzi regenerują i jezdza zadowoleni. A jak on ma taka faneberie ze > oczekuje ideału to faktycznie zostało mu ASO Nie oczekuje ideału, tylko roboty zgodnej ze sztuką. A, że ma odpowiednią wiedzę oraz potrafi wyniki tej roboty zweryfikować, to z tego korzysta. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! Ładnie Takiego wyniku spodziewałbym się prędzej po jakimś 4.2 V8 z Audi S../RS.., ale nie po pospolitym 3.2 V6 (Tak - pospolitym, bo jednak trochę tego jeździ - w A6, Q5, Q7, Touaregach to dość popularny silnik) Czyli sprawdza się zasada, że kupując paroletni samochód który jako nowy był drogi w zakupie i eksploatacji, nie kupujesz taniego samochodu. Kupujesz drogi samochód, którego cena zakupu została obniżona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > W każdym mocnym aucie jest drogo. W większości tak, ale nie w każdym. Przykład silnika BMW M54B30 231KM, w połączeniu z 3er e46 mamy jedno z tańszych pod względem eksploatacji aut z taką mocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Rozrząd na łańcuchu, drogie graty i dużo więcej roboty niż w przypadku paska. Wiesz ile tam jest > nalatane że rozrząd trzeba było robić? znajomy ma a A6 4.2 ( tylko nie FSi,ten poprzedni) nalatane 280kkm i rozrząd wymienić musiał...razem z kapitalką silnika.,Wyszło 13500 z robotą.( ma auto od nowości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Takie koszty eksploatacji każą rozważyć podróżowanie taksówkami po mieście a poza miastem samolotem. Może być sporo taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Ładnie Takiego wyniku spodziewałbym się prędzej po jakimś 4.2 V8 z Audi S../RS.., ale nie po > pospolitym 3.2 V6 Ten pospolity V6 ma wadę napinacza łańcucha nierządu. Przy odrobinie peszka silnik do remontu. Kuzynowi w A6 3.2 FSI prawie tak sie stało. Łańcuch przy odpalaniu przeskoczył o 2 zęby. Auto bodajże z 2006 roku z polskiego salonu doinwestowane wypieszczone, coś koło 120 tyś km przebiegu. Napinacz i pare gratów żeby go wymienic kosztowało w ASO ponad 2 tysie. I do tego kupa roboty bo rozrząd jest z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > A po co oryginalne? Quote: No ale jak ktoś się nie zna na motoryzacji, to przepłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > W każdym mocnym aucie jest drogo. Podobno w 2.8V6 Turbo GMowskim wymiana rozrządu 6-7 tysi. x2 niedawno robiłem klientowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Na regenerowanej wszyscy jezdza i mało kto narzeka. A jeśli się wstawia od razu na komis to się nie > regeneruje a wkłada używkę z anglika. Ja mam oryginalną, od nowości, obecnie 214 tys. i działa sprawnie. Jak się wysypie, to tylko nowa. Po co kopać się z koniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > x2 niedawno robiłem klientowi No to jeszcze lepiej A silnik żadna rewelacja - 2.0T sabowskie jeździ podobnie jak musi się walnie dobry program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Ja mam oryginalną, od nowości, obecnie 214 tys. i działa sprawnie. Jak się wysypie, to tylko nowa. > Po co kopać się z koniem? Tylko wiesz-jak jeszcze wytrzyma z 50 tys. to nowa turbina może byś droższa niż samochód i co wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Tylko wiesz-jak jeszcze wytrzyma z 50 tys. to nowa turbina może byś droższa niż samochód i co wtedy Nic, eksploatacja do 80% pojazdów w PL zakup 4xopon na lato i 4x opon na zimę to wydatek większy niż wartość pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Ja mam oryginalną, od nowości, obecnie 214 tys. i działa sprawnie. Jak się wysypie, to tylko nowa. > Po co kopać się z koniem? Nowa 2.7 kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Nowa 2.7 kzł Tyle co lepsza lodówka, a tez wymieniasz raz na kilkanaście lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Tyle co lepsza lodówka, a tez wymieniasz raz na kilkanaście lat. tyle ze lepsza lodowka jest chyba bardziej zyciowym zakupem niz jakas turbina w aucie...:)napewno bardziej koniecznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > tyle ze lepsza lodowka jest chyba bardziej zyciowym zakupem niz jakas turbina w aucie...:)napewno > bardziej koniecznym noooo, zawsze mozesz jezdzic bez turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 albo i dłużej...u nas w stilo wytrzymała conajmniej 300k km...z nami do ok. 260k...później u następnego właściciela do 300...dalszych losów nie znam jak poprawnie użytkowana to będzie jeździć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Tyle co lepsza lodówka, a tez wymieniasz raz na kilkanaście lat. Bo każdy chciałby mieć auto >200KM a koszty utrzymania na poziomie Fiata Punto/Pandy co za kraj.... Dlatego ja z tego powodu nie kupiłem nowego diesla bo mnie nie stać na włożenie w auto 2-4kzł za jakieś turbawki, wtryski, kola dwumasowe ale jak ktoś się decyduje na takie auto to nie powinien skamleć, że to kosztuje 2kzł a tamto 4kzł... nie wiedziałeś przed zakupem po ile części są czy z sufitu się użytkowniku urwałeś Polska zastaw się a postaw się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > noooo, zawsze mozesz jezdzic bez turbiny Tacy tez są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Bo każdy chciałby mieć auto Dlatego ja z tego powodu nie kupiłem nowego diesla bo mnie nie stać na > włożenie w auto 2-4kzł za jakieś turbawki, wtryski, kola dwumasowe ale jak ktoś się decyduje > na takie auto to nie powinien skamleć, że to kosztuje 2kzł a tamto 4kzł... nie wiedziałeś > przed zakupem po ile części są czy z sufitu się użytkowniku urwałeś > Polska zastaw się a postaw się Cytat jednego kolegi z wątku o 3.0 TDI: Quote: prawda jest taka, że jak ktoś chce fajne auto to najlepiej nie czytać forum tylko kupić co się podoba i już, jak zaczniesz czytać skończysz z pandą lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Polska zastaw się a postaw się A później tylko gównozjadztwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Jak ktoś zarabia 8-10kzł to może się pokusić o rozrząd za 15kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Jak ktoś zarabia 8-10kzł to może się pokusić o rozrząd za 15kzł Pomyśl jak Jay kupuje A8 4.2, którym tak się jara i wymienia rozrząd. Łańcuch i koła łańcuchowe od Wigry3, w napinaczu wymienia sprężynę na taką z długopisu, ślizgi kolega dorabia mu z drewna - z belki dachu od stodoły, w którym odbywa się cała operacja. Oczywiście bierze za to 200 zł bo kolega ma zawsze tanio. Wyjeżdża tym na ulicę i wszyscy z zazdrości kłaniają mu się w pas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Pomyśl jak Jay kupuje A8 4.2, którym tak się jara i wymienia rozrząd. > Łańcuch i koła łańcuchowe od Wigry3, w napinaczu wymienia sprężynę na taką z długopisu, ślizgi > kolega dorabia mu z drewna - z belki dachu od stodoły, w którym odbywa się cała operacja. Albo nie wymienia, bo całą motorynę w razie czego kupi sobie z jakiegoś anglika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Jak ktoś zarabia 8-10kzł to może się pokusić o rozrząd za 15kzł Wydalbys 2 pensje na wymiane rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Jak ktoś zarabia 8-10kzł to może się pokusić o rozrząd za 15kzł kuzwa, za to miałbym fajny urlop np w NZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > kuzwa, za to miałbym fajny urlop np w NZ chodzi o to, że stać Cię i na rozrząd i na ten urlop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Cytat jednego kolegi z wątku o 3.0 TDI: > Quote: > prawda jest taka, że jak ktoś chce fajne auto to najlepiej nie czytać forum tylko kupić co się > podoba i już, jak zaczniesz czytać skończysz z pandą lpg to mój cytat! Jestem sławny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > chodzi o to, że stać Cię i na rozrząd i na ten urlop Zarabiając 8 kzł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > to mój cytat! Jestem sławny Bo to prawda. Ja tak kupiłem Matiza czego do tej pory żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! tja, kumpel ostatnio w warsztacie szczepił ten silnik z Golfa R32 do Cayenne kolejne szczytowe osiągniecie Wolfsburga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > to mój cytat! Jestem sławny Tym bardziej nie czytać AK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > chodzi o to, że stać Cię i na rozrząd i na ten urlop To chyba trzeba zarabiac 8-10k ale EUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Zarabiając 8 kzł? no a nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > no a nie? I bedziesz w stanie wywalic 2 pensje na wymiane turbiny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Pomyśl jak Jay kupuje A8 4.2, którym tak się jara i wymienia rozrząd. > Łańcuch i koła łańcuchowe od Wigry3, w napinaczu wymienia sprężynę na taką z długopisu, ślizgi > kolega dorabia mu z drewna - z belki dachu od stodoły, w którym odbywa się cała operacja. > Oczywiście bierze za to 200 zł bo kolega ma zawsze tanio. Wyjeżdża tym na ulicę i wszyscy z > zazdrości kłaniają mu się w pas. No cóż dlatego szukałem auta pół roku a nie kilka dni bo same perełki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Udowodniłeś 2 rzeczy: - w ASO się nie serwisuje - ASO nie stać na normalne oprogramowanie z polskimi fontami i polską stroną kodową lub unicodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > chodzi o to, że stać Cię i na rozrząd i na ten urlop Tak powinno byc, ale i tak wolałbym wydać to na urlop niż na rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 > Udowodniłeś 2 rzeczy: > - w ASO się nie serwisuje Dlaczego? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.