Hans15336 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 5000 RPM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > Przy 160 - 3600, przy 170 - 4500. Wzrost o 10 km/h a obroty wzrastają o 900? Sporo Gdzie ja napisałem, że ma 3600rpm przy 160? Mowa była i jest cały czas o obrotach przy 130km/h. Dla ciekawskich, wystarczy trochę pogrzebać na tych dwóch stronkach i można sprawdzić niemal każde auto klik i klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Czyli co - zmienia się tryb piątego biegu bez zrzucania skrzyni ? > To wszystko Plug & Play? Tak bo skrzynie renault są bardzo kompatybilne zwłąszcza rodziny jb1, jb3 i jc5 Po prawej stronie na skrzyni jest taka czarna puszka. Tam jest właśnie 5ty bieg. Za tarczą widać tą czarną puszkę ( osłone) Wprawny mechanik zmieni 5ke w godzinę - mi zajmuje 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Opel 1.9 CDTI. Przy 130 km/h na V biegu ~ 3000obr/min, na VI biegu ~ 2500 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Clio IV 1,2 16V , piąty bieg przy 130/h nie ma jeszcze trzech tysięcy . No dobra, odszczekuje Musiało mi się pomylić z Cee'dem na szóstce , albo służbowym Tourneo . W Clio 3000 obrotów jest przy 100/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Witam. > Jakie macie obroty silnika przy 130km/h na V biegu ? > Jak wyciszenie? > Dotyczy samochodów ze skrzynią 5-cio biegową. > Chwilowo jeżdżę CLIO III 1.2 16v i przy 130km/h obroty silnika oscylują w okolicy 4000. Jazda wg > mnie jest trochę uciążliwa - spory hałas. Nie wyobrażam sobie jazdy tak kilkaset km po > autostradzie > Jeździłem już różnymi samochodami ale jakoś teraz zaczęło mi to przeszkadzać i dlatego pytam tak z > ciekawości . 1700 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > 1700 obr. na 30 sekund ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Focus 1,8 TDCi około 2650. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Witam. > Jakie macie obroty silnika przy 130km/h na V biegu ? > Jak wyciszenie? > Dotyczy samochodów ze skrzynią 5-cio biegową. > Chwilowo jeżdżę CLIO III 1.2 16v i przy 130km/h obroty silnika oscylują w okolicy 4000. Jazda wg > mnie jest trochę uciążliwa - spory hałas. Nie wyobrażam sobie jazdy tak kilkaset km po > autostradzie > Jeździłem już różnymi samochodami ale jakoś teraz zaczęło mi to przeszkadzać i dlatego pytam tak z > ciekawości . może z 2,5 tys - Vectra C 1.9 CDTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > na 30 sekund ? Nie, w automacie A z manuali, silniki i auta podobne wielkościowo/mocowo Focus przy licznikowych 155-160km/h miał 3 tys obr a meganka blisko 4 tys czy nawet ponad. Wszystko zależy od skrzyni, w autach z niedużą mocą i małolitrażowych jest tak, że do tych stu na godzinę latają sprawnie, a potem obr rosną a prędkość to już nie tak ochoczo, stąd te wszystkie nowe pierdzidła TFSI, THP itd trzeba kręcić wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Nie, w automacie a to się nie liczy, bo autor pytał o piąty bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 90km/h - 2200obr/min, 130km/h - ~3200 obr/min, Wyciszenie eleganckie, Żepot 406 3.0 V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > a to się nie liczy, bo autor pytał o piąty bieg Automat może przecież mieć takowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Witam. > Jakie macie obroty silnika przy 130km/h na V biegu ? Ok. 4000. Ale na szczęście są jeszcze 2 biegi wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Ja tam nie mam pojęcia. Obok mnie nie pobudowali jeszcze ani jednego km autostrady. Więc zobacz, jakie masz przy 65 i pomnóż przez 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 >Wszystko > zależy od skrzyni, w autach z niedużą mocą i małolitrażowych jest tak, że do tych stu na > godzinę latają sprawnie, a potem obr rosną a prędkość to już nie tak ochoczo, stąd te > wszystkie nowe pierdzidła TFSI, THP itd trzeba kręcić wysoko. Ciekawe teorie Wać Pan prawisz, szkoda że tylko teorie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > stąd te wszystkie nowe pierdzidła TFSI, THP itd trzeba kręcić wysoko. Jak sam tym nie jeździłeś, to przynajmniej popytaj kogoś, kto jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Jak sam tym nie jeździłeś, to przynajmniej popytaj kogoś, kto jeździł. Akurat jeździłem, dlatego piszę W stosunku do aut ze sporą pojemnością te małe przy prędkości 130km/h mają zazwyczaj dużo wyższe obroty. Oczywiście zaraz zlecą się malkontenci co podadzą przykłady że jest inaczej, i pewnie znajdą, bo przygeneralizowałem trochę, ale patrząc na auta popularne tak właśnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > W stosunku do aut ze sporą pojemnością te małe przy prędkości > 130km/h mają zazwyczaj dużo wyższe obroty. Octavia 1.4 tsi ma 3 tys., automat chyba mniej - ok. 2.5. Zapewne jakieś 5-litrowe V8 ma niższe. Ale w stosunku do tych samych pojemności, turbobenzyny mają jednak obroty niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Sejek 1.4T - 3krpm, stary cienki na krótkiej skrzyni - 4krpm, wygłuszenie takie, że jeżdżę w słuchawkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Octavia 1.4 tsi ma 3 tys., automat chyba mniej - ok. 2.5. Automatu nie porównujmy, bo tam co skrzynia to inaczej będzie. > Zapewne jakieś 5-litrowe V8 ma niższe. Pisałem bardziej o rzędach 2.5-3 litrach i np V6. > Ale w stosunku do tych samych pojemności, turbobenzyny mają jednak obroty niższe. No tutaj może i tak, tego aż tak wnikliwie nie obserwowałem. U mnie auta dzielą się na pierdziki (do 1.6), normalne samochody (do 2.5), większe pojemnościowo (powyżej 2.5) i diesle te ostatnie są w oddzielnej kategorii za łatwość modyfikacji i dostępność momentu od niskich rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 W210 automat przy 130 km/h obroty 2500. Ciekawostka, wskazówka prędkościomierza i obrotomierza przy tej prędkości jest w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Vectra C Z18XE ok 3300rpm. jaka skrzynia F18WR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Ford Focus Mk2 1.6B ok 3900 obr/min. Co ciekawe w Puncie 2 1.2 16 miałem zdecydowanie mniej ok 3200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Ford Focus Mk2 1.6B ok 3900 obr/min. 3900 przy 130??? eee chyba coś poplątałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > 3900 przy 130??? eee chyba coś poplątałeś Dlaczego? U mnie jest prawie 4100 przy takiej predkosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > 3900 przy 130??? eee chyba coś poplątałeś W foce tak jest niestety. Przydałby się 6 bieg na autostradę, byłoby ciszej i oszczędniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > 3900 przy 130??? eee chyba cos poplatales w alfie 147 1.6 120KM przy licznikowych 130km/h cos w okolicach 3,8-3,9k rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack_linen Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Corolla E12 1,4 VVTI - 3900 przy 130km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Tak bo skrzynie renault są bardzo kompatybilne zwłąszcza rodziny jb1, jb3 i jc5 Nie do konca potrafie rozroznic po oznaczeniach te skrzynie. Jak googlalem to wyskakuja pod oznaczeniami tak skrzynie od dieseli jak i od silnikow benzynowych. Czyli w Reno skrzynie sa na tyle podobne, ze mozna zonglowac np. trybem V biegu miedzy skrzynia od diesela i benzyny. I to bedzie pasowac? Jesli tak to byloby to rozwiazaniem problemu dla tych, ktorym V bieg w Megane II 1.6 jest zdecydowanie zbyt krotki :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Witam. > Jakie macie obroty silnika przy 130km/h na V biegu ? > Jak wyciszenie? > Dotyczy samochodów ze skrzynią 5-cio biegową. > Chwilowo jeżdżę CLIO III 1.2 16v i przy 130km/h obroty silnika oscylują w okolicy 4000. Może i nie na temat ale dla porównania w fiacie Croma przy 110 km/h i na 6 biegu jest 1800 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagie Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Witam. > Jakie macie obroty silnika przy 130km/h na V biegu ? > Jak wyciszenie? > Dotyczy samochodów ze skrzynią 5-cio biegową. > Chwilowo jeżdżę CLIO III 1.2 16v i przy 130km/h obroty silnika oscylują w okolicy 4000. Jazda wg > mnie jest trochę uciążliwa - spory hałas. Nie wyobrażam sobie jazdy tak kilkaset km po > autostradzie > Jeździłem już różnymi samochodami ale jakoś teraz zaczęło mi to przeszkadzać i dlatego pytam tak z > ciekawości . Focus Mk3 1,0 EB 125 KM ok. 3000 obr/min na VI biegu, ok. 3500 obr/min na V biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Może i nie na temat ale dla porównania > w fiacie Croma przy 110 km/h i na 6 biegu jest 1800 obr/min wcześniej ktoś w Cromie miał 2150obr przy 160kmph; z tego co pamiętam klekocząca moja vectra (notabene multijet z fiata) na 6tce przy 130kmph miała ca. 2200obr, a 6tki legalnie w Anglii nie mogłem zapiąć bo silnik rzęził na za niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Nie do konca potrafie rozroznic po oznaczeniach te skrzynie. Jak googlalem to wyskakuja pod > oznaczeniami tak skrzynie od dieseli jak i od silnikow benzynowych. > Czyli w Reno skrzynie sa na tyle podobne, ze mozna zonglowac np. trybem V biegu miedzy skrzynia od > diesela i benzyny. I to bedzie pasowac? > Jesli tak to byloby to rozwiazaniem problemu dla tych, ktorym V bieg w Megane II 1.6 jest > zdecydowanie zbyt krotki :-) Tak można podmieniac. Każdy mechanik ogarniety to zrobi na aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > wcześniej ktoś w Cromie miał 2150obr przy 160kmph; z tego co pamiętam klekocząca moja vectra > (notabene multijet z fiata) na 6tce przy 130kmph miała ca. 2200obr, a 6tki legalnie w Anglii > nie mogłem zapiąć bo silnik rzęził na za niskich obrotach. Ja mam manualną skrzynię 6 biegową i silnik 1,9 MJTD 16 zaworowy 150 KM przy 130 km/h mam coś koło 2100 -2200 obr/min i według mojego miernika dB czyli smartfona z aplikacją za która nie odpowiadam przy 110 km/h mam około 63 dB na zimówkach i przy wyłączonym radiu oraz CB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekmalysz Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Tak bo skrzynie renault są bardzo kompatybilne zwłąszcza rodziny jb1, jb3 i jc5 > Po prawej stronie na skrzyni jest taka czarna puszka. Tam jest właśnie 5ty bieg. > Za tarczą widać tą czarną puszkę ( osłone) > Wprawny mechanik zmieni 5ke w godzinę - mi zajmuje 2. ponieważ ja założyłem wątek - pogrzebałem w necie i znalazłem takie coś : Quote: tanisław Bobel - 2007-03-16, 10:59 Temat postu: Wymiana kół zębatych 5-go biegu w skrzyni JC5225 v40 1,9 dByłem zmuszony zrobić to sam!!!.Z tą awarią byłem u 5-ciu (fachowców)żaden z nich niechiał tego naprawić, powowody-długo zajęte miejsce w wrsztacie- dużo (certolenia) a mało kasy.!!!! Więc do dzieła. Autko na kołki, maska w górę. odłączyć i wyjąć akumulator,wyjąć filtr powietrza oraz wymontować jego obudowę, odkręcić koło z tej samej strony,wymontować osłoy 1. silnika pod spodem 2.wewnętrzną nadkola.Spuścić olej ze skrzyni biegów.Opuścić skrzynkę poprzez odkręcenie do końca gwinu 3 nakrętek znajdujących się pod obudową filtra powietrza ma to na celu ułatwienie zdjęcia pokrywy 5-go biegu.odkręcić 3śruby mocującą pokrywę . WAŻNE ustawić lewarek zmiany biegów w pozycji luz.Zdjąć pokrywę. Odkręcić śrubę na wałku pośrednim trzymającą koło zebate oraz na wałku głównym -nakrętkę samokontrującą trzymającą 5-kę kluczem nsadowym 27 z przedlżką Koła zębate blokujemy wkładając między nie kawałek twardego drewna. Koło 5 zdemontujemy poprzez pociągnięcie za widełki wybieraka tak by wystawało za wałek,jeżeli stawia opór ( w myśl zasady- nic na siłę wszystko mlotkim) lekko młoteczkim poprzez drewienko od strony komory silnika- delikatnie jak z kobietą!!Wyjmujemy synchronizator oraz koła zębate- te na wałku pośrednim jak oporne 2 kliniki drewniane i niema mocnych. Wymieniamy 100% oba koła dlatego że stanowią parę i uszczelkę pod pokrywę oraz nwe 1śrubę na wałku pośrednim 2 nakrętkę samokontrującą 5-go biegu. Ja udałem się do serwisu RENUALT tam otrzymałem wszystko-łącznie z insrukcją montarzu oraz śr. zab. odkręcanie śrub.Przed montarzem wypłukać skrzynię naftą. Zakręcić korek zamontować pokrywę wlać naftę pokrę cić kilka razy w jedną stronę i w drugą kołem spuścić naftę.Montarz -w odwrotnej klejności oba koła zębate ,pamiętaj lewarek na luz , 5-ka razem z synchronizatorem tak włożyć na wałek i widełki wybieraka niedopuścić do tego by się wysunoł synchronizator.Zkręcamy wtedy gdy mamy pewność że biegi- wszystkie wchodzą swobodnie.Uwaga- koła zębate blokujemy przed obracaniem blachą miedzianą lub aluminiową i dokręcamy śrubę na wałku pośrednim oraz nakrętkę samokontrującą na 5-ce Olej wlać nowy!!!!! KOSZT za części i olej 1350zł + własne ręce i około 10 godzin czasu, w serwisie volvo miałbym za tą cenę tylko 1 koło zębate. Powodzenia Stanisław. Co prawda dotyczy to Volvo v40 ale to skrzynia Renault - wiem bo jeszcze do niedawna miałem takie auto i tam piątka była raczej długa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > KOSZT za części i olej 1350zł + własne ręce i około 10 godzin czasu, To mnie zlekka zszokowało. Komplet kół 300 z wysyłką, uszczelka 12, olej 50... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Dzis sprawdziłem i u mnie jest 3900 przy 130. Benzyna 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > U mnie auta dzielą się na pierdziki > (do 1.6), normalne samochody (do 2.5), większe pojemnościowo (powyżej 2.5) i diesle Podział na pojemności nie ma sensu - turbina zmienia i osiągi, i obroty przy których te osiągi są dostępne. A zatem i obroty przy danych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Podział na pojemności nie ma sensu - turbina zmienia i osiągi, i obroty przy których te osiągi są > dostępne. A zatem i obroty przy danych prędkościach. Czyli sugerujesz, że bez turbo mamy obroty np. 3000 przy danej prędkości, a po dołożeniu ślimaka np. 2500 Kto Ci takich bajek naopowiadał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Czyli sugerujesz, że bez turbo mamy obroty np. 3000 przy danej prędkości, a po dołożeniu ślimaka > np. 2500 > Kto Ci takich bajek naopowiadał ? Raczej Ty nadinterptretujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Raczej Ty nadinterptretujesz. *nadinterpretujesz Wątek jest o obrotach silnika przy danej prędkości, a nie o krzywej dostępnej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > 3900 przy 130??? eee chyba coś poplątałeś Honda S2000 ok. 4krpm przy 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Kia Cerato 2,0 CRDI 2800-2900 przy 130 licznikowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 ... > Jakie macie obroty silnika przy 130km/h na V biegu ? YRV 1.3T 2200. Speed-y 2.2 3800. > Jak wyciszenie? Jakie wyciszenie? Nic nie słyszę. > Dotyczy samochodów ze skrzynią 5-cio biegową. YRV ma 4b. automat z nadbiegiem, więc chyba można potraktować jako 5? Na szczęście nie są to auta na autostradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Jutro rano lecę A1 - sprawdzę dokładnie i zamieszczę wyniki . Niedziela rano - nie będzie TIR-ów i > wieśniaków w czarnych służbówkach to może uda mi się jednocześnie ogarnąć smartfona i zrobię > zdjęcie liczników przy 130/h . No i gdzie te foty niecałych 3 tys obr/130km/h ? Pewnie taka sama prawda, jak migająca plazma, mowa o lepszych modelach, nie lg za tysiaka z biedry, z ciulowym materiałem źródłowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Peugeot 301 benzynowy 1.2 - 3900 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Tak można podmieniac. Każdy mechanik ogarniety to zrobi na aucie Problem pojawia się w momencie gdy auto ma tempomat,ESP,ABS i tp... Zmian przełożeń na inne bez zmiany softu powoduje mnóstwo problemów a samo auto przestaje być "bezpieczne".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > No i gdzie te foty niecałych 3 tys obr/130km/h ? > Pewnie taka sama prawda, jak migająca plazma, mowa o lepszych modelach, nie lg za tysiaka z biedry, > z ciulowym materiałem źródłowym. Wyżej są, czytać nie umie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.