deszczowyRoman Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 było o podatku ekologicznym dla aut powyzej 10 lat? jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > było o podatku ekologicznym dla aut powyzej 10 lat? > jakiś tekst Problem nie tylko dotknie auta sprowadzane. Wielu właścicieli samochodów nagle zostanie z niesprzedawalnymi pojazdami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Problem nie tylko dotknie auta sprowadzane. Wielu właścicieli samochodów nagle zostanie z > niesprzedawalnymi pojazdami. w jaki sposob to drugie wg Ciebie ma związek z podatkiem od pojazdow sprowadzanych? chyba nie martwisz się niemieckim dziadkiem co do kościoła jezdził, że nie przyjedzie polak? jak juz sprowadzone to nie ma podatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Problem nie tylko dotknie auta sprowadzane. Wielu właścicieli samochodów nagle zostanie z > niesprzedawalnymi pojazdami. w takim przypadku powinien być długi czas vacatio legis - tak aby ludzie mieli czas pozmieniać auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > było o podatku ekologicznym dla aut powyzej 10 lat? > jakiś tekst Tak, bo Kowalski kupuje stare sprowadzone auto z sentymentu do starszych aut. Wcale nie przez to, że po prostu go nie stac na nowe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Oby nie Jak bede mial zmienic auto na jakies ponizej 10 lat to przeciez nawet nie ma nic ciekawego do wyboru A marzyla mi sie duza beemka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > było o podatku ekologicznym dla aut powyzej 10 lat? > jakiś tekst A teraz jest lepiej? Chciałem ściągnąć auto z dużym silnikiem choć niestare, poczytaj sobie ile wynosi haracz za auto pojemności powyżej dwóch litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Oby nie Jak bede mial zmienic auto na jakies ponizej 10 lat to przeciez nawet nie ma nic > ciekawego do wyboru A marzyla mi sie duza beemka bosh... nie ma co płakać. to kupisz od polaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > bosh... nie ma co płakać. > to kupisz od polaka. Niby tak, ale to zawsze mniejszy rynek niz cala Europa Czyli co, jestesmy w Unii, a wyjdzie na to, ze starsze auta bedzie mozna kupowac tylko z Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Problem nie tylko dotknie auta sprowadzane. Wielu właścicieli samochodów nagle zostanie z > niesprzedawalnymi pojazdami. spójrz w mój podpis - każde z tych aut jest do zarejestrowania na żółte blachy. Tylko w W108 je mam jak na razie, ale tylko z przekonania bo mi się generalnie strasznie one nie widzą. Ba już widziałem Golfy II, Merce 124 i 190 na żółtych - takie auto jest nie do ruszenia, może smrodzić ile chce i powyżej 35 lat wjeżdżać do Berlina nawet bez zielonej naklejki Także nie zdziwię się jak nagle W124 itp zaczną być sprowadzane... na żółte tafle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Niby tak, ale to zawsze mniejszy rynek niz cala Europa Czyli co, jestesmy w Unii, a wyjdzie na > to, ze starsze auta bedzie mozna kupowac tylko z Polski podejrzewam że UE nie dopuści do wprowadzenia tego typu podatku tak swoją drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Niby tak, ale to zawsze mniejszy rynek niz cala Europa Czyli co, jestesmy w Unii, a wyjdzie na > to, ze starsze auta bedzie mozna kupowac tylko z Polski no tak, ale akurat starych bmw to pewnie u nas zatrzęsienie już teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > podejrzewam że UE nie dopuści do wprowadzenia tego typu podatku tak swoją drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > no tak, ale akurat starych bmw to pewnie u nas zatrzęsienie już teraz nie ufam naszym blacharzom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Niby tak, ale to zawsze mniejszy rynek niz cala Europa Czyli co, jestesmy w Unii, a wyjdzie na > to, ze starsze auta bedzie mozna kupowac tylko z Polski Witaj w Europie... Tego typu podatki ma sporo krajów w Unii... Np. BPM w Holandii, VRT w Irlandii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > podejrzewam że UE nie dopuści do wprowadzenia tego typu podatku tak swoją drogą Żartujesz, prawda? UE wymusza tylko brak cła - akcyza czy inny podatek np. rejestracyjny jest w kompetencji rządów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > nie ufam naszym blacharzom a niemieckim ufasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > a niemieckim ufasz? Nie, tureckim tez nie ani włoskim - ktokolwiek tam to robi, jacys z afryki czy inni Ale tak czy inaczej w calej Europie jest wiekszy wybor aut niz ograniczajac sie tylko do Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franekrob Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Tak, bo Kowalski kupuje stare sprowadzone auto z sentymentu do starszych aut. Wcale nie przez to, > że po prostu go nie stac na nowe auto kowalski kupuje stare wypasione zamiast gołe małe nowsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > kowalski kupuje stare wypasione zamiast gołe małe nowsze proste, nie każdy lubi jeździć słabym plastikowym heblem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > kowalski kupuje stare wypasione zamiast gołe małe nowsze przecietny forumowicz z AK rowniez (z tego co widac w wątkach chwalenia sie co kto kupil) i bardzo dobrze, po co jezdzic golasami jak mozna wypasionym w tej samej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > spójrz w mój podpis - każde z tych aut jest do zarejestrowania na żółte blachy. Tylko w W108 je mam > jak na razie, ale tylko z przekonania bo mi się generalnie strasznie one nie widzą. Ba już > widziałem Golfy II, Merce 124 i 190 na żółtych - takie auto jest nie do ruszenia, może > smrodzić ile chce i powyżej 35 lat wjeżdżać do Berlina nawet bez zielonej naklejki Także nie > zdziwię się jak nagle W124 itp zaczną być sprowadzane... na żółte tafle Dokładnie, teoretycznie za 5 lat będę mógł zarejestrować moje CC na zabytek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > w jaki sposob to drugie wg Ciebie ma związek z podatkiem od pojazdow sprowadzanych? > jak juz sprowadzone to nie ma podatku. Chyba jednak się mylisz - ma płacić każdy: Quote: najwięcej zapłacą kierowcy jeżdżący motoryzacyjnymi starociami - np. 3 tys. zł miałby płacić właściciel auta sprzed 1992 r. Właściciele pojazdów, których wiek nieprzekracza 9 lat mieli zapłacić około 500 zł. Z dróg zniknęłoby też wiele pojazdów, których eksploatacja stałaby się po prostu nieopłacalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Obecnie rynek samochodów używanych jest olbrzymi. Ludzie kupują samochody używane - płacą przy zakupie, rejestrują je - płacą za tablice, dowód rejestracyjny, ubezpieczają - płacą za to ubezpieczenie, kupują części - płacą za nie, naprawiają - płacą za naprawę, jeżdżą nimi - płacą za paliwo, za oleje, opony itp. Jest obieg pieniądza, ludzie zarabiają, płacą podatki, VAT i co tam jeszcze. Ogólnie jest ruch w interesie i wszystko się jakoś napędza, a jest to spora gałąź gospodarki. I rządzący chcą to spartolić? Pozbyć się takiej kury znoszącej złote jajka? Wątpię. A sposób jest banalnie prosty. Wystarczy zaostrzyć bardzo mocno przeglądy techniczne, dodatkowo zmobilizować Policjantów by również bacznie przyglądali się samochodom pod kontem stanu technicznego. W ten sposób można wygodnie pozbywać się starych pojazdów z dróg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Obecnie rynek samochodów używanych jest olbrzymi. > Ludzie kupują samochody używane - płacą przy zakupie, rejestrują je - płacą za tablice, dowód > rejestracyjny, ubezpieczają - płacą za to ubezpieczenie, kupują części - płacą za nie, > naprawiają - płacą za naprawę, jeżdżą nimi - płacą za paliwo, za oleje, opony itp. > Jest obieg pieniądza, ludzie zarabiają, płacą podatki, VAT i co tam jeszcze. Ogólnie jest ruch w > interesie i wszystko się jakoś napędza, a jest to spora gałąź gospodarki. > I rządzący chcą to spartolić? Pozbyć się takiej kury znoszącej złote jajka? > Wątpię. > A sposób jest banalnie prosty. > Wystarczy zaostrzyć bardzo mocno przeglądy techniczne, dodatkowo zmobilizować Policjantów by > również bacznie przyglądali się samochodom pod kontem stanu technicznego. > W ten sposób można wygodnie pozbywać się starych pojazdów z dróg. Nie starych a niesprawnych, 20 letni maluch może być w lepszym stanie niż 3 letnie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Nie starych a niesprawnych, 20 letni maluch może być w lepszym stanie niż 3 letnie auto Dokladnie tak , o to chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > 20 letni maluch może być w lepszym stanie niż 3 letnie auto Akurat. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Akurat. > mar00ha Moje 14 letnie auto jest w pełni sprawne. Brak rdzy, wycieków, luzów w zawieszeniu czy niesprawnych hamulców. Po co mi nowe skoro te działa dobrze i nie muszę za nie płacić chorych pieniędzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Moje 14 letnie auto jest w pełni sprawne. Brak rdzy, wycieków, luzów w zawieszeniu czy niesprawnych > hamulców. Po co mi nowe skoro te działa dobrze i nie muszę za nie płacić chorych pieniędzy? Ale wątpię, że jest w lepszym stanie niż 3latek, no chyba, że ktoś świnie przez las woził do rzeźni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Ale wątpię, że jest w lepszym stanie niż 3latek, no chyba, że ktoś świnie przez las woził do > rzeźni. W 3 lata idzie zajechać auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Ale wątpię, że jest w lepszym stanie niż 3latek, no chyba, że ktoś świnie przez las woził do > rzeźni. Na pewno jest mniej komfortowe czy bezpieczne ale godny następca kosztuje 10x tyle więc i tak będę jeździł tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > A sposób jest banalnie prosty. > Wystarczy zaostrzyć bardzo mocno przeglądy techniczne, dodatkowo zmobilizować Policjantów by > również bacznie przyglądali się samochodom pod kontem stanu technicznego. > W ten sposób można wygodnie pozbywać się starych pojazdów z dróg. tyle, ze teraz mozna przejsc przeglad (normalnie, zgodnie z rozporzadzeniem) i po wyjezdzie za brame SKP stracic dowod podczas kontroli przez Policje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Ale wątpię, że jest w lepszym stanie niż 3latek, no chyba, że ktoś świnie przez las woził do > rzeźni. mamy w firmie auto z jesieni co ma już 55kkm na liczniku, za 2lata będzie miało pod 300kkm jak myślisz będzie w idealnym stanie ? albo duster którego opisałem, 3lata dzień w dzień po budowie, czasem ubłocony po klamki dajesz głowę że będą w lepszej kondycji, niż np mój dziesięciolatek co ma 140kkm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > w jaki sposob to drugie wg Ciebie ma związek z podatkiem od pojazdow sprowadzanych? chyba nie > martwisz się niemieckim dziadkiem co do kościoła jezdził, że nie przyjedzie polak? > jak juz sprowadzone to nie ma podatku. Z artykulu nie wynika dokladnie, ze podatek ma byc tylko od importowanych aut. Podejrzewam, ze gdyby mial byc tylko od importowanych to zaraz bedzie niezgodny z dyrektywami UE (bo nie mozna wyrozniac aut z UE od tych z PL, w koncu smrodza tak samo). Jak juz to stawiam, ze podatek kopnie wszystkich posiadaczy starych aut, bez wzgledu na ich pochodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Z artykulu nie wynika dokladnie, ze podatek ma byc tylko od importowanych aut. Z artykułu niewiele wynika... onetowy poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 a ja mój, już niedługo zarejestruje jako zabytek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Chyba jednak się mylisz - ma płacić każdy: > Quote: > najwięcej zapłacą kierowcy jeżdżący motoryzacyjnymi starociami - np. 3 tys. zł miałby płacić > właściciel auta sprzed 1992 r. Właściciele pojazdów, których wiek nieprzekracza 9 lat mieli > zapłacić około 500 zł. Z dróg zniknęłoby też wiele pojazdów, których eksploatacja stałaby się > po prostu nieopłacalna. wyjasnij dokladniej. bo czytam i z kontekstu wynika, ze są to wspominki z 2005 roku... i co wiecej - nie napisali ze to oplata rocznie, to dalej za kontekstem - to oplaty za sprowadzenie auta... a artykuł jest o obecnym projekcie... zatem podtrzymuje pytanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Z artykulu nie wynika dokladnie, ze podatek ma byc tylko od importowanych aut. > Podejrzewam, ze gdyby mial byc tylko od importowanych to zaraz bedzie niezgodny z dyrektywami UE > (bo nie mozna wyrozniac aut z UE od tych z PL, w koncu smrodza tak samo). juz ktos wczesniej napisal - cło jest niezgodne... akcyza i inne pierdoly naleza do decyzji rządu. > Jak juz to stawiam, ze podatek kopnie wszystkich posiadaczy starych aut, bez wzgledu na ich > pochodzenie. nie przejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > W 3 lata idzie zajechać auto tym bardziej w 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Dokładnie, teoretycznie za 5 lat będę mógł zarejestrować moje CC na zabytek Ty no przestań, ile ono ma lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Ty no przestań, ile ono ma lat? Od 1991 roku było produkowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Tak, bo Kowalski kupuje stare sprowadzone auto z sentymentu do starszych aut. Wcale nie przez to, > że po prostu go nie stac na nowe auto A kogo to obchodzi. Sprzedawcy nowych aut lobbują jak mogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Nie starych a niesprawnych, 20 letni maluch może być w lepszym stanie niż 3 letnie auto No i o to chodzi. Jeżeli nawet 50 letni samochód utrzymuje parametry takie jakie założył producent i jest w pełni sprawny to dlaczego ma być "nieekologiczny"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Akurat. > mar00ha możesz sobie sam dać bana? bo chętnie rozdzielasz z tego co pamietam a jak widać potrafisz też sporo osobiście wnieść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > No i o to chodzi. Jeżeli nawet 50 letni samochód utrzymuje parametry takie jakie założył producent > i jest w pełni sprawny to dlaczego ma być "nieekologiczny"? żartujesz ? porównaj sobie choćby normy euro i to nie CO2, ale trujące tlenki azotu, węglowodory, tlenek węgla czy PM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > żartujesz ? > porównaj sobie choćby normy euro i to nie CO2, ale trujące tlenki azotu, węglowodory, tlenek węgla > czy PM taaaa. 1. to wszystko pikuś przy syfie jaki idzie do atmosfery podczas produkcji nowego plastiku... 2. nromy euro i C02 to bulszit prawno/podatkowy i nie ma wiele wspólnego z ekologią. tlenki azotu i inne owszem bardziej, ale patrz pkt 1... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Niby racja, ale zastanawiam się czy nie znalazłyby się auta, którym nadano normę np. EURO2 tylko dlatego, że taka norma wtedy obowiązywała, ale nie wykluczone, że gdyby było produkowane obecnie spełniłoby też normę EURO5, która po prostu wtedy jeszcze nie istniała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Niby racja, ale zastanawiam się czy nie znalazłyby się auta, którym nadano normę np. EURO2 tylko > dlatego, że taka norma wtedy obowiązywała, ale nie wykluczone, że gdyby było produkowane > obecnie spełniłoby też normę EURO5, która po prostu wtedy jeszcze nie istniała. wielokrotnie się zdarzało, że producent się chwalił, że jego auto z roku X spełnia już normę która wejdzie za 5 lat (strzelam). także było tak. normy są planowane z wyprzedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Niby racja, ale zastanawiam się czy nie znalazłyby się auta, którym nadano normę np. EURO2 tylko > dlatego, że taka norma wtedy obowiązywała, ale nie wykluczone, że gdyby było produkowane > obecnie spełniłoby też normę EURO5, która po prostu wtedy jeszcze nie istniała. generalnie każda benzyna N/A z pełnym wtryskiem wielopunktowym bez większych problemów spełni EURO5 - przykładem może być choćby Łada Niva która taka normę spełnia mimo silnika z lat 60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > taaaa. > 1. to wszystko pikuś przy syfie jaki idzie do atmosfery podczas produkcji nowego plastiku... nie wiem, nie znam się na tyle żeby to ocenić jednak smog w mieście to chyba raczej od aut, a nie "produkcji plastiku" ? > 2. nromy euro i C02 to bulszit prawno/podatkowy i nie ma wiele wspólnego z ekologią. tlenki azotu i > inne owszem bardziej, ale patrz pkt 1... sam sobie przeczysz, bo przecież normy euro określają też właśnie te "trujące" składniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.