katorznik Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 13 minut temu, mrBEAN napisał: Tyle to mi 1.4 TSI pali przy 90, ale przy 180-200 już więcej. Czyli nie opłaca się powoli jeździć dla zdrowia psychicznego jeżdżę zazwyczaj 100-110, wtedy pali 5,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 2 godziny temu, mrBEAN napisał: Ładne wyniki tego 1.9cdti, już któraś osoba pisze. Czyli Multijet'a. Ale następca 1.9 czyli 2.0 pali już trochę więcej i mam wrażenie, że jest mniej udany. Natomiast 1.6 16V Multijet spala dużo mniej. Takim Bravo w trasie przy spokojnej jeździe bez problemu można zejść poniżej 5l/100km i zrobić ponad 1000km na zbiorniku. W GP 1.9 średnie spalanie z prawie 94 tyś km mam 7.24l/100km, gdzie ponad 80 procent to jazda miejska ze średnimi prędkościami 25-35km/h, z takiego zakresu pokazuje komputer po wyjeżdżeniu zbiornika paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 20 godzin temu, katorznik napisał: nie jest niestety tak różowo po mieście albo jak zaczynasz się wściekać (o ile jest czym, masa własna kombi wg dowodu 1580 w mojej spec) przy mojej ciężkiej nodze srednio, powtarzalnie robię: miasto (Warszawa) od 8,5 do uwaga rekord 12,5 :D trasa od 4,9 (tempomat 90km/h, pusto) do 7,6 (160+ po ekspresówkach, 120 po krajowkach, srednia predkosc 105km/h) gnieciesz nieco VC to i palic musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzynios Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 VW Touareg 3.0 TDI - prędkość ok 150km/h średnia 12-13 l/100km Chevrolet Volt (wyczerpane akumulatory) - prędkość ok 150km/h średnia ok 9 l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Na autostradach przy takich prędkościach, mało pali coś co ma 6 lub 8 cylindrów i skrzynię z długim ostatnim przełożeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 16 minut temu, PrezesAdam napisał: Na autostradach przy takich prędkościach, mało pali coś co ma 6 lub 8 cylindrów i skrzynię z długim ostatnim przełożeniem. I aerodynamikę. Najważniejsza przy takich prędkościach jest aerodynamika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 1 minutę temu, Ryb napisał: I aerodynamikę. Najważniejsza przy takich prędkościach jest aerodynamika. Tak, tutaj słuszna uwaga. Chodziło mi też o różnice na korzyść większego silnika przy takich prędkościach w tym samym modelu. Nawet jakiś SUV o aerodynamice cegły - weźmy przykładowo Audi Q5 - 2,0 TDI R4 w tym modelu będzie w takich warunkach bardziej paliwożerne niż 3,0 TDI V6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzynios Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 18 minut temu, PrezesAdam napisał: Chodziło mi też o różnice na korzyść większego silnika przy takich prędkościach w tym samym modelu. Nawet jakiś SUV o aerodynamice cegły - weźmy przykładowo Audi Q5 - 2,0 TDI R4 w tym modelu będzie w takich warunkach bardziej paliwożerne niż 3,0 TDI V6. Jeśli silniki są podobnej klasy i efektywności, a tylko różnią się pojemnością to raczej ciężko będzie, żeby większy spalił mniej przy tej samej prędkości. Pojemność musi swoje wypić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 1 godzinę temu, krzynios napisał: Jeśli silniki są podobnej klasy i efektywności, a tylko różnią się pojemnością to raczej ciężko będzie, żeby większy spalił mniej przy tej samej prędkości. Pojemność musi swoje wypić. Tu wpływ może mieć skrzynia biegów. Prędkość to nie wszystko, liczą się też obroty silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzynios Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 18 godzin temu, denus napisał: Tu wpływ może mieć skrzynia biegów. Prędkość to nie wszystko, liczą się też obroty silnika. Założyłem (może błędnie), że skrzynia jest zaprojektowana optymalnie do parametrów silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 Widzę, ze im dalej w las tym coraz ciekawsze odpowiedzi jak to mało pała silniki. Zwłaszcza VW. Dla odmiany napisze o 1.0 w fiescie. Przy bucie w podłodze prędkość powyżej 220 ile nie wiem bo licznik nie pokazuje spalanie chwilowe waha sie od 21 do 26 litrów. Poniżej 200 spada poniżej 20. I tu by wypadało zakończyć i podsumować. Do wysokich prędkości powinna być odpowiednia skrzynia i silnik o dużej pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzynios Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 22 godziny temu, wujekcybul napisał: Do wysokich prędkości powinna być odpowiednia skrzynia i silnik o dużej pojemności. Oczywiście, że tak ale to nie znaczy, że większy silnik przy tych samych prędkościach średnio spaliłby mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 F10 3.0d 8AT na tempomacie bedzie pokazywał chwilowe okolice 9W rzeczywistosci przy przelotowej 180 jest +10l/100kmwysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Dnia 5.01.2018 o 10:57, ppmarian napisał: F10 3.0d 8AT na tempomacie bedzie pokazywał chwilowe okolice 9 Na chwilowe nie ma co patrzeć, bo przy takich prędkościach pokazuje bzdury. Waha się od 0 do 25. Realnie trzeba przejechać ze 100 km z tempomatem ustawionym na 180 (oczywiście czasem się przyhamuje siłą rzeczy i znowu rozpędzi), żeby zobaczyć ile realnie spala. Dnia 4.01.2018 o 08:18, krzynios napisał: Założyłem (może błędnie), że skrzynia jest zaprojektowana optymalnie do parametrów silnika Nawet nie chodzi optymalnie czy nie, tylko o przeznaczenie samochodu. Auto miejskie = krótka skrzynia, większe spalanie na autostradzie, auto z długim nadbiegiem = mniejsze obroty przy większej prędkości, mniejsze spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Dnia 4.01.2018 o 12:40, wujekcybul napisał: Widzę, ze im dalej w las tym coraz ciekawsze odpowiedzi jak to mało pała silniki. Zwłaszcza VW. Dla odmiany napisze o 1.0 w fiescie. Przy bucie w podłodze prędkość powyżej 220 ile nie wiem bo licznik nie pokazuje spalanie chwilowe waha sie od 21 do 26 litrów. Poniżej 200 spada poniżej 20. I tu by wypadało zakończyć i podsumować. Do wysokich prędkości powinna być odpowiednia skrzynia i silnik o dużej pojemności. Benzynowy silnik chla jak smok przy trudnych warunkach. Ja kiedys robilem test Fiata Punto 2 HGT. Zatankowalem na austostradzie, zresetowalem licznik i dalem ognia. Przez kilkanascie kilometrow Vmax. Nie wiem jakie bylo spalanie, bo W Punto kom potrafil pokazac najwiekszej spalanie 5km/l (takie smieszne jednostki), czyli 20l/100km. I tyle wlasnie pokazal. Na bank chlal wiecej na tym odcinku. Predkosc byla pod 220km/h licznikowe. punto dodatkowo mialo dosyc krotka skrzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Golf R po wirusie przy średniej 187km/h-15,8l pb98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Dnia 2.01.2018 o 14:24, mrBEAN napisał: Czyli podobnie do 2.0 TDI, tylko pewnie trochę ciszej w środku. Ciszej raczej nie bo przy tej prędkości silnika przecież nie słychać, tylko szum wiatru i opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 33 minuty temu, bengamin napisał: Ciszej raczej nie bo przy tej prędkości silnika przecież nie słychać, tylko szum wiatru i opon. W sumie fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 2 godziny temu, Pawel1984 napisał: Golf R po wirusie przy średniej 187km/h-15,8l pb98 To rozsądnie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Dnia 04/01/2018 o 11:40, wujekcybul napisał: Do wysokich prędkości powinna być odpowiednia skrzynia i silnik o dużej pojemności. Silnik, obojętnie czy mały czy duży, marnuje mniej mocy na kręcenie samym sobą jak kręci się powoli. Do tego mały silnik marnuje jej, w wartościach bezwzględnych mniej. A do utrzymania wysokich prędkości potrzeba dużej mocy. Najekonomiczniejszy będzie zatem taki układ napędowy, który będzie potrafił wygenerować moc potrzebną do utrzymania zadanej prędkości przy jak najmniejszych obrotach. I najlepiej z jak najmniejszej pojemności... Oczywiście - i mały silnik z dużą mocą można spierniczyć. Ale mówimy raczej o porównywalnie udanych silnikach, o porównywalnych efektywnościach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Dnia 2.01.2018 o 12:28, mrBEAN napisał: Ładne wyniki tego 1.9cdti, już któraś osoba pisze. Widocznie w Vectrach licznik najbardziej przekłamuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Widocznie w Vectrach licznik najbardziej przekłamuje .Licznik zawyzał 2-3km tak do około 140kpmh i 3-4 powyżej.Tak mi pokazywały 3 różne gpsy w tym samym czasie/pomiarze.Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Dnia 2.01.2018 o 12:28, mrBEAN napisał: Ładne wyniki tego 1.9cdti, już któraś osoba pisze. Wynika z tego, że muszę zawirusować swojego, bo przecież to ten sam 8 zaworowy fiatowski Multijet. Wiele się naczytałem, że dobrze zrobiony chip to nie tylko większa moc i moment, ale również oszczędności paliwa. A tak przy okazji, kiedyś na jednym z forów, na którym również poruszany był temat spalania, ktoś pokusił się o pewną zabawną dygresję nt. posiadaczy aut, a mianowicie - inne wartości podają kiedy chwalą się autem, a inne kiedy trzeba się złożyć na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Wynika z tego, że muszę zawirusować swojego, bo przecież to ten sam 8 zaworowy fiatowski Multijet. Wiele się naczytałem, że dobrze zrobiony chip to nie tylko większa moc i moment, ale również oszczędności paliwa. A tak przy okazji, kiedyś na jednym z forów, na którym również poruszany był temat spalania, ktoś pokusił się o pewną zabawną dygresję nt. posiadaczy aut, a mianowicie - inne wartości podają kiedy chwalą się autem, a inne kiedy trzeba się złożyć na paliwo Ja swoją vectra miałem średnie z dystrybutora prawie 6l - ponad 60kkm większość autostrady, komputer przekłamał niecałe 0.2lWysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Dnia 31.12.2017 o 20:04, mrBEAN napisał: Na tempomacie w sensie, żeby zaraz wojny nie było o przelotowych prędkościach itd. Jakim autem jechaliście lub znacie, które najmniej paliło przy 180 km/h? Innymi słowy co na autostradach mało pali? Wygląda to tak, jazda na benzynie Pb98, żeby wskazania kompa były dokładne, ustawiony tempomat na 180 licznikowe (177 gps), na początku filmu wyzerowane wskazania średniego spalania. Na ekonomizerze pod prędkościomierzem jest chwilowe spalanie (bardzo dokładne, mierzone względem ukrytego menu w zegarach), wahania chwilowego są związane ze zmianą wysokości drogi. Na trasie z dystrybutora wychodzi tak samo, jak z kompa, elektronika zaniża tylko podczas jazd miejskich, ale też nie więcej, jak 0,2-0,3 L/100. Pierwszy film nagrany podczas jazdy z wiatrem, drugi pod wiatr, na tej samej drodze, w tym samym miejscu. Prędkość wiatru podczas nagrania 18 km/h, w porywach do 35 km/h. Pierwszy pomiar 11,4/100, drugi pomiar 13,1/100, średnia z dwóch przejazdów 12,25/100. Podczas jazdy na lpg z tą samą prędkością i bardzo długich przejazdach wychodzi z dystrybutora 14-15,5/100. Przełożenie główne mam nieoryginalne, dyfer założony od silnika M52B25TU też o mocy 170KM, fabryczny dyfer był krótszy i na autostradzie miałem wtedy ok 1 litr większe spalanie. Sorki za jakość filmów, ale trzymałem telefon w ręku i zapomniałem ustawić stałą ostrość, więc momentami sam zmieniał się autofocus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Dnia 31.12.2017 o 23:40, mrBEAN napisał: Panie! Ile? pamietam ze is300h przy 200 licznikowych chlał wg kompa 13l benzyny. a obecne 530d przy chyba 180 pokazuje chwilowego ok 10ciu. pi razy oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 17 minut temu, jimbo22 napisał: pamietam ze is300h przy 200 licznikowych chlał wg kompa 13l benzyny. a obecne 530d przy chyba 180 pokazuje chwilowego ok 10ciu. pi razy oko To dobry wynik by był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 3 godziny temu, kaczorek79 napisał: Przełożenie główne mam nieoryginalne, dyfer założony od silnika M52B25TU też o mocy 170KM, fabryczny dyfer był krótszy i na autostradzie miałem wtedy ok 1 litr większe spalanie. U mnie przy 200 km/h jest ok. 4250 obrotów. Przy 180 km/h spalanie podobne, 10-13 zależnie jak wieje. Te 11-12 można przyjąć mniej więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 22 minuty temu, mrBEAN napisał: U mnie przy 200 km/h jest ok. 4250 obrotów. Przy 180 km/h spalanie podobne, 10-13 zależnie jak wieje. Te 11-12 można przyjąć mniej więcej. Ja mam przy 200 5300rpm, tylko u mnie skrzynia piątka, a Ty zapewne masz 7b. Na moim kanale YT jest też film z przejazdu przy 140 km/h i średnie pod wiatr 9,0/100 Zmieniłem niedawno dyfer na 3.07 (oryginalnie 3.38) i lepiej mi się jeździ, szczególnie na S i A, chociaż nawet na przyśpieszeniu nie czuję strat, wcześniej 0-100 robił w 8,7 a teraz też w 8,7, tylko że do 100 jedzie na 2b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Dnia 1.01.2018 o 21:48, mrBEAN napisał: Przy 180? tak, 170-180km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Dnia 6.01.2018 o 15:52, kokosz napisał: Ja swoją vectra miałem średnie z dystrybutora prawie 6l - ponad 60kkm większość autostrady, komputer przekłamał niecałe 0.2l Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Ja mam średnią z 10 tyś km równe 7 litrów, ale wersja 150KM i automat. Jazda żony. Jak jeżdżę ja, litr mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Dnia 5.01.2018 o 19:53, mrBEAN napisał: To rozsądnie bardzo. Abstawiałem też okolice 20l/100km ale to powyże 220km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Nie chce mi się czytać całego wątku Zeszło już poniżej 5? U mnie przy 180 jest w okolicach 10 - 11 l/100 6 bieg, diesel 2.0 HDI 163KM w Citroenie C5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Dnia 6.01.2018 o 15:52, kokosz napisał: Ja swoją vectra miałem średnie z dystrybutora prawie 6l - ponad 60kkm większość autostrady, komputer przekłamał niecałe 0.2l Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka ja ostatnio sie zdziwiilem mocno, zazwyczaj nie resetuje BCM, wg. komputera spalone: 44,4 wg. dystrybutora: 44,43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Dnia 6.01.2018 o 14:52, bochumil napisał: Wynika z tego, że muszę zawirusować swojego, bo przecież to ten sam 8 zaworowy fiatowski Multijet. Wiele się naczytałem, że dobrze zrobiony chip to nie tylko większa moc i moment, ale również oszczędności paliwa. A tak przy okazji, kiedyś na jednym z forów, na którym również poruszany był temat spalania, ktoś pokusił się o pewną zabawną dygresję nt. posiadaczy aut, a mianowicie - inne wartości podają kiedy chwalą się autem, a inne kiedy trzeba się złożyć na paliwo Polecam do tej operacji Cinsoft. Zrobiłem od [kurza twarz] juz jakies 40kkm i narazie spokoj (przy czym przebieg taczki ponad 200kkm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Polecam do tej operacji Cinsoft. Zrobiłem od [kurza twarz] juz jakies 40kkm i narazie spokoj (przy czym przebieg taczki ponad 200kkm)A dzięki, znam. Byłem tam z innym, nieco poważniejszym tematem. Z wirusem bliżej mam do Goodhope :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Dla fanów podawania spalania na podstawie wskazań chwilowych. Dziś popełniłem takie zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 To jeszcze dopisz jaki silnik. Póki co, wiadomo że Skoda Z kontrolek na desce wynika, że tempomat ON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 4 minuty temu, bochumil napisał: To jeszcze dopisz jaki silnik. Póki co, wiadomo że Skoda Z kontrolek na desce wynika, że tempomat ON. Wyżej juz pisałem. O3 z 2.0 tdi i dsg na pokladzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dbx Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Godzinę temu, Lupus napisał: Dla fanów podawania spalania na podstawie wskazań chwilowych. Dziś popełniłem takie zdjęcie. 3400 obrotów przy 200km/godz no no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 1 minutę temu, dbx napisał: 3400 obrotów przy 200km/godz no no To dużo czy mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Dla fanów podawania spalania na podstawie wskazań chwilowych. Dziś popełniłem takie zdjęcie. Tez mogę takie zrobić wystarczy zdjąć nogę z gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 Teraz, wujekcybul napisał: Tez mogę takie zrobić wystarczy zdjąć nogę z gazu. A nie widzisz że tempomat włączony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 A nie widzisz że tempomat włączony? No i ?wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 2 minuty temu, Lupus napisał: A nie widzisz że tempomat włączony? Ustawiasz na 180, przyspieszasz do 200 I zdejmujesz noge z gazu Moge zrobic nawet 0.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 2 minuty temu, ppmarian napisał: No i ? wysłane z tel. No i jak przy włączonym tempomacie zdejmę noge z gazu to raczej nic sie nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 No i jak przy włączonym tempomacie zdejmę noge z gazu to raczej nic sie nie stanie.A spalanie na temp jest "zabetonowane"wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 6 minut temu, Maciej__ napisał: Ustawiasz na 180, przyspieszasz do 200 I zdejmujesz noge z gazu Moge zrobic nawet 0.0 Na wyświetlaczu po lewej na dole widać na ile jest ustawiony a zielona kontrolka informuje o tym że jest aktywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 3 minuty temu, ppmarian napisał: A spalanie na temp jest "zabetonowane" wysłane z tel. Ja napisałem że to dla fanów wyników chwilowego spalania. O średnim pisałem na pieewszej stronie tego teg wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2018 1 minutę temu, Lupus napisał: Na wyświetlaczu po lewej na dole widać na ile jest ustawiony a zielona kontrolka infoemuje o tym że jest aktywny. Ale to nic nie zmania, bo ten sam manewr mozna zrobic rozpedzajac do 220 I puscic gaz Ja sobie zartuje, mnie spalanie przy takich predkosciach nie interesuje bo tyle nie jezdze nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.