volf6 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Oczywiście, są to oryginalne reflektory xenonowe. > Xenony wystepowały, a czy miały samopoziomowanie to nie wiem. Wszystkie auta z fabrycznymi ksenonami 35 W miały/mają układ samopoziomowania. Dopiero niedawno można sobie zamówić ksenony 20 czy 25 W i one nie wymagają samopoziomowania, bo ich ich światłość nie przekracza 2000 lumenów Powiedz jeszcze jak policjant stwierdził, ze nie ma samopoziomowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > No właśnie nie. Wymagane jest oznacznie homologacji. a nie homologacja. no dobrze. Ale oznaczenie homologacji może być legalnie na kloszu tylko wtedy, kiedy spełnione są warunki homologacyjne. W innym przypadku oznaczenie homologacyjne należy usunąć > To do mnie przemawia . > Nie za brak homologacji, bo ta nie jest wymagana, a z tego tytułu powinno się karać użytkowników > HIDów. o ile pamiętam to "brak homologacji" to taki skrót myślowy - wsadzenie HIDów zamiast żarówek to niehomologowana przeróbka lampy - i tak to chyba było określane. Podobnie jak malowanie na czarno tylnych lamp (bardzo popularne jeszcze kilka-kilkanaście lata temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Oczywiście, są to oryginalne reflektory xenonowe. > Xenony wystepowały, a czy miały samopoziomowanie to nie wiem. Z tego co kiedyś się wczytywałem jest różna interpretacja i diagnostów. Na pewno z miejsca mogą zabrać DR jak nie ma oznaczeń homologacyjnych, czyli jak ktoś wstawić żarniki do lamp nie przystosowanych. Inna sprawa to samopoziomowanie czy spryski, bo wg przepisów muszą być by dostać homologację na auto potrzebną do rejestracji. Tyle, że nie jest to już takie oczywiste. Tym bardziej, że w starszych autach tych systemów nie było a byly dopuszczone do ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > No nie spełnia. I co z tego wynika dla pojazdu, który jest już zarejestrowany? Ze nienalezy mu sie homologacja, a prywatnie mozesz zadac zadoscuczynienia w postaci xxxxxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Najgorszy wariant to hidy + odbłyśnik ... powinni od razu DR odbierać i mandaciki. A ja mam farbycznie ksenon na odblysniku ... chyba wrzuce DR do Wisły i przeleje kase na Owsiaka A zeby bylo smieszniej, refektor jest ten sam do H1 i D2R, nawet na szkiełku mam oba zrodla swiatla wybite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Mam tak samo rozwiązane światła xenonowe dokładane w Bmw E46 poliftowym,oryginalne reflektory > d2s,ale bez systemu spryskiwaczy(zamierzam dołożyć dla świętego spokoju)natomiast nie mam > samopoziomowania.Żeby było weselej w każdym bmw,w tym także w moim po opaleniu jest > "samopoziomowanie"reflektorów" czyli zjazd góra-dół bo nawet przy zwykłych reflektorach h7 > taki test to standard,ale żeby je zaprogramować przez body konieczne jest wyłączenie > możliwości regulacji wysokości świateł góra-dół z pozycji kabiny czyli suwakiem na włączniku > świateł.To dopiero jest cyrk i po zamontowaniu spryskiwaczy nawet dokształcony diagnosta nie > ogarnie tematu. Kiedyś dla kolegi, właśnie w starszym BMW chcieli zabrać DR, za to że miał dołożone lampy xenonowe (OEM). Podobno w tym, modelu nie było oryginalnie sprysków (albo samopoziomowania ), trzymali go godzinę, dzwonili a potem już rutynowo sprawdzali gaśnice, trójkąty, itd. DR nei zabrali, choć mieli ochotę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A ja mam farbycznie ksenon na odblysniku ... chyba wrzuce DR do Wisły i przeleje kase na Owsiaka > A zeby bylo smieszniej, refektor jest ten sam do H1 i D2R, nawet na szkiełku mam oba zrodla swiatla > wybite to nie jest nic nadzwyczajnego Takie lampy się zdarzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Po włączeniu świateł system wykonuje test i korektę świateł. > Widoczne jest to bardzo wyraźnie. > Snop światła najpierw pojawia się powiedzmy na ścianie, następnie ten snop przesuwa się w górę, w > dół i znajduje optymalne położenie. A byzydura W Hondach jest samopoziomowanie bez diagnostyki POST. Po prostu czujniki z zawieszenia sterują silniczkami w reflektorach. Nic się przy uruchamianiu silnika nie dzieje ze światłami. Oczywiscie są marki, w których lampy robią ceremonię otwarcia, ale jak widzisz, nie jest to regułą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Bąki bąkami, ale chodzi o eliminację rakotwórczych cząstek stałych, a to właśnie robi DPF, nawet w > trakcie wypalania. A ktoś prosił o argumentację i wykład do czego służy DPF?My tu o bąkach rozmawialiśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Po włączeniu świateł system wykonuje test i korektę świateł. > Widoczne jest to bardzo wyraźnie. > Snop światła najpierw pojawia się powiedzmy na ścianie, następnie ten snop przesuwa się w górę, w > dół i znajduje optymalne położenie. u mnie tak nie robi , chyba, że krzywo stoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Powiedz diagnoscie, aby oddal uprawnienia bo te ktore ma nie sa warte papieru na ktorym zostaly > wydrukowane. > Nie trzeba wcale byc diagnosta aby sprawdzic, ze niemasz samopoziomowania, wystarczy > 1. wylaczyc i wlaczyc swiatla - te "opadaja" i samopoziomuja sie Nie kazde > 2. obudowa lampy jest inna, w koncu musi poomiescic silnik ktory samopoziomuje. Nie kazde. W Hondach, w ktorych mialem fabryczny ksenon, poziomowanie realizowane jest dokladnie takim samym silniczkiem jak przy lampie halogenowej. > Jednym slowem nalezalo Ci sie a diagnosta DEBIL ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Kiedyś dla kolegi, właśnie w starszym BMW chcieli zabrać DR, za to że miał dołożone lampy xenonowe > (OEM). Podobno w tym, modelu nie było oryginalnie sprysków (albo samopoziomowania ), trzymali > go godzinę, dzwonili a potem już rutynowo sprawdzali gaśnice, trójkąty, itd. DR nei zabrali, > choć mieli ochotę . i słusznie zrobili, że nie zabrali. Model jako całość otrzymał homologację z ksenonami i bez spryskiwaczy - co oznacza, że wszystko jest legalne, bo zgodne z fabrycznym rozwiązaniem Podobnie mnie kiedyś misiek zatrzymał do rutynowej kontroli (nie spodobały mu się światła dzienne) - zaczął od kontroli zapalania, później oznaczenia i na koniec sprawdził jeszcze działanie hamulca ręcznego (standardowa usterka w Matizie). Wziął dokumenty do samochodu, sprawdził i niezbyt zadowolony oddał je po dobrych 10min - nie miał się do czego przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > to nie jest nic nadzwyczajnego Takie lampy się zdarzają Ja to wiem, ale niektorzy chca od razu za to spalac na stosie Chociaz zgadzam sie z tym, ze wsadzanie palnikow ksenonowych do lamp z odblysnikiem przystosowanych do zarowek halogenowych jest debilizmem i powinno byc srogo i ochoczo przez policję piętnowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > skąd wiesz ,że oślepia?? .... jak ma na max ściągnięte oświetlenie w dół to nie oślepia. Wiele fabrycznych xenonów oślepia, nawet gdy jadą po równym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Każde auto, którym jeździłem i które miało fabryczne ksenony tak robiło. > To zadam pytanie. Które auto tak nie robi i jak ustawia wysokość świecenia?? Na przykład Honda Accord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Jezeli warunkiem homologacji jest > 1 Spryskiwanie reflektorow > 2 samopoziomowanie > to niejest is´totne, czy sa oryginalne czy nie, bo pojazd nie spelnia warunkow homologacji > Dla mnie jest to jasne Ciekawa argumentacja zważywszy na fakt, że już teraz są na rynku ksenony bez spryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Mam oryginalne lampy xenonowe, ale nie były fabrycznie w moim samochodzie co za tym idzie Pojęcie oryginalne może mieć kilka znaczeń. Jeżeli Ty lub poprzedni właściciel kupił jakieś lampy firmy "Graibuczy" na allegro i zostały one zamontowane w miejsce fabrycznych to wcale się nie dziwię, że dowód rejestracyjny został zabrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Samopoziomowanie to bardzo dobry patent. Choć nie nadąża za dziurami i progami zwalniającymi to > koryguje ustawienie świateł za roztargnionego kierowcę, który załadował auto pod dach. > Swoją drogą, samopoziomowanie powinno być obowiązkowe w każdym samochodzie A od kiedy ono ma reagować na dziury i progi???? Z tego co pamiętam to ono ma jedynie reagować zamiast kierowcy na zmianę obciążenia pojazdu(czego większość nie robi), oraz w niektórych przypadkach przy gwałtownym przyspieszaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Wiele fabrycznych xenonów oślepia, nawet gdy jadą po równym Bo niedouczeni ludzie myślą, że jak ma ksenony z samopoziomowaniem, to myślą że ich ustawiać nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > były testowane te same samochody z DPF i z wyciętym... te z wyciętym dalej spełniały normy > spalin... > A przy dopalaniu DPF , zwiększa się emisja CO2 i tlenków azotu i pewnie innych związków.... > Więc cały system EKO jest śmieszny:D .... ale spoko , nie każdy musi to rozumieć > i nie o tym temat. Podaj źródła takich informacji, bo info, że "sąsiad szwagra słyszał jak na rynku jeden opowiadał..." niewiele wnosi. Konkretnie: kto badał? kiedy? gdzie publikowano wyniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Na przykład Honda Accord Eeeeeeeeeeeeeeeee tam Mój akordeon odstawia swietlny balecik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Każde auto, którym jeździłem i które miało fabryczne ksenony tak robiło. > To zadam pytanie. Które auto tak nie robi i jak ustawia wysokość świecenia?? Rover 75 ze standardowymi lampami na H7 z elektrycznym sterowaniem wysokości lamp bez układu samopoziomowania robi test silniczków. Wygląda to tak samo jak samopoziomwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Przede wszystkim ogranicza puszczanie brzydkich czarnych bąków. To akurat zdeterminowane jest jakością paliwa a nie obecnością DPF. Nie mam DPF za to jak zaleję ON z eko dodatkami to przy mocniejszym dymi jak stary Jelcz MPK w godzinach szczytu. Jak zaleję "lepszy" ON to nie dymi wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Tak, ale pod warunkiami 37) - że nie będziesz oślepiać. > Ale wytłumacz to upartemu Panu policjantowi Nie mozesz, bo reflektor traci swoja homologacje, jesli zmienisz w nim rodzaj zrodla swiatla. Czyli rownie dobrze mozesz tam wlozyc swieczke zamiast zarowki, efekt legalnosci bedzie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Pojęcie oryginalne może mieć kilka znaczeń. > Jeżeli Ty lub poprzedni właściciel kupił jakieś lampy firmy "Graibuczy" na allegro i zostały one > zamontowane w miejsce fabrycznych to wcale się nie dziwię, że dowód rejestracyjny został > zabrany. Pisząc oryginalne mam na mysli reflektory montowane przez producenta w bogatszych wersjach tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Pisząc oryginalne mam na mysli reflektory montowane przez producenta w bogatszych wersjach tego > modelu. To podumaj nad tym, z czym będzie więcej zabawy - z wymianą reflektorów, czy dołożeniem samopoziomowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kfaz Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Poza tym już nie będzie wymagany bo będą xenony chyba najpierw w Alfach o obniżonej liczbie > lumenów, bez spryskiwaczy i samopoziomowania. Citroen już takie robi, jakiś nowy palnik jest D3S bodajże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Pisząc oryginalne mam na mysli reflektory montowane przez producenta w bogatszych wersjach tego > modelu. Zgodnie z Regulaminem nr 48 EKG ONZ (pkt. 6.2.9) jeśli te reflektory emitują powyżej 2000 lm to mają homologację łącznie z układem czyszczenia i automatycznego poziomowania. Jeśli tego nie masz to tym samym źródło światła traci homologację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Zgodnie z Regulaminem nr 48 EKG ONZ (pkt. 6.2.9) jeśli te reflektory emitują powyżej 2000 lm to > mają homologację łącznie z układem czyszczenia i automatycznego poziomowania. Jeśli tego nie > masz to tym samym źródło światła traci homologację. jesteś pewien ? Imo jest to wymóg do dopuszczenia do ruchu nowego modelu / otzymania homologacji na całe auto i ma się to nijak do samego reflektora, który może być dostarczany przez różnych producentów i ma oddzielne badania homologacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Eeeeeeeeeeeeeeeee tam > Mój akordeon odstawia swietlny balecik. Polift ? Ja mówię o CL9 2004 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Polift ? Ja mówię o CL9 2004 rok. Civic 7 gen (EP3) i 8 gen (FN/FK) tez nie maja diagnostyki na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > jesteś pewien ? > Imo jest to wymóg do dopuszczenia do ruchu nowego modelu / otzymania homologacji na całe auto i ma > się to nijak do samego reflektora, który może być dostarczany przez różnych producentów i ma > oddzielne badania homologacyjne. No i widzisz, dochodzisz do słusznego wniosku, że zasadniczo, w tym wypadku po radosnych przeróbkach, homologację traci cały pojazd. Tym samym powinien być wycofany z ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Civic 7 gen (EP3) i 8 gen (FN/FK) tez nie maja diagnostyki na starcie Ep3 wiem, 8gen w ogóle soczewek nie miał w hatchbacku, nie wiem czy zwykłe lampy mogą mieć diagnostykę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > No i widzisz, dochodzisz do słusznego wniosku, że zasadniczo, w tym wypadku po radosnych > przeróbkach, homologację traci cały pojazd. Tym samym powinien być wycofany z ruchu. Czyli pojazd traci homologacje gdy jakis jego podzespół nie działa? Czy pojazd traci homologację gdy nie działa mu ABS lub gdy ma wystrzeloną PP? A co w przypadku gdy nie wiem z jakim oswietleniem wyszedl moj pojazd z fabryki? Jesli wyszedl na ksenonach a ja wsadze zwykle lampy to nie straci homologacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Nie. Właśnie dlatego się śmieję, bo ten sposób jest do niczego. > Daewoo Nubira po włączeniu świateł mijania robiła test silniczków poziomowania świateł. Wyglądało > to dokładnie tak samo. Nieprawda, nie tak samo. Nubira owszem korygowała ustawienie ale tylko do poziomu nastawienia, i wcale nie ruszała lampą góra/dół a jedynie robiła minimalną korektę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A konkretnie jak? > Pzdr > Bartek Wystarczy że zobaczył regulację góra/dół na desce i już w tym momencie wiadomo że Xenon nawet jak oryginalny to dokładany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > No i widzisz, dochodzisz do słusznego wniosku, że zasadniczo, w tym wypadku po radosnych > przeróbkach, homologację traci cały pojazd. Tym samym powinien być wycofany z ruchu. tak chyba nie do końca jest przepisy określają co i jak ma być aby otrzymać homologacje (przez producenta), pytanie na ile idące zmiany użytkownika czy i jak unieważniają ją, inaczej każda zmiana elementu w aucie lub zastosowania zamiennika powodowało by jej utratę. Pozostaje też pytanie o WT oraz PoRD i jego powiązanie z homologacją .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Ta Laguna, za którą przepraszał producent? ta a takze civic ufo volvo s60/80 ztcp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > To wg Ciebie policjant miał prawo zabrać mi DR w przypadku gdy moje auto jest wyposażone w > oryginalne Alfowskie homologowane lampy xenonowe oraz układ spryskiwania lecz nieposiadające > samopoziomowania? tak i bardzo dobrze zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > tak > i bardzo dobrze zrobil No dobra panowie, a ja sobie tak oglądam te moje lampy i nie widzę żadnego silniczka do samopoziomowania, ani żadnego miejsca na niego. Tutaj na aukcji są zdjęcia: http://allegro.pl/lampa-przod-xenon-prawa-alfa-romeo-156-97-03r-i3804168238.html Jest opcja, że wychodziły modele 156 bez samopoziomowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Zrob badanie na tych lampach co masz i zapomnij o sprawie. Nastepny Policjant co się tego przyczepi > trafi się za pare lat. A moze lepiej byc bezpiecznym , a nie LANSERSKIM? No ale niektorzy lubia wieslans:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Podaj źródła takich informacji, bo info, że "sąsiad szwagra słyszał jak na rynku jeden > opowiadał..." niewiele wnosi. > Konkretnie: kto badał? kiedy? gdzie publikowano wyniki? Na tvn turbo był program..... nie pamiętam jaki ,ale poszukaj to znajdziesz jak Cie to interesuje;) Badana była Octavia 2.0 tdi. Z dpf , cząstki stałe były 0.01 a bez bodajże 0.25 a norma 1.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Jest opcja, że wychodziły modele 156 bez samopoziomowania? nie, fabrycznie były czujniki tylnej osi na wahaczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Normy nie obejmują sadzy, czyli cząstek stałych. Ale dopuszcza się pomiar zadymienia, czyi sadzy? OBWIESZCZENIE MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1) z dnia 6 czerwca 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dział III Warunki techniczne pojazdu samochodowego i przyczepy przeznaczonej do łączenia z tym pojazdem Rozdział 1 Warunki ogólne § 9. 1. Pojazd powinien być tak zbudowany, wyposażony i utrzymany, aby: 3)33) zadymienie spalin pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym, mierzone przy swobodnym przyspieszaniu silnika w zakresie od prędkości obrotowej biegu jałowego do maksymalnej prędkości obrotowej, wyrażone w postaci współczynnika pochłaniania światła, nie przekraczało: 2,5 m-1, a w odniesieniu do silnika z turbodoładowaniem 3,0 m-1, a w przypadku pojazdów wyprodukowanych po dniu 30 czerwca 2008 r. nie przekraczało 1,5 m-1; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > ta > a takze > civic ufo > volvo s60/80 > ztcp Jeszcze Accord TypeR, Legend, ZTCP w wersji przedliftowej nawet ze szkłem ryflowanym, tak samo miał zdaje się też merc W210. Zgadza sie, soczewka jest skuteczniejsza, ale jak lampa z odbłyśnikiem jest zaprojektowana pod zródło wyładowcze to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Polift ?... Polift, 2007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > No dobra panowie, a ja sobie tak oglądam te moje lampy i nie widzę żadnego silniczka do > samopoziomowania, ani żadnego miejsca na niego. > Tutaj na aukcji są zdjęcia: > http://allegro.pl/lampa-przod-xenon-prawa-alfa-romeo-156-97-03r-i3804168238.html > Jest opcja, że wychodziły modele 156 bez samopoziomowania? Może jest w środku, niektóre modele aut tak miały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Może jest w środku, niektóre modele aut tak miały Widzisz, rozbierałem taką lampę wymianiając starter i nie widziałem w srodku nic takiego co mogłoby poziomować lampę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Widzisz, rozbierałem taką lampę wymianiając starter i nie widziałem w srodku nic takiego co mogłoby > poziomować lampę... wrzuć sobie w googla samopoziomowanie do 156 i zobaczysz co gdzie jak. Tak jak Ci pisałem wyżej, czujniki są na wahaczach z tyłu, w samej lampie nie ma nic niezwykłego, tylko realizuje polecenia z zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > A Nubira robiła. Za to z ciekawostek: Opel Vectra ze skrętnymi ksenonami po włączeniu świateł w > ramach testu nie macha góra-dół tylko robi zeza. To masz cos popsute, VC i AH ze skretnymi ksenonami jednoczesnie opuszczaja je w dol i robia zeza, pozniej wracaja do pozycji roboczej. Wiem, bo mialem oba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.