awruK Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca W Astrze G przejechałem pod 100 kim, a nie wiem kiedy je zmieniał poprzedni właściciel. Jak kupowałem to miała przebieg 108kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 59 minut temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Jakie auto i naped? W Astrze J wytrzymaly 85kkm i jeszcze chwile mozna bylo pojezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Godzinę temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? U mnie już 3 komplet klocków i tarcz z przodu 2 z tyłu. 125 kkm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Godzinę temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Gratuluje emeryckiej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Teraz, rwIcIk napisał(a): U mnie już 3 komplet klocków i tarcz z przodu 2 z tyłu. 125 kkm W suvach szybciej idzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 151 kkm. Z przodu drugie tarcze, trzecie klocki, z tyłu wciąż fabryczne tarcze i klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 3 minuty temu, Marcin79 napisał(a): W suvach szybciej idzie Szczególnie z automatem, który pełza i nie ma automatycznego ręcznego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 29 Marca Autor Udostępnij Napisano 29 Marca Corolla 1,8 hybrid. W aso twierdzą że do 150 spokojnie dobiją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 29 Marca Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 9 minut temu, Marcin79 napisał(a): Gratuluje emeryckiej jazdy A dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 2 minuty temu, awruK napisał(a): Corolla 1,8 hybrid. W aso twierdzą że do 150 spokojnie dobiją. Hybryda odzyskuje energię - więc nie zużywa hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 15 minut temu, rwIcIk napisał(a): Szczególnie z automatem, który pełza i nie ma automatycznego ręcznego. To raczej uroki japonskiej/koreanskiej motoryzacji, gdzie hamulce czesto sa za male/slabe do masy. Albo leci ten sam zestaw niezaleznie od mocy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 1 minutę temu, Maciej__ napisał(a): To raczej uroki japonskiej/koreanskiej motoryzacji, gdzie hamulce czesto sa za male/slabe do masy. Albo leci ten sam zestaw niezaleznie od mocy. To zapewne też. Ale uwierz, hamulce mają co robić przy pełzającej skrzyni ze zwykłym hamulcem ręcznym. Używam tylko nożnego, więc jazda w mieście to szybko zużywające się klocki i tarcze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 45 minut temu, awruK napisał(a): Corolla 1,8 hybrid. W aso twierdzą że do 150 spokojnie dobiją. W hybrydach to normalne. W Priusie też tak miałem. Za to w citigo ev tarcze to prędzej wymienię bo przerdzewieja niż się zużyją 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 2 godziny temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? 43tys km i tarcze trzeba było zmieniać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 105tyś i auto sprzedałem na iri hamulcach. Przy 90tyś w ASO nie chcieli klocków jeszcze wymieniać. Ponoć była dobra 1/3 grubości. Rav4 hybryda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a): To raczej uroki japonskiej/koreanskiej motoryzacji, gdzie hamulce czesto sa za male/slabe do masy. Albo leci ten sam zestaw niezaleznie od mocy. To prawda. Pierwsze co ludzie robią w autach do upalania to swapy zacisków np. z Megane RS czy Clio RS OEM tarcze cienkie bo 25mm. 32mm już by lepiej ogarniały 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 151 kkm. Z przodu drugie tarcze, trzecie klocki, z tyłu wciąż fabryczne tarcze i klocki. 189 tkm drugie tarcze założyłem na przód i 3 klocki. Z tyłu cala fabryka. Ale już w kolejce czekają na wymianę Octavia 3 Wysłane z mojego RMX3393 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 5 godzin temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Mam 100kkm w rav4 i klocki miały przy 90kkm 6-7mm, zjechałem przez te 90kkm max 3mm - pierwsze pomiary były 8-9mm Więc jest szansa, że przebije twój rekord Też hybryda, staram się max wykorzystywać rekuperację W klasycznych autach spokojnie 70-80tys robiłem na komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Clio 98 tys. km fabryczne, ale powoli proszą się o wymianę. Zwłaszcza tarcze, bo klocków jest jeszcze połowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 7 godzin temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Na razie 98 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Astra J i przód tarcze i klocki poszedł do wymiany po ok.55 tys. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 7 godzin temu, Marcin79 napisał(a): Gratuluje emeryckiej jazdy W Octavii przy przebiegu 120 kkm miałem jeszcze ponad 50% mięsa na klockach. A mam pewne podstawy, że nazwanie jazdy tym autem emeryckim bym nie nazwał Płynnie i przewidująco owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 32 minuty temu, mrBEAN napisał(a): W Octavii przy przebiegu 120 kkm miałem jeszcze ponad 50% mięsa na klockach. A mam pewne podstawy, że nazwanie jazdy tym autem emeryckim bym nie nazwał Płynnie i przewidująco owszem Dużo zależy od auta, ale akurat przód w MQB bardzo wolno się zużywa. W G7 robiłem swap na większe przy 108 kkm i żal było fabryczny zestaw wywalać, bo tarcze idealne, a klocków jeszcze 30% zostało. Teraz mam na drugim zestawie 60 kkm i klocki dalej, jak nowe, choć innej firmy, niż oem. U klientów obserwuję i właśnie Golfy, Octavie, Passaty bardzo wolno się zużywają na przodzie. Z tyłem bywa różnie, mi wytrzymał do 111 kkm i się zacisk zblokował, choć klocki jeszcze grube były. Osobiście nie oszczędzam i lubię sobie mocniej pohamować, teraz robię swap hamulców u Żony w Alfie, bo czasem nią jeżdżę i tak sobie właśnie policzyłem, że to już mój siódmy samochód, w którym wymieniam heble na większe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 10 godzin temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Sprzedawałem Mitsu Lancer na 99% na ori hamulcach. Skrzynia automat, pełzająca, brak automatycznego ręcznego. Przebieg chyba był coś około 180kkm. Tak, jeżdżę jeżdżę wolno, mało hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 33 minuty temu, kravitz napisał(a): Sprzedawałem Mitsu Lancer na 99% na ori hamulcach. Skrzynia automat, pełzająca, brak automatycznego ręcznego. Przebieg chyba był coś około 180kkm. Tak, jeżdżę jeżdżę wolno, mało hamuje. Wolnossak taki dwulitrowy bardzo fajnie hamuje już silnikiem. Już pomijam jakieś redukcje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 27 minut temu, stig napisał(a): Wolnossak taki dwulitrowy bardzo fajnie hamuje już silnikiem. Już pomijam jakieś redukcje W ogóle nie było hamowania silnikiem. To była skrzynia Cvt. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dirkdiggler Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca (edytowane) Outback my22 Pierwsze klocki przód przy 105kkm, tył wciąż fabryczny. W octavii3 pierwszy fabryczny zest. hamulców dojechał ze mną do 130kkm i sprzedalem auto. Edytowane 29 Marca przez dirkdiggler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca 14 godzin temu, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Przebijam. Ja mam rozrząd już 300 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca Toyota Prius z 2012 roku i 167kkm, raczej oryginalne klocki i tarcze bo ja nie zmieniałem jeszcze. Jestem drugim właścicielem, ale pierwszy też raczej nie zmieniał bo przebieg był coś koło 90kkm jeśli dobrze pamiętam. #ToyotaPrius #OldButGoldWysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 30 Marca Udostępnij Napisano 30 Marca 17 godzin temu, rwIcIk napisał(a): U mnie już 3 komplet klocków i tarcz z przodu 2 z tyłu. Zupełnie inaczej jak w Mondeo (też automat). Stosunek hamowania prawie 50/50 + z tyłu mniejsze klocki i na jedną wymianę z przodu przypadają ok. dwie z tyłu. Dzisiaj przy zmianie kół zobaczyłem, że mam właśnie tył po 50 kkm do wymiany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca Udostępnij Napisano 30 Marca 6 godzin temu, shapyr napisał(a): Zupełnie inaczej jak w Mondeo (też automat). Stosunek hamowania prawie 50/50 + z tyłu mniejsze klocki i na jedną wymianę z przodu przypadają ok. dwie z tyłu. Dzisiaj przy zmianie kół zobaczyłem, że mam właśnie tył po 50 kkm do wymiany. Niektórzy obwiniają ESP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miromat Napisano 30 Marca Udostępnij Napisano 30 Marca Trwałość klocków zależy od tego jak eksploatowany jest samochód. Ile razy naciskasz hamulec na drodze 10 km w mieście, a ile w trasie? W samochodzie eksploatowanym głównie w trasach klocki wytrzymają co najmniej 10 razy dłużej niż w mieście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 30 Marca Udostępnij Napisano 30 Marca W dniu 29.03.2024 o 06:03, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Sprzedawałem samochód i dzwonił jakiś typ, pytał o stan techniczny, No i padło pytanie o hamulce. No to mówię mu, że przód spoko, dopiero w połowie są zużyte. Sprawdzam takie rzeczy dość często to wiem. A ten pyta kiedy zmieniane. Dobrze pamiętałem kiedy, bo było to w pierwszym miesiącu po zakupie, kilka lat i 90.000km wcześniej. Gość jak to usłyszał to stwierdził, że to niemożliwe i hamulców na pewno już nie ma Diesel, prawie 1800 kg masy własnej, w tym czasie przejechał jakieś 10.000km z kempingiem. I to wcale nie były jakieś super twarde klocki, po prostu samochód wybitnie kanapowaty plus moje lenistwo skutkujące płynnym toczeniem się kiedy tylko możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 31 Marca Udostępnij Napisano 31 Marca W dniu 29.03.2024 o 07:03, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Przeglad przy 140kkm i od nowości nie było konieczności wymiany a dalej to nie wiem bo wymieniałem na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 1 Kwietnia Udostępnij Napisano 1 Kwietnia W dniu 29.03.2024 o 07:03, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Przednie czy tylne? Z przodu w Kii wymieniałem klocki przy 90kkm, a tylne przy około 100 - nawet się nie zużyły, ale jeden się rozkleił. Tarcze póki co mam ori, ale mają dopiero 127kkm. W Punto tylne klocki wymieniałem coś koło 150-160 kkm, a tylne tarcze były oryginalne do 216kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 1 Kwietnia Udostępnij Napisano 1 Kwietnia W dniu 29.03.2024 o 08:29, rwIcIk napisał(a): Szczególnie z automatem, który pełza i nie ma automatycznego ręcznego. Mam Corollę taką jak autora wątku i też ma automat z pełzaniem, autoholda nie używam. Klocki się nie zużywają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 2 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia W dniu 1.04.2024 o 02:00, Majkiel napisał(a): Przednie czy tylne? Z przodu w Kii wymieniałem klocki przy 90kkm, a tylne przy około 100 - nawet się nie zużyły, ale jeden się rozkleił. Tarcze póki co mam ori, ale mają dopiero 127kkm. W Punto tylne klocki wymieniałem coś koło 150-160 kkm, a tylne tarcze były oryginalne do 216kkm. Przód. Tył to chyba resztę auta przeżyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 2 Kwietnia Udostępnij Napisano 2 Kwietnia W dniu 29.03.2024 o 07:03, awruK napisał(a): U mnie aktualnie 135 kkm i nie chcą się skończyć. A jak tam wasze rekordy? Jeśli na drodze myślisz i przewidujesz to 100kkm+, nawet z dużym plusem, to normalny wynik na komplecie klocków. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia W Astrze K kombi tylne klocki od nowości zużywały się dosyć szybko, a przednie prawie wcale. Były więc wymienione same klocki tylne przy około 60 tys km. Ostatnio zaczęły piszczeć podczas jazdy i jedno koło mocno się grzało, więc poszła znowu wymiana, tym razem kompletu tarcz i klocków plus regeneracja zacisków. Przebieg 112 tys. km. Przód nadal oryginał, klocki wyglądają na jakieś 2/3 grubości, za to rant na tarczy już się robi spory. W każdym aucie które ma tarcze z tyłu mam problemy z tymi hamulcami, wcześniej czy później zapiekają się, grzeją i piszczą. Za to bębnowe się nie grzały, tylko nie hamowały 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 3 minuty temu, maro_t napisał(a): W Astrze K kombi tylne klocki od nowości zużywały się dosyć szybko, a przednie prawie wcale. Były więc wymienione same klocki tylne przy około 60 tys km. Ostatnio zaczęły piszczeć podczas jazdy i jedno koło mocno się grzało, więc poszła znowu wymiana, tym razem kompletu tarcz i klocków plus regeneracja zacisków. Przebieg 112 tys. km. Przód nadal oryginał, klocki wyglądają na jakieś 2/3 grubości, za to rant na tarczy już się robi spory. W każdym aucie które ma tarcze z tyłu mam problemy z tymi hamulcami, wcześniej czy później zapiekają się, grzeją i piszczą. Za to bębnowe się nie grzały, tylko nie hamowały W Astrze J tez byl problem z tylnymi zaciskami po kilku latach i kola sie grzaly... Ogolnie to powinno sie to rozebrac i przeczyscic co ktorys przeglad. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia W dniu 29.03.2024 o 22:23, Ralph78 napisał(a): Toyota Prius z 2012 roku i 167kkm, Czy Ty jesteś tą jedyną osobą w Polsce, która ma Priusa i nie jeździ na Uberze? 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia Czy Ty jesteś tą jedyną osobą w Polsce, która ma Priusa i nie jeździ na Uberze? Nie mieszkam w Polsce więc nie Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 14 minut temu, kravitz napisał(a): Czy Ty jesteś tą jedyną osobą w Polsce, która ma Priusa i nie jeździ na Uberze? Raczej nie, bo on zdaje się mieszka na wyspach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 8 godzin temu, kravitz napisał(a): Czy Ty jesteś tą jedyną osobą w Polsce, która ma Priusa i nie jeździ na Uberze? Może Bolt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.