szuro Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Witam, po raz pierwszy na przeglądzie technicznym mierzyli mi normę emisję spalin. Z racji tego, że zamiast katalizatorów zamontowane były tłumiki przelotowe, pan diagnosta po pomiarze stwierdził, że auto znacznie przekracza dopuszczalne normy i przeglądu nie podbije ( niestety nie poprosiłem o wydruk z maszyny ). Dał mi 14 dni na poprawki. Patrząc po cenach katalizatorów do a4 b5 2,8 V6 nie było mi wcale wesoło :D. Skusiłem się więc na katalizatory uniwersalne o których wcześniej poczytałem skrajne opinie. Wczoraj odebrałem auto od tłumikarza i pojechałem na przegląd poprawkowy i tu niespodzianka. Katy działają i to ponad oczekiwania. Moja a4 jest z 99 r. więc łapie się pod EURO 2, natomiast po założeniu katów spełnia wymogi dla dużo młodszych aut. Tym razem wziąłem wydruk z maszyny i tak: CO 0.00 ( norma 0,3 ) HC 19 ( norma 100 ) Lambda 1.01 ( norma od 0,97 do 1,03 ) Podsumowując, po pierwsze nie ma co się bać uniwersalnych katów ( moje były z firmy AWG ) a po drugie coraz więcej stacji diagnostycznych zaczyna badać normy emisji spalin także miejcie się na uwadze hehe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 W końcu się nauczyli badać spaliny. Kilka razy im musiałem przypominać , że w końcu za to płacę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Benzyny, dieseli nie trzepia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 No u mnie przegląd niczm się nie róznił od tych z poprzednich lat. Zawieszenie, hamulce, światła, klakson - dziękuje do widzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 5 minut temu, cesarz napisał: No u mnie przegląd niczm się nie róznił od tych z poprzednich lat. Zawieszenie, hamulce, światła, klakson - dziękuje do widzenia Wczoraj byłem ciężarowym zawieszenie, hamulce, światła klaksonu i spalin nie sprawdzali, stacja okręgowa. Całkiem szybko to poszło, i to bez znajomości oraz bez pomocy papierka z wizerunkiem W. Jagiełło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Ja dzisiaj właśnie byłem na przeglądzie i pierwszy raz od X lat sprawdzano mi spaliny. 3 letni Focus MK3, ale zrobiony wydech ze sportowym katem EURO3 i... zmieściłem się w max normie Na początku wynik był po za, ale diagnosta trochę przytrzymał silnik na wyższych obrotach, aż bardziej zagrzał się kat i udało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 2 minuty temu, ccfan napisał: 3 letni Focus MK3, ale zrobiony wydech ze sportowym katem EURO3 Jakie Euro3 skoto auto ma 3 lata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 56 minut temu, cesarz napisał: No u mnie przegląd niczm się nie róznił od tych z poprzednich lat. Zawieszenie, hamulce, światła, klakson - dziękuje do widzenia U mnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Godzinę temu, wujekcybul napisał: Benzyny, dieseli nie trzepia. i LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Godzinę temu, swienty napisał: Jakie Euro3 skoto auto ma 3 lata? 5 albo 6. 3 to ma mój Forek z 2000 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 3 minuty temu, marcindzieg napisał: 5 albo 6. 3 to ma mój Forek z 2000 roku. Ale ja to wiem, dlatego pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby diagnosta nie sprawdził emisji spalin, a korzystałem z 3 stacji diagnostycznych w ostatnich 12 latach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 1 godzinę temu, wujekcybul napisał: Benzyny, dieseli nie trzepia. Jest to tym bardziej kuriozalne. Znacznie częściej spotyka się kopcącego diesla niż kopcącego benzyniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 6 minut temu, Manx napisał: Jest to tym bardziej kuriozalne. Znacznie częściej spotyka się kopcącego diesla niż kopcącego benzyniaka. a normy są na jedno i drugie. Nawet po lekturze AK widać jak diagności podchodzą do tematu w niektórych miejscach robią, w niektórych im się nie chce . Ciekaw jestem jak widzą grata wjeżdżającego do SKP, za którym jest niebieski/gryzący dym, co wtedy robią .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Godzinę temu, robciolas napisał: i LPG Ja mam lpg ale spaliny sprawdzają co roku. Generalnie przegląd niewiele różnił się od tych z lat poprzednich, ale również w latach poprzednich sprawdzali dosyć solidnie (w porównaniu do stacji, do której jeździłem kilka lat temu). Wychodzę jednak z założenia, że skoro już płacę, to niech sprawdzą ile się da - przynajmniej będę wiedział, jak coś będzie nie tak. Zwłaszcza że Astra ma już swoje lata i przebieg, więc wolę wiedzieć jeśli coś trzeba poprawić i to po prostu poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Im większy złom tym bardziej się go sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 11 minut temu, Lato8 napisał: Im większy złom tym bardziej się go sprawdza Myślę, że to bardziej zależy od SKP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Godzinę temu, sherif napisał: a normy są na jedno i drugie. Nawet po lekturze AK widać jak diagności podchodzą do tematu w niektórych miejscach robią, w niektórych im się nie chce . Ciekaw jestem jak widzą grata wjeżdżającego do SKP, za którym jest niebieski/gryzący dym, co wtedy robią .. To samo co policja ignoruja. Slyszales ostatnio, ze policjant dowod zabral za spaliny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 2 godziny temu, swienty napisał: Jakie Euro3 skoto auto ma 3 lata? 1 godzinę temu, marcindzieg napisał: 5 albo 6. 3 to ma mój Forek z 2000 roku. skupcie się obaj i przeczytajcie ze zrozumieniem, serio nie kumacie tego co tam jest? 2 godziny temu, ccfan napisał: zrobiony wydech ze sportowym katem EURO3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 27 minut temu, wujekcybul napisał: To samo co policja ignoruja. Slyszales ostatnio, ze policjant dowod zabral za spaliny? Tak. Ostatnio była jakaś akcja (AFAIR w Warszawie), sprawdzali auta i zatrzymywali dowody. Jakiś nowy sprzęt do sprawdzania dostali, sporo (nowych) diesli poległo. EDIT: http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-01-27/walka-ze-smogiem-policja-bada-spaliny-i-odbiera-dowody-rejestracyjne-ekskluzywnych-diesli/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 29 minut temu, sherif napisał: sporo (nowych) diesli poległo. Nowe (czyli wg mnie takie, które mają normę Euro 5 i 6, reszta to już jednak nieco starsze są) to mogły polec tylko wtedy gdy mają wyciętego DPF-a. W dieslach bada się zadymienie a nie skład spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 2 minuty temu, shapyr napisał: Nowe (czyli wg mnie takie, które mają normę Euro 5 i 6, reszta to już jednak nieco starsze są) to mogły polec tylko wtedy gdy mają wyciętego DPF-a. W dieslach bada się zadymienie a nie skład spalin. tytuł mówi o "ekskluzywnych" , więc może chodzić o te bez dpf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 2 godziny temu, Citric napisał: Jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby diagnosta nie sprawdził emisji spalin, a korzystałem z 3 stacji diagnostycznych w ostatnich 12 latach. Ja korzystałem z kilku i tez zawsze badali spaliny. Może to wina LPG, a może taka bialostocka norma? Nie wiem co im tam wychodziło, ale badali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 5 godzin temu, wujekcybul napisał: Benzyny, dieseli nie trzepia. diesel też sprawdzają w styczniu w fabii mi sprawdzali za to w grudniu w golfie benzynie nie sprawdzali jak widać loteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 22 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Od ok 20 lat robię przeglądy normalnie, i auta od malucha przez Ładę, Lublina po bardziej współczesne przechodziły badanie wraz ze spalinami. Przy gaźnikach i LPG był komentarz lub regulacja. PS Jak jechalem 126 to mi wszyscy kazali brać Jagiełłę, a diagnosta był zdziwiony jak mu pominięcie wytykałem i się pytał czy chcę ryzykować. Nie nigdy nie dalem Jegielly ani innych biletów NBP Tak Kilka razy cos poszło na badanie powtórne Tak Maluch nigdy nie był na poprawce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 Benzyny, dieseli nie trzepia.Mi raz diagnosta chciał sprawdzić obecnego Diesla ale mu się nie udało. Audi odmówiło wkręcenia silnika na postoju na wysokie obroty.Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 13 minut temu, electrofinger napisał: Mi raz diagnosta chciał sprawdzić obecnego Diesla ale mu się nie udało. Audi odmówiło wkręcenia silnika na postoju na wysokie obroty. Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka Sporo wspolczesnych aut ma takie ograniczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 59 minut temu, electrofinger napisał: Mi raz diagnosta chciał sprawdzić obecnego Diesla ale mu się nie udało. Audi odmówiło wkręcenia silnika na postoju na wysokie obroty. Audi..."Przeglądu nie podbiję, jedź Pan do ASO na aktualizację i wróć!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 Audi..."Przeglądu nie podbiję, jedź Pan do ASO na aktualizację i wróć!" Już mi to ASO ze trzy razy chciało nowy soft wgrać ale im nie pozwalam.Znajomy powiedział że jak już nie będę miał wyjścia i mi zmienią to żebym się zgłosił to mi wgra stary. Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 23 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 Godzinę temu, electrofinger napisał: Mi raz diagnosta chciał sprawdzić obecnego Diesla ale mu się nie udało. Audi odmówiło wkręcenia silnika na postoju na wysokie obroty. Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka a w dieslu jak już to nie sprawdza się czasem tylko poziomu zadymienia i to na wolnych obrotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 a w dieslu jak już to nie sprawdza się czasem tylko poziomu zadymienia i to na wolnych obrotach ?Nie. Diadnosta przygotował "skrzynkę", popodłączał i wsadził rurkę w wydech a potem zaczą deptać po gazie no ale poległ. Zapytał tylko czy mam DPF to odpowiedziałem że mam i żeby sobie zajżał w wydech.Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 Za to koledze w Saxo diesel przygazowali do czerwonego pola. Mi nie sprawdzali ani w diesel ani w Pb. Tak na marginesie jak sprawdzają jak jest podwójny wydech w wersjach: a) jedna rura dzielona po drodze na dwie (tak mam w SC) b) dwie osobne rury od kolektorów (tak będę miał w Camaro ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 32 minuty temu, DamU napisał: Za to koledze w Saxo diesel przygazowali do czerwonego pola. Mi nie sprawdzali ani w diesel ani w Pb. Tak na marginesie jak sprawdzają jak jest podwójny wydech w wersjach: a) jedna rura dzielona po drodze na dwie (tak mam w SC) b) dwie osobne rury od kolektorów (tak będę miał w Camaro ) W jeden wkładają, jak nie zadziała to zmieniają w drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 23 godziny temu, szuro napisał: Witam, po raz pierwszy na przeglądzie technicznym mierzyli mi normę emisję spalin. Z racji tego, że zamiast katalizatorów zamontowane były tłumiki przelotowe, pan diagnosta po pomiarze stwierdził, że auto znacznie przekracza dopuszczalne normy i przeglądu nie podbije ( niestety nie poprosiłem o wydruk z maszyny ). Dał mi 14 dni na poprawki. Patrząc po cenach katalizatorów do a4 b5 2,8 V6 nie było mi wcale wesoło :D. Skusiłem się więc na katalizatory uniwersalne o których wcześniej poczytałem skrajne opinie. Wczoraj odebrałem auto od tłumikarza i pojechałem na przegląd poprawkowy i tu niespodzianka. Katy działają i to ponad oczekiwania. Moja a4 jest z 99 r. więc łapie się pod EURO 2, natomiast po założeniu katów spełnia wymogi dla dużo młodszych aut. Tym razem wziąłem wydruk z maszyny i tak: CO 0.00 ( norma 0,3 ) HC 19 ( norma 100 ) Lambda 1.01 ( norma od 0,97 do 1,03 ) Podsumowując, po pierwsze nie ma co się bać uniwersalnych katów ( moje były z firmy AWG ) a po drugie coraz więcej stacji diagnostycznych zaczyna badać normy emisji spalin także miejcie się na uwadze hehe . No jak ja sprzedawalem E38, to kupujący pojechali ze mną do SKP. E38 katalizatorów nie miało, miało tłumiki z nierdzewki - śliczne. Przeszło przegląd bez zastrzeżeń. Byłem w szoku. Generalnie diagnosta jest "swojak" - podbijam u niego 4-5 razy w roku, znamy się. Ale tutaj nie musiałem nic kombinować. takze wniosek jest taki: maszyny do pomiaru spalin - idealne nie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 5 godzin temu, Maciej__ napisał: Sporo wspolczesnych aut ma takie ograniczenie Wlasciwie to nie rozumiem czemu. U mnie sobie zdjalem ale jak bylo to tylko do 3krpm krecil na luzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 25 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2018 Mi na przeglądzie tylko raz sprawdzali spaliny. Mimo, że kata nie miałem, pomar wyszedł w normie Teraz, od dwóch lat, mam inny wydech (kompletny Walkera), oczywiście dalej bez katalizatora i dwa tygodnie temu na przeglądzie... nie sprawdzili Ale zgodność VIN-u już tak (a przez 7 lat nikt nigdy tego nie zrobił). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 25 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2018 Dobrze by było jakby zaczęli wreszcie porządnie sprawdzać Niestety to raczej wyjątek nie reguła. W grudniu przede mną robił przegląd jakiś śmierdziel, ewidentnie bez katalizatora (w hali aż w oczy szczypało jak wyjechał) i dostał stempel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 25 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2018 W tym zawodzie im jesteś gorszy tym lepszym. Inna reguła mówi, im diagnosta starszy tym lepszy ( bo już do kanału nie chce się wchodzić, dużo rzeczy nie zauważa ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 25 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2018 2 godziny temu, iwik napisał: Dobrze by było jakby zaczęli wreszcie porządnie sprawdzać Niestety to raczej wyjątek nie reguła. W grudniu przede mną robił przegląd jakiś śmierdziel, ewidentnie bez katalizatora (w hali aż w oczy szczypało jak wyjechał) i dostał stempel Dzisiaj się dowiedziałem, że niektóre SKP mają już pomontowane kamery, więc będzie jakiś bat na diagnostów. Plan jest, żeby wszystkie SKP miały kamery włączone w sieć nadzoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magister384 Napisano 26 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Z tym batem to się tak nie rozpędzajcie, wiecie jaka sytuacja jest z diagnostami. Nikt z was nie chciał by robic państwowych uprawnień i pracować u prywaciarza któremu trzeba nabijać licznik pozytywnych przeglądów bo jak naklepiesz za dużo negatów albo będziesz zabierał dowody to wypad bo psujesz interes. Sytuacja sie zmieni tylko w tedy jak będziemy pracownikami państwowymi oddelegowani ze starostwa lub TDT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 Dnia 23.02.2018 o 08:17, electrofinger napisał: Mi raz diagnosta chciał sprawdzić obecnego Diesla ale mu się nie udało. Audi odmówiło wkręcenia silnika na postoju na wysokie obroty. Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka U mnie też na postoju 4 tyś to max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 Dnia 23.02.2018 o 09:43, szuro napisał: a w dieslu jak już to nie sprawdza się czasem tylko poziomu zadymienia i to na wolnych obrotach ? Skąd pomysł z wolnymi obrotami Na wolnych to kopcą już kompletne szroty co olej piją i to głównie benzyny Bada się zadymienie ale właśnie podczas przyśpieszania, znaczy zwiększania obrotów (czyli gaz do dechy). Oczywiście jak auto ma odcięcie na postoju na poziomie 3 k obrotów to badanie jest bez sensu Z drugiej strony ciekawe co będzie (kto zapłaci za naprawę) jak korba wyjdzie bokiem przy takim badaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 Czemu ma korba wyjsc bokiem. Jak sie silnik rozleci to nie ma możliwości wykonać badania i wynik N. Naprawić i na poprawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 27 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 18 minut temu, Lato8 napisał: Czemu ma korba wyjsc bokiem. W jednym na 1000 moze i bez powodu, z jakiejś przyczyny te nowsze mają ograniczone obroty na luzie. Kto zepsuł (diagnosta) niech naprawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 15 godzin temu, volf6 napisał: Skąd pomysł z wolnymi obrotami Na wolnych to kopcą już kompletne szroty co olej piją i to głównie benzyny Bada się zadymienie ale właśnie podczas przyśpieszania, znaczy zwiększania obrotów (czyli gaz do dechy). Oczywiście jak auto ma odcięcie na postoju na poziomie 3 k obrotów to badanie jest bez sensu Z drugiej strony ciekawe co będzie (kto zapłaci za naprawę) jak korba wyjdzie bokiem przy takim badaniu Kumpel który ma diesla w błąd mnie wprowadził, ale już doczytałem sobie załącznik do rozporządzenia i macie rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 U mnie też na postoju 4 tyś to max.Właśnie sprawdziłem i u mnie na postoju kręci do 2400obr. Od ok 4400 zaczyna się czerwone pole.Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 19 godzin temu, volf6 napisał: W jednym na 1000 moze i bez powodu, z jakiejś przyczyny te nowsze mają ograniczone obroty na luzie. Kto zepsuł (diagnosta) niech naprawia i czemu ma niby służyć te ograniczenie ? Może ja mam stary (MY16) ale u mnie kreci na N do 5krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 3 minuty temu, sherif napisał: i czemu ma niby służyć te ograniczenie ? Może ja mam stary (MY16) ale u mnie kreci na N do 5krpm W Kile też się kręci ale ja mam 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cbr Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Dnia 22.02.2018 o 13:47, wujekcybul napisał: Benzyny, dieseli nie trzepia. Wczoraj robiłem przegląd (No Pb), spalin nie sprawdzali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 24 Marca 2018 Udostępnij Napisano 24 Marca 2018 dzisiaj byłem na przeglądzie 21 letnim mondeo mk2 1.8 16V + lpg, wszystko idealnie;), ale spalin nie sprawdzali;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.