czajnior Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? moim zdaniem kwestia przyzwyczajenia, ale podoba mi się pomysł "symetrycznych" zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Można się przyzwyczaić po dwóch dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? IMO to tak jak z jazdą autem z kierownicą po prawej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > moim zdaniem kwestia przyzwyczajenia, ale podoba mi się pomysł "symetrycznych" zegarów Mi się podoba pomysł wysunięcia zegarów ponad kierownicę. W 99 % samochodów jak znajde sobie dobrą pozycję to zawsze kierownica zasłania zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Deskę projektował Polak, więc może dlatego tak Wam się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Nie. Ponieważ wszelkie urządzenia wskazujące charakteryzują się przyrostem wartości w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara to ten pomysł powoduje konieczność zmiany odruchowego przyzwyczajenia mózgu. Nie twierdzę że się nie da, ale to bezsensowne i nieintuicyjne rozwiązanie. Ergonomia poległa w starciu z (wątpliwą) estetyką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Jak nie jesteś upośledzony, to nie będziesz miał problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Jeśli to będzie twój samochód to przecież nie będziesz na niego patrzył. Kto patrzy na obrotomierz podczas jazdy? Słychać i czuć kiedy trzeba zmienić bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? myślę, że tak. Poza tym Peugeot ma świetne zegary. Zegary w 307 są dla mnie absolutnym wzorem - bardzo mi się podobają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Jeśli to będzie twój samochód to przecież nie będziesz na niego patrzył. > Kto patrzy na obrotomierz podczas jazdy? Słychać i czuć kiedy trzeba zmienić bieg Lubię patrzeć na obrotmierz latałem przez weekend nowym IS`em i tam jest genialny obrotomierz. BTW można go sobie dowolnie konfigurować i przesuwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > myślę, że tak. Poza tym Peugeot ma świetne zegary. Zegary w 307 są dla mnie absolutnym wzorem - > bardzo mi się podobają To jest wzór zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filemon Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Podobają mi się wygięte wskazówki, nie podoba mi się, że obrotara kręci się w odwrotną stronę. W ogóle mi się ta deska nie podoba. Jechałem tym jakieś 3km nawet w zeszły piątek wieczorem, z zewnątrz dość ładne, środek jak dla mnie ciężkostrawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > IMO to tak jak z jazdą autem z kierownicą po prawej stronie Pokaż w jakim aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 mnie się te bardzo podobają: choć ich czytelność na pierwszy rzut oka nie jest wzorcowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > To jest wzór zegarów Nie jest. Brak użytecznego, analogowego wskaźnika spalania chwilowego (ekonomizera). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > To jest wzór zegarów Przepraszam Cię, ale nie ma miejsca na gusta, wymagania i prawo do własnego zdania. Wzór jest jeden i to od nastu lat. Klasycznie, wyraźnie i praktycznie wszystko co trzeba. Prędkość, obroty, temp. wody, temp. oleju, ładowanie, paliwo, godzina, data, termometr zewn., komputer pokł., jednoczesny ODO i dzienny. Nie ma nic za dużo, nic za mało, nic za brzydko, nic za ładnie. Po prostu ideał. Inne pomysły to fanaberie. Audi: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? nie... nie byłem w stanie się do tego przyzwyczaić w ciągu kilku godzina jazdy... totalny bezsens, wiadomo, że pewnie po kilku dniach, tygodniach to olejesz, ale jeżdżę w ciągu tygodniu nieraz i 10 różnymi autami i po prostu do nich wsiadasz i mało co Cię irytuje, tak w tym 308 myślałem, że mnie skręci, jak zerkałem na obrotomierz. Auto jest bardzo ciche i nauczenie się jazdy na słuch chwile musi trwać, więc obrotomierz bardzo się na początku przydaje... i naprzeklinałem się jak mało kiedy Są zasady których łamać się nie powinno, np. obrotek kręci się jak wskazówki zegara, a nie odstawia takie szopki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Audi: do pełni szczęścia brakuje analogowego zegara chwilowego spalania a'la BMW ale poza tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > To jest wzór zegarów a gdzie temp wody, oleju i chwilowe spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > nie... nie byłem w stanie się do tego przyzwyczaić w ciągu kilku godzina jazdy... totalny bezsens, > wiadomo, że pewnie po kilku dniach, tygodniach to olejesz, ale jeżdżę w ciągu tygodniu nieraz > i 10 różnymi autami i po prostu do nich wsiadasz i mało co Cię irytuje, tak w tym 308 > myślałem, że mnie skręci, jak zerkałem na obrotomierz. Auto jest bardzo ciche i nauczenie się > jazdy na słuch chwile musi trwać, więc obrotomierz bardzo się na początku przydaje... i > naprzeklinałem się jak mało kiedy > Są zasady których łamać się nie powinno, np. obrotek kręci się jak wskazówki zegara, a nie odstawia > takie szopki Nie kupuj nigdy Astona. Po cholerę ma Cię skręcać. Jeszcze zapaskudzisz całe, przepiękne wnętrze, gdy tylko ruszysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Mnie najbardziej odpowiadałby obrotomierz cyfrowy. Od paru lat jeżdżę samochodem z cyfrowym prędkościomierzem (obrotomierz jest quasi-analogowy): gdy przesiadam się na inne samochody, analogowe prędkościomierze wydają mi się zupełną pomyłką: są nieczytelne i nieprzyjazne w użyciu. Dla mnie odczyt cyfrowych wartości (np. zegarek czy prędkościomierz) jest wielokrotnie szybszy niż wartości "zakodowanych" w postaci analogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > ...Ergonomia poległa w starciu z (wątpliwą) estetyką. Słyszałem nawet kilkakrotnie pewne określenie tej estetyki. Jak to szło? Symetria estetyką inaczej myślących, idących na skróty, idiokratów? Nie pamiętam. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Nie wiem, ale brawa dla żabojadów za odwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To jest wzór zegarów zależy dla kogo , bo dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Fantastyczne zegary są jeszcze tu: Jeśli teraz producenci chcą być nowocześni to niech szukają inspiracji tu: I jeszcze takie...z których widać ktoś dobrze korzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Fantastyczne zegary są jeszcze tu: > Jeśli teraz producenci chcą być nowocześni to niech szukają inspiracji tu: > I jeszcze takie...z których widać ktoś dobrze korzysta Niestety teraz kierownice są mniejsze, a do tego w środku jest poduszka, więc tak duże i czytelne zegary ciężko wpasować, by były widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > (...) I jeszcze takie...z których widać ktoś dobrze korzysta A tak na marginesie... Po co właściwie jest wskaźnik ciśnienia turbodoładowania? Do czego to się przydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > A tak na marginesie... Po co właściwie jest wskaźnik ciśnienia turbodoładowania? Do czego to się > przydaje? Jak Ci Matiz na światłach odjeżdża, to widzisz, ze to nie jest sen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Fantastyczne zegary są jeszcze tu: > Jeśli teraz producenci chcą być nowocześni to niech szukają inspiracji tu: To jest chaos, nie do ogarnięcia jednym rzutem oka. Patrzaj tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Jak Ci Matiz na światłach odjeżdża, to widzisz, ze to nie jest sen Przeczytałem kilka razy i niestety nadal nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Przeczytałem kilka razy i niestety nadal nie rozumiem. Ja też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Zarówno wzór zegarów jak całej deski rozdzielczej imho jest tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > A tak na marginesie... Po co właściwie jest wskaźnik ciśnienia turbodoładowania? Do czego to się > przydaje? Do monitorowania obciążenia i ew. nieprawidłowości w pracy doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To jest chaos, nie do ogarnięcia jednym rzutem oka. Zgadza się, ale samochód nie jest urządzeniem, które się ogarnia jednym rzutem oka. To ma być ciekawe urządzenie, którym się interesujesz, a nie Ford Ka dla paniusi, która nie ogarnie więcej niż prędkość i paliwo. > Patrzaj tu: Brakuje temp. oleju, która była nawet w Peugeocie 206. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Zarówno wzór zegarów jak całej deski rozdzielczej imho jest tu: A mnie podobały się analogowe zegary w pierwszych UNO /budka/ - naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Zarówno wzór zegarów jak całej deski rozdzielczej imho jest tu: Mercedes? Nie żartuj. Za mały obrotomierz potraktowany jak mało istotny dodatek do prędkościomierza. Mercedes mówi tą deską "nie interesuj się", a już regulacja fotela to klasyczne, niemieckie "hande hoch". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > do pełni szczęścia brakuje analogowego zegara chwilowego spalania a'la BMW mozesz ustaawic na odo > ale poza tym brakuje cisnienia doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Nie ma nic za dużo, nic za mało, nic za brzydko, nic za ładnie. Po prostu ideał. Inne pomysły to > fanaberie. kolorystyka do poprawy wtedy moze bym sie z Toba zgodzil a w tej chwili to juz wole zegary z focusa, chociaz wcale idealne nie sa http://imageshack.us/photo/my-images/34/5npv.JPG/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Mnie najbardziej odpowiadałby obrotomierz cyfrowy. > Od paru lat jeżdżę samochodem z cyfrowym prędkościomierzem (obrotomierz jest quasi-analogowy): > gdy przesiadam się na inne samochody, analogowe prędkościomierze wydają mi się zupełną pomyłką: > są nieczytelne i nieprzyjazne w użyciu. > Dla mnie odczyt cyfrowych wartości (np. zegarek czy prędkościomierz) jest wielokrotnie szybszy > niż wartości "zakodowanych" w postaci analogowej. To spróbuj jeszcze odczytać nie bieżącą prędkość tylko jej zmianę (np. podczas przyspieszania lub hamowania) oraz skalę tej zmiany (czy mocno czy lekko). Musisz się chwilę na ten cyfrowy ekranik pogapić. Na analogowym z ruchu wskazówki odczytujesz wszystkie informacje natychmiast. I uprzedzając pytania - tak, jeździłem z cyfrowym prędkościomierzem. I tak, uważam to za kompletną pomyłkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Pytanie jaki to ma sens jak kierowca w trakcie jazdy nigdy nie zobaczy zegarów w takim układzie, wskazówki są na różnych poziomach, ta od temperatury wyżej, od paliwa jeszcze gdzie indziej, obroty choćby minimalne to też są, prędkościomierz jeszcze gdzieś indziej. Narobić się przy zegarach tylko po to żeby przy wyłączonym silniku wskazówki leżały symetrycznie to sensu nie ma większego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To spróbuj jeszcze odczytać nie bieżącą prędkość tylko jej zmianę (np. podczas przyspieszania lub > hamowania) oraz skalę tej zmiany (czy mocno czy lekko). Musisz się chwilę na ten cyfrowy > ekranik pogapić. > Na analogowym z ruchu wskazówki odczytujesz wszystkie informacje natychmiast. ale po co Ci ta informacja? chyba każdy kto zrobil pare km wie jak szybko jedzie i jak mocno hamuje bez gapienia się w zegary... > I uprzedzając pytania - tak, jeździłem z cyfrowym prędkościomierzem. I tak, uważam to za kompletną > pomyłkę. mi to dynda w pewnym momencie nie potrafiłem odczytac ze wskazówki, bo musiałem sie od nowa uczyc podziałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Czy w zadnym polozeniu kierownica nie zaslania tych zegarow? W klasycznym aucie zawsze mi zaslania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Przepraszam Cię, ale nie ma miejsca na gusta, wymagania i prawo do własnego zdania. Wzór jest jeden > i to od nastu lat. Klasycznie, wyraźnie i praktycznie wszystko co trzeba. > Prędkość, obroty, temp. wody, temp. oleju, ładowanie, paliwo, godzina, data, termometr zewn., > komputer pokł., jednoczesny ODO i dzienny. > Nie ma nic za dużo, nic za mało, nic za brzydko, nic za ładnie. Po prostu ideał. Inne pomysły to > fanaberie. > Audi: Złym rozwiązaniem jest umieszczanie ikonek w miejscu gdzie latają wskazówki. Złym rozwiązaniem jest zagęszczanie wartości prędkości wraz z jej wzrostem. No i za dużo tu wskaźników. Mi się podobają takie jak u mnie. Skopiowali z Lexusa IS ale wyszło im bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > ale po co Ci ta informacja? chyba każdy kto zrobil pare km wie jak szybko jedzie i jak mocno hamuje > bez gapienia się w zegary... Jeśli jeździsz różnymi autami to nie wiesz. Spoglądając na zegar analogowy natychmiast wiesz do jakiej prędkości auto się zbliża i jak bardzo. Cyfrowy może się nadaje do monitorowania bieżącej prędkości ale nie do jej zmian. > mi to dynda w pewnym momencie nie potrafiłem odczytac ze wskazówki, bo musiałem sie od nowa uczyc > podziałki. W pewnym momencie podziałka Ci niepotrzebna bo pamiętasz położenie wskazówki przy poszczególnych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Jeśli jeździsz różnymi autami to nie wiesz. Spoglądając na zegar analogowy natychmiast wiesz do > jakiej prędkości auto się zbliża i jak bardzo. nie wiesz do końca, bo są różne podziałki i pozycja startowa wskazówki. > Cyfrowy może się nadaje do monitorowania bieżącej prędkości ale nie do jej zmian. eee tam. > W pewnym momencie podziałka Ci niepotrzebna bo pamiętasz położenie wskazówki przy poszczególnych > prędkościach. no ale w swoim aucie tylko. i po przesiadce z cyfraka tak samo trudno się przyzwyczaić jak w drugą stronę. poza tym 1 rzecz. cyfrowy możesz umieścić wszędzie. jest mniejszy niż analogowy.w Pugu mam na HUD też cyfrowy, to nie używam praktycznie analoga, który mam w "klasycznym" miejscu. takze cały ten temat to detal, ale w sumie dostrzegam wiecej plusów digitala niż analoga w tym kontekście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > ale po co Ci ta informacja? chyba każdy kto zrobil pare km wie jak szybko jedzie i jak mocno hamuje > bez gapienia się w zegary... Pomijając przyjemność z kręcenia analogowego obrotka, to jest on niezastąpiony podczas jazdy w górach, gdzie np hamując silnikiem można za bardzo rozkręcić silnik. Poza tym przy jezdzie pod górę też inne obroty się trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Pomijając przyjemność z kręcenia analogowego obrotka, to jest on niezastąpiony podczas jazdy w > górach, gdzie np hamując silnikiem można za bardzo rozkręcić silnik. Poza tym przy jezdzie pod > górę też inne obroty się trzyma. mówimy o prędkościomierzu i "zmianie prędkości" nie obrotku. co do obrotka to się zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > nie wiesz do końca, bo są różne podziałki i pozycja startowa wskazówki. Chcąc się np. rozpędzić szybko do 100km/h po jednym rzucie oka wiesz już gdzie jest 100 i jak szybko wskazówka tam podąża. Patrząc na zegar cyfrowy wiesz tylko że jedziesz np. 40km/h. Ten odczyt nie ma żadnej wartości. > eee tam. > no ale w swoim aucie tylko. i po przesiadce z cyfraka tak samo trudno się przyzwyczaić jak w drugą > stronę. Ja jakoś dawałem radę, ale i tak cyfrowych nie lubię. > poza tym 1 rzecz. cyfrowy możesz umieścić wszędzie. To fakt. I może pokazać więcej. Chociaż ostatnio stosuje się ekrany, które Ci wyświetlają analogowy licznik. To jest dopiero perwersja. > jest mniejszy niż analogowy.w Pugu mam na HUD > też cyfrowy, to nie używam praktycznie analoga, który mam w "klasycznym" miejscu. HUD to co innego. Używasz go bo jest o niebo wygodniejszy. IMO idealny byłby HUD analogowy. > takze cały ten temat to detal, ale w sumie dostrzegam wiecej plusów digitala niż analoga w tym > kontekście. Przyszłość to ekrany gdzie każdy sobie wybierze jak lubi. Ma tak wiele nowych aut i nawet niekoniecznie drogich, np. nowa Kia Proceed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Chcąc się np. rozpędzić szybko do 100km/h po jednym rzucie oka wiesz już gdzie jest 100 i jak > szybko wskazówka tam podąża. > Patrząc na zegar cyfrowy wiesz tylko że jedziesz np. 40km/h. Ten odczyt nie ma żadnej wartości. przesadzasz. 1. dupohamownia też wie jak szybko ta wskazówka tam podąża to wszystko dzieje sie IMHO bez zegarów... oczy widzą świat, uszy słyszą, błędnik czuje 2. sytuacja hipotetyczna i mało potrzebna na codzień. > To fakt. I może pokazać więcej. Chociaż ostatnio stosuje się ekrany, które Ci wyświetlają analogowy > licznik. To jest dopiero perwersja. > HUD to co innego. Używasz go bo jest o niebo wygodniejszy. IMO idealny byłby HUD analogowy. > Przyszłość to ekrany gdzie każdy sobie wybierze jak lubi. Ma tak wiele nowych aut i nawet > niekoniecznie drogich, np. nowa Kia Proceed. ale analogowy hud wymaga wiecej przestrzeni, bo zmiescic 3 cyfry predkosciomierza jest łatwiej niz "tarczę elektroniczną". obok tych cyfr u mnie np wtykają dane z tempomatu i piktogramy nawigacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.